![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij betogen in Brussel op 9/11? | |||
Ja, ik ga betogen tegen de islamisering van Europa |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Ja, ik ga betogen omdat ik tot extreemrechts behoor |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, ik ben zelf een moslim! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Nee, ik ga tegenbetogen want ik hoor tot extreemlinks |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ga jij betogen in Brussel op 9/11?
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ga niet betogen.
Ik ben niet links en ik ben geen moslim... Jammer dat ik die optie niet kan terugvinden in uw peiling.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik had nog moeten toevoegen:
Nee, ik durf niet betogen al zou ik graag willen.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Voor mij geldt dus ook: ik zou betogen als dat anoniem zou kunnen... maar met de media overal zal dat moeilijk worden. Overigens verwacht ik een moslimleger die dag om de boel kort en klein te slaan.
Een wilde 'clash of civilisations'
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik ga niet meebetogen, want ik ben een moslim.
Logisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Jij zegt het.
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een echte filosoof kan moeilijk ook moslim zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar toch wil ik U , vrijblijvend weliswaar, deze informatie niet onthouden. Met vriendelijke groeten, Maes P Anti-discriminatiewet De Federale Anti-discriminatiewet (25 februari 2003) veroordeelt elk discriminerend gedrag en steunt op het non-discriminatieprincipe dat stelt dat iedereen gelijkwaardig is. Personen of groepen kan men niet uitsluiten omwille van ras, huidskleur, geslacht, nationaliteit, taal, godsdienst of politieke overtuiging. Wat betreft handicap wordt het ontbreken van redelijke aanpassingen als discriminatie beschouwd. De nieuwe anti-discriminatiewet (29 mei 2007) laat een omkering van de bewijslast toe als de rechter discriminatie vermoedt. De schadevergoeding kan oplopen tot 6 maanden loon bij discriminatie bij solliciteren en tot € 1 300 in de andere gevallen. In de wet is een lijst van discriminatiegronden toegevoegd zoals: ras, geslacht, leeftijd, seksuele geaardheid, handicap, geloofsovertuiging, politieke overtuiging, taal, gezondheid, burgerlijke staat en fysieke eigenschap. De veelbesproken praktijktsest werden afgevoerd. De minister hevelt de inbreuken over naar de burgerlijke rechter in plaats van naar de strafrechter. De nieuwe wet geeft de gedupeerde de kans een forfaitaire schadevergoeding te eisen. Begin juni 2007 startte de "Minister van Gelijkheid van Kansen" Christiane Dupont een mediacampagne waarbij mensen letterlijk een etiket zoals "abnormaal", "besmettelijk", "ballast" of "uitschot" krijgen opgenaaid. bron: Wikipedia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zal er in ieder geval zijn met nog een aantal vrienden, kan een leuk uitstapje worden denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Blijf eens thuis. De stations zijn in Brussel al druk genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeg ik dat dan?
Stop me aub niet onmiddellijk in een vakje, dank bij voorbaat. bedoeld als antwoord op twee posts hierboven. Had moeten quoten djedu
Laatst gewijzigd door Maes_P : 9 september 2007 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee, omdat
- de Nieuwe Wereldorde geflaterd heeft tijdens hun valse-vlagoperaties op 9/11 en in Londen, waardoor hun slachtoffers niet blijvend met die aanslagen kon verbonden worden, zelfs hun eigen cia-man Osama niet. - ik nog niemand uit ons rijk verenigsleven de woorden "zoalsch het een goede huisvader betaamt" heb weten wijzigen in "inshallah". - ik in een zonderhaatstraat denk te wonen, en in een land zonder moslims. Laatst gewijzigd door DannyS : 9 september 2007 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Neen. Ik woon in een land waar de meeste moslims zich gelukkig en terecht niet meer welkom voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, omdat ik de "radicalisering" overdreven vind... maarjah, dat staat niet in uw peiling....
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 september 2007 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Optie 4, alhoewel ik waarschijnlijk gewoon thuis blijf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |