![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beschuldig je de moderatie nu van favoritisme?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister
|
![]() Het is wel zeer erg hoe het geval HVT in de politiek en door BV's,lijkenpikkers, is gebruikt om af te rekenen met het Vlaams Belang. Nu blijkt dat de gast geestelijk gestoord is en zich wou zelfmoorden en zovelen mee nemen in zijn dood als hij kon. Wat we al zo dikwijls gezien hebben in de VS. Vooral wou hij dan vreemdelingen mee te dood injagen, omdat die hem iets hadden aangedaan vroeger. Maar wat heeft dat nog te maken met een politieke partij als het VB? Helemaal niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het nog helemaal niet gebleken dat hij geestelijk gestoord is. Dat is waar de verdediging op aanstuurt. Volgens de aanklagers is hij een koelbloedige killer die heel goed wist wat hij deed.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 5 oktober 2007 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vraagje: noem jij je zelf ook een racist? Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 5 oktober 2007 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Raf heeft ergens wel een punt:
Als in een rechts milieu opgevoed worden geen invloed gehad zou hebben, dan heeft in een LINKS milieu opgroeien ook geen negatieve invloed zodat kinderen normeloos zouden worden. ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 5 oktober 2007 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraagke: beschouw jij jezelf als een gematigd racist of eerder als een radicale no-nonsense racist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraagke: beschouw jij jezelf als een gematigd onnozelaar of eerder als een radicale debiel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb vandaag de vader gehoord over Hans in het nieuws, en dat toont genoeg aan dat er psygologisch serieus wat mis is met die jongen. Wees eens eerlijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Het Vlaams Blok is wel degelijk verantwoordelijk: het indoctrineert mensen met de boodschap dat vreemdelingen in het algemeen en moslims in het bijzonder slecht zijn, dat het criminelen zijn, dat ze hier ons werk komen afpakken, dat ze komen profiteren van onze sociale zekerheid, etc. Lees het Vlaams Blok-arrest er maar eens op na. De rechters in Gent hebben dat namelijk zeer goed omschreven. Na dat arrest is er al lang geen ontkomen meer aan: het Vlaams Blok is een racistische organisatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jou een arme, wereldvreemde sukkelaar noemen is mijn invulling van het begrip "vrije meningsuiting", gebaseerd op de optelsom van wat je hier en in andere topics loopt te verkondigen. Het past dan ook volledig in je stijl dat je dat wil rapporteren, eigenlijk heet het bleiten bij je virtuele grote broer, geheel in de stijl van zoals ik in de vorige post ook al aangaf : "help, ik word gediscrimineerd" ! Ik zou zeggen : bleit uw goesting ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |