![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() er komen hier en daar wat species vanonder hun steen gekropen. Toch niet heel de dag met uw billekes tegeneen geknepen, pietje?
|
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Geen regering zolang de Franstaligen geen prijs krijgen voor BHV.
|
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, geen regering dus.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vraagt hij er dan om?
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Reynders heeft hem op het matje geroepen, zoveel is zeker.
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() GVD ik had niet gedacht dat ze de moed zouden hebben, goed gedaan vlaamse partijen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de chantage houdt maar niet op....
#190 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze gingen ook niet meer onderhandelen na een stemming, het is nu opeens een totaal ander verhaal, wat vind jij daarvan straatrue?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen federale regering dan. We hebben een Vlaamse regering en zullen het daar wel mee doen.
|
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 november 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Au contraire! Ze zijn springlevend. Over de Brusselois' ben ik al minder zeker en de nederlandsonkundigen in de Vlaamsche Rand schijten bagger...
Maar toch, ik vind uw opmerking typerend. De Walen moeten dood. De Walen, zoals u ze blijkbaar graag veralgemeend ziet, zijn niet allemaal zwartwerkende doppers met een lidkaart van de PS. Wallonie wil ook vooruit, weg van de PS, getuige de uitslag van 10 juni, de PS heeft verdorie kantons in Henegouwen verloren, in Henegouwen!! Nu vermoed ik al wel dat uw VB verstandje niet kan bevatten wat dat betekent, maar geloof mij dat dat een historisch signaal was. En wat kregen we... het FDF die de boel samen met NVA kwam verzieken. Ik stemde CDh om de CD&V te helpen, en wat kreeg ik... NON ! Ik heb er genoeg van. Splits het land en we geven Brussel aan Rusland of zo.
#198 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 november 2007 om 16:07. |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat heeft het hem opgeleverd? dat hij zijn dure eden moet inslikken, tof hé?
![]() |