Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2007, 21:08   #181
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

[quote=forumspook;3066451]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Bij ons op school kan je ook voor niets wetenschapsblaadjes lezen, en daarin staan vaak vele interessante artikelen over de evolutionaire verklaarbaarheid van homoseksualiteit.[/quote]
En door wie zijn zo een blaadjes geschreven? Wat staat daar in? Wat heeft homoseksualiteit nu met "evolutie" te maken ? Moet men niet eerder van "devaluatie" spreken ? Devaluatie van het menselijk ras, of "involutie"? Degeneratie? Verzwakking?
Homoseksualiteit heeft een functie in de evolutie, voorbeelden hiervan staan verder terug in de discussie beschreven. Men spreekt van devaluatie als slechte genen zonder functie in een populatie behouden blijven. Dit is inderdaad in onze maatschappij het geval door de huidige gezondheidszorg. Alle ziektes zowel viraal, bacteriëel als genetische aandoeningen worden ofwel genezen of leefbaar gemaakt. Hierdoor devalueert het genetisch materiaal van de menselijke soort in de 'beschaafde' wereld. Dit uit zich nu al in de vermindering van de scherpte van de zintuigen, voornamelijk het zicht en het gehoor. Deze zijn met 20% verminderd sinds enkele decennia.
Oud 12 november 2007, 21:46   #182
Gayboy29
Banneling

Standaard

Ik ga aan dit thema geen woorden verspillen...de personen die homohaat verkondigen en aanmoedigen zijn mijn aandacht niet waardig.
Gayboy29 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 21:53   #183
Pies Descalzos
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 Bekijk bericht
Ik ga aan dit thema geen woorden verspillen...de personen die homohaat verkondigen en aanmoedigen zijn mijn aandacht niet waardig.
Deze topic gaat niet over het verkondigen van homohaat, lees het eens door, er staan wel nog interessante dingen in.
Oud 12 november 2007, 22:41   #184
forumspook
Banneling

Standaard

[quote=santos;3066722]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht

Er zou maar 1 keizer zijn geweest bij de Romeinen die geen seks had met mannen
Dus uw beweringen zijn alweer maar eens fout.
Waar zijn uw wetenschappelijke bewijzen voor deze leugens?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 22:50   #185
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Kinderachtige reactie, was te denken...
Er is een verschil tussen het feit dat mannen soms duidelijk homofiel gedrag vertonen: het preferen om met mannen om te gaan, te gaan sporten, te gaan drinken, in de politiek actief te zijn en homosexuelen.
Ook de dokwerkers zouden moeten beseffen dat homosexuelen veel met hen gemeenschappelijk hebben, in plaats van te doen of het wezens van een andere planeet zijn
Je smiley getuigt van je kinderlijkheid.
Belachelijke, kinderachtige praat verkoopt u zelf , feremans. Tiens, de "koffieklatsj" van de dames, dat is dus ook een verdoken bijeenkomst van lesbiennes ? Uw beste kameraad, dat is eigenlijk een onbewust homoseksuele relatie? En een éénzaat, die liefst altijd alleen is, dat is natuurlijk om zich te masturberen
Als we uw redenering volgen is eigenlijk heel de wereld homo & lesbisch. Mischien beoordeelt u de mensen te veel alsof het om uzelf gaat, ik weet het niet, maar het gaat toch ergens fout in uw hersentjes hoor...Mischien eens een deftige psychanalyse proberen?
Oud 12 november 2007, 22:52   #186
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 Bekijk bericht
...waard. Zonder -ig
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 23:12   #187
forumspook
Banneling

Standaard

[quote=Pies Descalzos;3067427]
Citaat:

Homoseksualiteit heeft een functie in de evolutie, voorbeelden hiervan staan verder terug in de discussie beschreven. Men spreekt van devaluatie als slechte genen zonder functie in een populatie behouden blijven. Dit is inderdaad in onze maatschappij het geval door de huidige gezondheidszorg. Alle ziektes zowel viraal, bacteriëel als genetische aandoeningen worden ofwel genezen of leefbaar gemaakt. Hierdoor devalueert het genetisch materiaal van de menselijke soort in de 'beschaafde' wereld. Dit uit zich nu al in de vermindering van de scherpte van de zintuigen, voornamelijk het zicht en het gehoor. Deze zijn met 20% verminderd sinds enkele decennia.

Volgens mij is de petrochemische industrie mede-verantwoordelijk voor de explosie van homoseksualiteit bij mannen.We worden letterlijk gebombardeerd met chemische oestrogenen. Die hebben dezelfde eigenschappen als de vrouwelijke, maar zijn veel krachtiger. Men vind die overal, in uitlaatgassen, pesticides, insecticides, plastiek, parfum, zeep, onderhoudsmiddelen, afwasmiddel enz enz. Zonder te spreken over de synthetische hormonen die we een beetje overal in het vlees terugvinden. Sinds dertig jaar stellen we een vervrouwelijking van de gehele dierenwereld vast.
Bij de mensen is de viriliteit 50 % gezakt . In 50 jaar maken mannen 50 % minder actieve spermatozoïden!
Ik vind dat we wel van een algemene devaluatie mogen spreken, en homoseksualiteit, in de enorme aantallen die we bemerken vandaag, is één der symptomen.
Oud 12 november 2007, 23:25   #188
david1968
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Homoseksualiteit heeft een functie in de evolutie, voorbeelden hiervan staan verder terug in de discussie beschreven.
toen mensen nog in stamverband woonden en kinderen achterbleven met moeders en homoseksuele oudere broers die bij de vrouwen bleven om de kinderen te beschermen... wat de kans op overleven van die kinderen aanzienlijk verhoogde.
wanneer twee homoseksuele mannetjes het ei van het vrouwtje dat niet terug komt van de visjacht beschermen...
Dat is het enige dat ik heb teruggevonden van voorbeelden van evolutie in deze discussie voorlopig. Of zijn er meer?

Homoseksuele contacten bij dieren blijken slechts zeldzaam een exclusief karakter te hebben. Meestal gaat het om biseksualiteit en korststondige contacten. Wil dat dan zeggen dat langdurige, exclusieve homoseksuele relaties evolutionair niet zo belangrijk zijn? En wat is er dan aangeboren? Biseksualiteit?
david1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 23:27   #189
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Homohaat is zo 1992.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 23:28   #190
Pies Descalzos
Burgemeester

Standaard

Citaat:
[b]
Ik vind dat we wel van een algemene devaluatie mogen spreken, en homoseksualiteit, in de enorme aantallen die we bemerken vandaag, is één der symptomen.
Dus jij denkt dat als ik jou een sterk oestrogeen opspuit, jij plotseling homoseksueel gaat worden? Dit is veruit de meest kortzichtige reactie tot nu toe...
Dus met andere woorden, als de rollen omgekeerd zouden zijn, en er veel mannelijke hormonen verspreid zouden worden, zouden alle vrouwen lesbo's worden?
En om de lijn verder te trekken, geef je hoge dossisen mannelijke hormonen aan homoseksuelen, dan worden ze weer hetero?
Dat hebben enkele nieuwsgierigen eens geprobeerd in het verleden, maar meer dan lichamelijke veranderingen en een hogere agressiviteit werd er niet bereikt...
Ik vraag me echt luidop af hoe het mogelijk is dat sommige mensen zich zulke dingen in het hoofd kunnen halen. Wie verspreidt zulke onzin?
Educate yourself...
Maar ik geef je wel gelijk op het punt dat hormonen een invloed hebben op uiterlijke kenmerken, wat zeer normaal is... Maar dat je door hormonen je genetische kenmerken en de grootte van je hypofyse kan veranderen vind ik ronduit lachwekkend.
Oud 12 november 2007, 23:36   #191
Pies Descalzos
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david1968 Bekijk bericht
Dat is het enige dat ik heb teruggevonden van voorbeelden van evolutie in deze discussie voorlopig. Of zijn er meer?

Homoseksuele contacten bij dieren blijken slechts zeldzaam een exclusief karakter te hebben. Meestal gaat het om biseksualiteit en korststondige contacten. Wil dat dan zeggen dat langdurige, exclusieve homoseksuele relaties evolutionair niet zo belangrijk zijn? En wat is er dan aangeboren? Biseksualiteit?
http://www.cs.brandeis.edu/~bukatin/gay_evolution.html

http://www.madsci.org/posts/archives...8851.Ev.r.html
Oud 12 november 2007, 23:41   #192
Pies Descalzos
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david1968 Bekijk bericht

Er zijn ook langdurige homoseksuele relaties in de dierenwereld, bij monogame diersoorten zijn die zelfs tot de dood. In principe is alles op uitzondering van tafelmanieren en alles wat je met je opvoeding meekrijgt aangeboren. Ook je aanleg voor dingen en karaktereigenschappen. Denk er eens over na, wat kan je nu mogelijk meer zijn dan wat je bent? Alles wat je hebt is je DNA, en dit bepaald alles wat je bent en wat je mogelijkheden zijn.
Oud 13 november 2007, 00:40   #193
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus jij denkt dat als ik jou een sterk oestrogeen opspuit, jij plotseling homoseksueel gaat worden? Dit is veruit de meest kortzichtige reactie tot nu toe...
Dus met andere woorden, als de rollen omgekeerd zouden zijn, en er veel mannelijke hormonen verspreid zouden worden, zouden alle vrouwen lesbo's worden?
En om de lijn verder te trekken, geef je hoge dossisen mannelijke hormonen aan homoseksuelen, dan worden ze weer hetero?
Dat hebben enkele nieuwsgierigen eens geprobeerd in het verleden, maar meer dan lichamelijke veranderingen en een hogere agressiviteit werd er niet bereikt...
Ik vraag me echt luidop af hoe het mogelijk is dat sommige mensen zich zulke dingen in het hoofd kunnen halen. Wie verspreidt zulke onzin?
Educate yourself...
Maar ik geef je wel gelijk op het punt dat hormonen een invloed hebben op uiterlijke kenmerken, wat zeer normaal is... Maar dat je door hormonen je genetische kenmerken en de grootte van je hypofyse kan veranderen vind ik ronduit lachwekkend.
Ik weet niet juist wat er gaat gebeuren als volwassen mannen oestogenen toegediend krijgen. Maar neem nu een mannelijk kind dat van jonge leeftijd af regelmatig oestrogenen binnenkrijgt, en dan ook nog een pak hormonen, dat zal toch niet veel goeds doen aan zijn toekomstige viriliteit en seksueel gedrag hoor. of denkt u van wél, mischien?
Wat mannelijke hormonen bij een vrouw te weeg brengen heeft iedereen reeds kunnen zien, toen in de tijd de USSR zijn vrouwelijke atleten naar de Olympische Spelen stuurde: allemaal van die manwijven met schouders en spieren als Schwarzie, Rambo en Jean Claude VanDamme Of die nu lesbisch waren , die wijven, dat weet ik niet, maar ik zou er niet verwonderd over zijn.
En nu de lijn NOG wat verder trekken: wat gebeurt er als meerder generaties lang de kinderen dag in dag uit met oestrogenen behandeld worden ? Ja, u hebt het geraden, dan vervrouwelijkt de soort, en zult u meer en meer homos tegen het lijf lopen.
Maar nee, ik vertel onzin hoor.
Oud 13 november 2007, 00:59   #194
Pies Descalzos
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik weet niet juist wat er gaat gebeuren als volwassen mannen oestogenen toegediend krijgen. Maar neem nu een mannelijk kind dat van jonge leeftijd af regelmatig oestrogenen binnenkrijgt, en dan ook nog een pak hormonen, dat zal toch niet veel goeds doen aan zijn toekomstige viriliteit en seksueel gedrag hoor. of denkt u van wél, mischien?
Wat mannelijke hormonen bij een vrouw te weeg brengen heeft iedereen reeds kunnen zien, toen in de tijd de USSR zijn vrouwelijke atleten naar de Olympische Spelen stuurde: allemaal van die manwijven met schouders en spieren als Schwarzie, Rambo en Jean Claude VanDamme Of die nu lesbisch waren , die wijven, dat weet ik niet, maar ik zou er niet verwonderd over zijn.
En nu de lijn NOG wat verder trekken: wat gebeurt er als meerder generaties lang de kinderen dag in dag uit met oestrogenen behandeld worden ? Ja, u hebt het geraden, dan vervrouwelijkt de soort, en zult u meer en meer homos tegen het lijf lopen.
Maar nee, ik vertel onzin hoor.
Ik zal het u eens uitleggen mijn beste spook...
Geef je een jongetje voor zijn puberteit dagelijks hoge dossisen vrouwelijke hormonen (en dit zijn veel hogere dosissen dan die je mogelijk van buitenaf kan binnenkrijgen) in combinatie met mannelijke hormonenREMMERS, dan zal de puberteit bij die jongen niet intreden, zullen zijn teelballen niet indalen en niet ontwikkelen, en zullen deze na verloop van tijd atrofiëren. Hij zal geen brede schouders krijgen, maar brede heupen, en zal borsten ontwikkelen, doch niet in de mate zoals een vrouw die heeft, want daar mist hij een X-chromosoom voor. Maar daarmee kan deze jongen zijn genetica helaas niet ongedaan gemaakt worden en zal hij zich toch een jongen voelen (dankzij psychologisch aangeboren gender) en zal hij heteroseksueel zijn. (genetisch, wet. bew. nvdr). Een heel onoomstootbaar bewijs hiervan zijn de vele kinderen die in de loop der jaren geboren zijn zonder een duidelijk geslacht. Met andere woorden waarbij de dokters niet konden uitmaken of het een jongen of meisje was. De dokters maakten zelf een beslissing, en soms dus verkeerd. Meisjes werden als jongens opgevoed en vice versa. (en dit is geen zever, zoek het maar op) Zelf met een volledige geslachtsoperatie, met hormonenkuur, EN opvoeding konden de genetische realiteit niet ongedaan worden gemaakt. De jongens of meisjes voelden zich als van het ander geslacht, en vielen op hun eigen geslacht. Alles tenspijt, en lieten zich opnieuw opereren op latere leeftijd om terug in overeenstemming te komen met wie ze werkelijk zijn! Het psychische gender EN seksualiteit kan niet worden ongedaan gemaakt met hormonen.
Oud 13 november 2007, 01:30   #195
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Is er homohaat op het forum?
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 01:37   #196
Pies Descalzos
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero Bekijk bericht
Is er homohaat op het forum?
Neen, vooral totale onwetendheid betreffende homoseksualiteit en biologie in het algemeen...
Oud 13 november 2007, 01:40   #197
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, vooral totale onwetendheid betreffende homoseksualiteit en biologie in het algemeen...
Aah heb je ze eindelijk geleerd dat twee mannen ook kinderen kunnen krijgen?
Oud 13 november 2007, 01:42   #198
Pies Descalzos
Burgemeester

Standaard

Neen, maar je kan tot 1 a 2 pagina's terugkijken als het je interesseert. Geef jij me daarna je mening er eens over...
Oud 13 november 2007, 01:43   #199
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, maar je kan tot 1 a 2 pagina's terugkijken als het je interesseert. Geef jij me daarna je mening er eens over...
Eén pagina terug zit ik aan bericht 120, dus gaat zo niet lukken, andere instellingen.
Oud 13 november 2007, 01:50   #200
Pies Descalzos
Burgemeester

Standaard

Vanaf bericht 145 dan

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be