![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=forumspook;3066451]
Citaat:
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Ik ga aan dit thema geen woorden verspillen...de personen die homohaat verkondigen en aanmoedigen zijn mijn aandacht niet waardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als we uw redenering volgen is eigenlijk heel de wereld homo & lesbisch. Mischien beoordeelt u de mensen te veel alsof het om uzelf gaat, ik weet het niet, maar het gaat toch ergens fout in uw hersentjes hoor...Mischien eens een deftige psychanalyse proberen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() [quote=Pies Descalzos;3067427]
Citaat:
Volgens mij is de petrochemische industrie mede-verantwoordelijk voor de explosie van homoseksualiteit bij mannen.We worden letterlijk gebombardeerd met chemische oestrogenen. Die hebben dezelfde eigenschappen als de vrouwelijke, maar zijn veel krachtiger. Men vind die overal, in uitlaatgassen, pesticides, insecticides, plastiek, parfum, zeep, onderhoudsmiddelen, afwasmiddel enz enz. Zonder te spreken over de synthetische hormonen die we een beetje overal in het vlees terugvinden. Sinds dertig jaar stellen we een vervrouwelijking van de gehele dierenwereld vast. Bij de mensen is de viriliteit 50 % gezakt . In 50 jaar maken mannen 50 % minder actieve spermatozoïden! Ik vind dat we wel van een algemene devaluatie mogen spreken, en homoseksualiteit, in de enorme aantallen die we bemerken vandaag, is één der symptomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Homoseksuele contacten bij dieren blijken slechts zeldzaam een exclusief karakter te hebben. Meestal gaat het om biseksualiteit en korststondige contacten. Wil dat dan zeggen dat langdurige, exclusieve homoseksuele relaties evolutionair niet zo belangrijk zijn? En wat is er dan aangeboren? Biseksualiteit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Homohaat is zo 1992.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dus met andere woorden, als de rollen omgekeerd zouden zijn, en er veel mannelijke hormonen verspreid zouden worden, zouden alle vrouwen lesbo's worden? En om de lijn verder te trekken, geef je hoge dossisen mannelijke hormonen aan homoseksuelen, dan worden ze weer hetero? Dat hebben enkele nieuwsgierigen eens geprobeerd in het verleden, maar meer dan lichamelijke veranderingen en een hogere agressiviteit werd er niet bereikt... Ik vraag me echt luidop af hoe het mogelijk is dat sommige mensen zich zulke dingen in het hoofd kunnen halen. Wie verspreidt zulke onzin? Educate yourself... Maar ik geef je wel gelijk op het punt dat hormonen een invloed hebben op uiterlijke kenmerken, wat zeer normaal is... Maar dat je door hormonen je genetische kenmerken en de grootte van je hypofyse kan veranderen vind ik ronduit lachwekkend.
![]() |
![]() |
#191 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
http://www.madsci.org/posts/archives...8851.Ev.r.html
![]() |
![]() |
#192 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mannelijke hormonen bij een vrouw te weeg brengen heeft iedereen reeds kunnen zien, toen in de tijd de USSR zijn vrouwelijke atleten naar de Olympische Spelen stuurde: allemaal van die manwijven met schouders en spieren als Schwarzie, Rambo en Jean Claude VanDamme ![]() En nu de lijn NOG wat verder trekken: wat gebeurt er als meerder generaties lang de kinderen dag in dag uit met oestrogenen behandeld worden ? Ja, u hebt het geraden, dan vervrouwelijkt de soort, en zult u meer en meer homos tegen het lijf lopen. Maar nee, ik vertel onzin hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Geef je een jongetje voor zijn puberteit dagelijks hoge dossisen vrouwelijke hormonen (en dit zijn veel hogere dosissen dan die je mogelijk van buitenaf kan binnenkrijgen) in combinatie met mannelijke hormonenREMMERS, dan zal de puberteit bij die jongen niet intreden, zullen zijn teelballen niet indalen en niet ontwikkelen, en zullen deze na verloop van tijd atrofiëren. Hij zal geen brede schouders krijgen, maar brede heupen, en zal borsten ontwikkelen, doch niet in de mate zoals een vrouw die heeft, want daar mist hij een X-chromosoom voor. Maar daarmee kan deze jongen zijn genetica helaas niet ongedaan gemaakt worden en zal hij zich toch een jongen voelen (dankzij psychologisch aangeboren gender) en zal hij heteroseksueel zijn. (genetisch, wet. bew. nvdr). Een heel onoomstootbaar bewijs hiervan zijn de vele kinderen die in de loop der jaren geboren zijn zonder een duidelijk geslacht. Met andere woorden waarbij de dokters niet konden uitmaken of het een jongen of meisje was. De dokters maakten zelf een beslissing, en soms dus verkeerd. Meisjes werden als jongens opgevoed en vice versa. (en dit is geen zever, zoek het maar op) Zelf met een volledige geslachtsoperatie, met hormonenkuur, EN opvoeding konden de genetische realiteit niet ongedaan worden gemaakt. De jongens of meisjes voelden zich als van het ander geslacht, en vielen op hun eigen geslacht. Alles tenspijt, en lieten zich opnieuw opereren op latere leeftijd om terug in overeenstemming te komen met wie ze werkelijk zijn! Het psychische gender EN seksualiteit kan niet worden ongedaan gemaakt met hormonen.
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Is er homohaat op het forum?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Burgemeester
|
![]() Neen, vooral totale onwetendheid betreffende homoseksualiteit en biologie in het algemeen...
![]()
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Burgemeester
|
![]() Neen, maar je kan tot 1 a 2 pagina's terugkijken als het je interesseert. Geef jij me daarna je mening er eens over...
![]()
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Burgemeester
|