![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben al lang begrepen dat dat een onmogelijke opgave voor jou is. |
|
![]() |
![]() |
#182 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zeg altijd "A Banned fascist Is A Good Fascist"
![]() Who's next? |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat je daar geen probleem mee hebt Edina? |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een kleine greep uit de steeds wederkerende antwoorden : wetgeving, oproepen tot geweld mag niet, ons forum, onze regels, niemand houdt u tegen hier weg te gaan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, het is niet omdat Online beweert dat er zo'n oproep is geweest die zonder gevolg is gebleven, dat dit ook zo is. Maar daar had je waarschijnlijk nog niet aan gedacht... Online heeft nogal een levendige fantasie die ze echter zelden of beter nooit kan staven met quotes. Waar blijkbaar ook nog niemand aan gedacht heeft is dat je voor één oproep tot geweld niet gebannen wordt. Hij moet dus voordien ook al strafpunten hebben gekregen. Verwonderlijk is dit gezien de inhoud van zijn posts allerminst. Laatst gewijzigd door Edina : 25 oktober 2007 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom heeft "links" weer het gevoel een veldslag gewonnen te hebben terwijl zo'n indijking van vrije meningsuiting een verlies is voor ons allemaal?
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Pech voor jou, want dit gaat gewoon overwaaien. Zoals alle keren voordien wanneer er verontwaardigd op een band werd gereageerd. Denk je nu echt dat de moderatie wakker ligt van wat hier in deze thread wordt geschreven?
|
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner ![]() Ja eindelijk <zucht>. Nu de rest nog.... ![]() Als dat je enige doel op't forum is .... ![]() Hoe kan je nu zeggen dat je in discussie gaat , of zelfs gewoon praat met mekaar als je het als een opdracht ziet om mensen te jennen tot ze een woord verkeerd zeggen...(Om dan blij te zijn als ze geband worden ![]() 't Zegt wel wat over persoonlijkheid , en 't maakt (gelukkig) de linkse gedachte niet populair ... Da's toch 1 voordeel , zelfs de meest centrumdenkende persoon wordt naar extreem rechts geduwt door jullie manier van doen ...
#193 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat is net zo erg, het interesseert ze niet, wat duidelijk maakt hoeveel waarde het aan de leden zijn of haar mening acht.
![]() |
#195 |
Staatssecretaris
|
![]() Leer er mee leven:
De dagen dat de fascisten, de vlaams nationalisten en de racisten hier de norm waren zijn voorbij. Ik zit er voor niets tussen ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Starkan : 25 oktober 2007 om 22:08. |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voortaan kopieer ik de geweldoproepen van betreffende forummer en bezorg ik je ze desnoods per pm. Goed? Ik zal morgen overigens aan Knuppel vragen of zij die oproepen tot geweld bewaard heeft ; zij heeft van betreffende forummer*al één en ander gearchiveerd van zijn talrijke scheldpartijen en aanzetten tot geweld die jij moedwillig over het hoofd blijft zien. * ik hoef niet eens zijn naam te verduidelijken, Edina, blijkbaar ben je zelf al zo vertrouwd met zijn scheldpartijen en aanzetten tot geweld, dat je het niet eens nodig vond om verduidelijking over zijn identiteit te vragen. Dat moet een genant gevoel geven, als je jezelf zo vast rijdt Edina .... Laatst gewijzigd door Online : 25 oktober 2007 om 22:05. |
||
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Kan Edina niet geband worden in plaats van Snoopy ? Die juffrouw is veel agressiever! Elk van haar woorden roept op tot geweld bij haar toehoorders....
|
![]() |
![]() |
#198 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pffff, ik ga slapen, ik had in de tijd toen ik hier toevallig aankwam gedacht dat dit een ernstig, eerlijk en volwassen forum was, maar blijkbaar is dit gewoon een forum als een ander.
Met vooroordelen en voorkeuren. Nu ja, ik blijf hier wel nog wat rondhangen, wat misschien jammer is voor velen, maar iemand moet de stem van zovelen blijven helpen verdedigen. Slaapwel ![]()
#199 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zit echt met u in. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |