![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs DAT is niet waar. Alle grote liberale afbraakmaatregelingen zijn stuk-voor-stuk op federaal niveau genomen: het generatiepact, de privatisering van Eelectrabel, de fiscale amnestie, de liberalisering van het spoor, enz... Het is een absolute kwakkel van je welste om "eenheid der proletariërs" te gaan verbinden met de "eenheid van het land". En wanneer jij daar ook nog "eenheid met alle Belgicistische krachten" aan verbindt, ben je helemaal vertokken in een straatje zonder einde...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Meervoud neemt hetzelfde standpunt in over de splitsing van de sociale zekerheid als VOKA, Unizo, VB, NVA, Spirit enz. maar dat is geen collaboratie. Er zijn verschillende vormen van opportunisme. Aangezien LSP hopeloos zoekt om bondgenoten te vinden, is goedpraten van separatistisch discours toegelaten. Zielig. Ik maak mij geen zorgen: bij de verdedigers van een nationale sociale zekerheid zal dit opportunistisch standpunt bekend worden. Ik zal er in elk geval voor zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lega Nord is niet nationalistisch.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je kan natuurlijk alles erbij sleuren. Hier gaat het om één fundamentele zaak: het nationaal houden van de sociale zekerheid. Wie dat niet verdedigt gaat objectief in tegen de belangen van de vlaamsche arbeidersklasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() Cunhal ben je lid van de SAP (even een vraagje tussendoor).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat Jaani wil zeggen dat de Lega Nord regio-nationalistisch is, of ben ik nu fout beste Jaani?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Lega Nord is egoïstisch-separatistisch. Die partij heeft niets te maken met een emancipatorische beweging zoals het nationalisme.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Staatssecretaris
|
![]() Om even alles te relativeren, voordat de neutrale bezoeker weer denkt dat links enkel kan ruziemaken, kunnen we het niet eens hebben over de 80 procent gelijkenissen die we hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De petitie neemt geen stelling over uitbreiding. De petitie is enkel tegen splitsing. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelf een nationalist. Dus als ik zeg dat de Lega Nord niet nationalistisch is, dan is dat zeker niet om hen te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De Lega nord is perfect te vergelijken met het VB. Vanuit een dominante positie aansturen op splitsing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan gaan we samen ten strijde tegen de eurocraten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De arbeidersklasse zal zwakker staan. En Brussel? Ik heb nog nooit één vlaams-nationalist met een oplossing voor Brussel zien komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het egoïstisch-separatisme is alleszins sterk aanwezig bij het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg nergens dat Vlamingen gediscrimineerd worden. Behalve dan in brussel. En in de kieskring B-H-V. Ik zeg nergens dat we de sociale zekerheid moeten bekwamen zonder samenwerking met de Walen. Ik zeg nergens dat een Vlaamse staat per definitie progressief zal zijn, jij daarentegen beweert dat de Vlaamse staat per definitie rechts zal zijn. En je hebt nog nooit, ik herhaal nog nooit kunnen bewijzen dat links-flamingantisme niet kan bestaan. ik ben er nu van overtuigd dat jij een een 'troll' bent. Er is in heel jouw carrière op dit forum nog nooit één enkele constructieve bijdrage geweest voor de linkse bewegingen. ALTIJD zit jij andere projecten af te breken. |
|
![]() |
![]() |