Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2007, 18:30   #181
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Waarom? Dat zal wel niet tellen voor u zeker?
Beschuldig je de moderatie nu van favoritisme?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 18:40   #182
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Het is wel zeer erg hoe het geval HVT in de politiek en door BV's,lijkenpikkers, is gebruikt om af te rekenen met het Vlaams Belang. Nu blijkt dat de gast geestelijk gestoord is en zich wou zelfmoorden en zovelen mee nemen in zijn dood als hij kon. Wat we al zo dikwijls gezien hebben in de VS. Vooral wou hij dan vreemdelingen mee te dood injagen, omdat die hem iets hadden aangedaan vroeger. Maar wat heeft dat nog te maken met een politieke partij als het VB? Helemaal niets.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 18:46   #183
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Het is wel zeer erg hoe het geval HVT in de politiek en door BV's,lijkenpikkers, is gebruikt om af te rekenen met het Vlaams Belang. Nu blijkt dat de gast geestelijk gestoord is en zich wou zelfmoorden en zovelen mee nemen in zijn dood als hij kon. Wat we al zo dikwijls gezien hebben in de VS. Vooral wou hij dan vreemdelingen mee te dood injagen, omdat die hem iets hadden aangedaan vroeger. Maar wat heeft dat nog te maken met een politieke partij als het VB? Helemaal niets.
Natuurlijk wel. Het Vlaams Blok is verantwoordelijk voor het huidige klimaat waarin racisme als iets aanvaardbaars wordt beschouwd.

Bovendien is het nog helemaal niet gebleken dat hij geestelijk gestoord is. Dat is waar de verdediging op aanstuurt. Volgens de aanklagers is hij een koelbloedige killer die heel goed wist wat hij deed.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 5 oktober 2007, 18:56   #184
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Natuurlijk wel. Het Vlaams Blok is verantwoordelijk voor het huidige klimaat waarin racisme als iets aanvaardbaars wordt beschouwd.

Bovendien is het nog helemaal niet gebleken dat hij geestelijk gestoord is. Dat is waar de verdediging op aanstuurt. Volgens de aanklagers is hij een koelbloedige killer die heel goed wist wat hij deed.
De aanklagers zijn dan ook beroepsleugenaars he Raf.

Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 5 oktober 2007 om 19:08.
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 18:58   #185
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:

gij daarentegen....
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 18:59   #186
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat zoudt gij graag hebben he, om het VB in diskrediet te brengen!!!
Oud 5 oktober 2007, 19:10   #187
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Dat zoudt gij graag hebben he, om het VB in diskrediet te brengen!!!
Het VeeBee (via haar vele obscure vzw's) werd al in april 2004 veroordeeld voor het aanzetten tot racisme en disciminatie. M.a.w.: het heeft zich, door de wetten van het land aan haar bruine laarzen te vegen, al lang zèlf gediscrediteerd bij Jan Publiek. Enkel een 850.000 mensen (geen miljoen) achtten het nog nodig om hun stem aan het criminele VeeBee te geven. Of ze daar al dan niet racistische motieven voor hadden, laat ik in het midden. Maar ik denk er zo het mijne van...

Vraagje: noem jij je zelf ook een racist?

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 5 oktober 2007 om 19:11.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 19:13   #188
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu blijkt dat de gast geestelijk gestoord is en zich wou zelfmoorden en zovelen mee nemen in zijn dood als hij kon.
Veel te voorbarige conclusies, dit uiteraard met de bedoeling het VeeBee wit te wassen van racistische stemmingmakerij.
Oud 5 oktober 2007, 19:18   #189
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anders staat rechts wel direct klaar om mensen "verantwoordelijk voor eigen daden" te achten. Nu eens niet voor de verandering.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 19:21   #190
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Raf heeft ergens wel een punt:
Als in een rechts milieu opgevoed worden geen invloed gehad zou hebben, dan heeft in een LINKS milieu opgroeien ook geen negatieve invloed zodat kinderen normeloos zouden worden.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 5 oktober 2007 om 19:21.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 19:22   #191
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Het VeeBee (via haar vele obscure vzw's) werd al in april 2004 veroordeeld voor het aanzetten tot racisme en disciminatie. M.a.w.: het heeft zich, door de wetten van het land aan haar bruine laarzen te vegen, al lang zèlf gediscrediteerd bij Jan Publiek. Enkel een 850.000 mensen (geen miljoen) achtten het nog nodig om hun stem aan het criminele VeeBee te geven. Of ze daar al dan niet racistische motieven hebben, laat ik in het midden. Maar ik denk er zo het mijne van...
Ik zie het, dat gij er het uwe van peinst: enkeleen 850.000 mensen, m.a.w. een héél minieme minderheid.
Oud 5 oktober 2007, 19:26   #192
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik zie het, dat gij er het uwe van peinst: enkeleen 850.000 mensen, m.a.w. een héél minieme minderheid.
Wel, als die VeeBee-stemmers nièt racistische motieven zouden hebben gehad maar bijvoorbeeld foertstemmers (LDD) of flamingante stemmers, waarom stemden ze dan niet gewoon op N-VA of Sprit? Zelfs de traditionele partijen verkopen zichzelf tegenwoordig ook als Vlaams-nationalistisch (nièt volks-nationalistisch, want dat is een groot verschil, dan kom je weer bij het VeeBee uit).

Vraagke: beschouw jij jezelf als een gematigd racist of eerder als een radicale no-nonsense racist?
Oud 5 oktober 2007, 19:31   #193
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, als die VeeBee-stemmers nièt racistische motieven zouden hebben gehad maar bijvoorbeeld foertstemmers (LDD) of flamingante stemmers, waarom stemden ze dan niet gewoon op N-VA of Sprit? Zelfs de traditionele partijen verkopen zichzelf tegenwoordig ook als Vlaams-nationalistisch (nièt volks-nationalistisch, want dat is een groot verschil, dan kom je weer bij het VeeBee uit).

Vraagke: beschouw jij jezelf als een gematigd racist of eerder als een radicale no-nonsense racist?
Geen van beide.
Vraagke: beschouw jij jezelf als een gematigd onnozelaar of eerder als een radicale debiel?
Oud 5 oktober 2007, 19:32   #194
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VeeBee (via haar vele obscure vzw's) werd al in april 2004 veroordeeld voor het aanzetten tot racisme en disciminatie. M.a.w.: het heeft zich, door de wetten van het land aan haar bruine laarzen te vegen, al lang zèlf gediscrediteerd bij Jan Publiek. Enkel een 850.000 mensen (geen miljoen) achtten het nog nodig om hun stem aan het criminele VeeBee te geven. Of ze daar al dan niet racistische motieven voor hadden, laat ik in het midden. Maar ik denk er zo het mijne van...

Vraagje: noem jij je zelf ook een racist?
Niemand word via iets veroordeeld Abba. U wordt persoonlijk veroordeeld of u bent niet veroordeeld. Het VB is niet veroordeeld.

Verschaeve
Oud 5 oktober 2007, 19:34   #195
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:

Het VB is de enige partij die bepaalde problemen bij naam durft noemen: overlast van criminele allochtoontjes. (waarmee ze niet zeggen dat alle allochtonen crimineel zijn, maar dat wilt gij niet horen of zie)
Oud 5 oktober 2007, 21:29   #196
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:

Het VB is niet verandwoordelijk voor enig klimaat, het uit dat gewoon wat de mensen voelen en denken. En is niet racistisch. Dat is het 'm juist.

Ik heb vandaag de vader gehoord over Hans in het nieuws, en dat toont genoeg aan dat er psygologisch serieus wat mis is met die jongen.

Wees eens eerlijk!
Oud 5 oktober 2007, 21:38   #197
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB is niet verandwoordelijk voor enig klimaat, het uit dat gewoon wat de mensen voelen en denken. En is niet racistisch. Dat is het 'm juist.
Nee hoor. Het Vlaams Blok is wel degelijk verantwoordelijk: het indoctrineert mensen met de boodschap dat vreemdelingen in het algemeen en moslims in het bijzonder slecht zijn, dat het criminelen zijn, dat ze hier ons werk komen afpakken, dat ze komen profiteren van onze sociale zekerheid, etc. Lees het Vlaams Blok-arrest er maar eens op na. De rechters in Gent hebben dat namelijk zeer goed omschreven. Na dat arrest is er al lang geen ontkomen meer aan: het Vlaams Blok is een racistische organisatie.

Citaat:
Oud 5 oktober 2007, 21:43   #198
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Waar begin jij nu over te neuten? Dit topic heeft niets met homoseksualiteit te maken. Probeer eens een beetje bij het topic te blijven en hou meteen ook je scheldproza voor jezelf. Schelden is namelijk niet toegelaten op dit forum. Volgende keer zal ik geen andere keuze hebben dan je persoonlijke aanvallen te rapporteren.
Waar ik over begin te neuten ? Wel, over het feit dat niemand, dus ook jij niet, het recht heeft de ouders van de beschuldigde te oordelen, laat staan te veroordelen, ze staan namelijk niet terecht ! Dat jij insinuaties in die richting uit is zo "off topic" als wat je mij aanwrijft.

Jou een arme, wereldvreemde sukkelaar noemen is mijn invulling van het begrip "vrije meningsuiting", gebaseerd op de optelsom van wat je hier en in andere topics loopt te verkondigen. Het past dan ook volledig in je stijl dat je dat wil rapporteren, eigenlijk heet het bleiten bij je virtuele grote broer, geheel in de stijl van zoals ik in de vorige post ook al aangaf : "help, ik word gediscrimineerd" !

Ik zou zeggen : bleit uw goesting

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 21:43   #199
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Nee hoor. Het Vlaams Blok is wel degelijk verantwoordelijk: het indoctrineert mensen met de boodschap dat vreemdelingen in het algemeen en moslims in het bijzonder slecht zijn, dat het criminelen zijn, dat ze hier ons werk komen afpakken, dat ze komen profiteren van onze sociale zekerheid, etc. Lees het Vlaams Blok-arrest er maar eens op na. De rechters in Gent hebben dat namelijk zeer goed omschreven. Na dat arrest is er al lang geen ontkomen meer aan: het Vlaams Blok is een racistische organisatie.
Gesproken van simplisme.
Oud 5 oktober 2007, 21:47   #200
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gesproken van simplisme.
Moet dat niet zijn:

Gesproken van simplisme en fanatisme.

Verschaeve
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be