![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen idee. Ik weet niets beter, ik merk alleen dat de zaak anders aangepakt moet worden. Als ik ooit in het buitenland kom, zal ik eens kijken hoe ik daar als allochtoon behandelt wordt en doe er me dan nog eens aan denken dat ik verslag moet uitbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(mogelijk ja toch: één keer afgesnauwd, juist door Parijse flicaille) Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2007 om 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() Sarkozy heeft even doodleuk verklaart dat de rellen niks met de sociale crisis te maken hebben. Met veel gezag uit te stralen durf ik wedden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Sarkozy is top
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Beseffen die probleemjongeren wel dat er aan de poorten van Europa duizenden staan te wachten, hun leven riskeren, mensenhandelaars zwaar sponsoren om hier te mogen zijn, ja ZELFS WERKEN!!!!
Hebben ze daar al eens bij stil gestaan.. Nee altijd LES AUTRES hun schuld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Die aan de poorten staan aanschuiven zullen grotendeels ook in gettos gedropt worden. Ze hebben niks meer te verliezen, dat "racaille". Laatst gewijzigd door Bhairav : 30 november 2007 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Het is wel makkelijk om iemand anders een westerse angsthaas te noemen terwijl je je met plezier zou laten naaien door dat racaille. Een onderkruiper moet niet hoog van de toren staan blazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Angsthaas, ik?
Gelukkig niet, de man in de banlieus die 's morgens zijn auto uitgebrand terugvindt zal dat nu wel zijn... Verzadigd? Van mensen die racaille blijven bepamperen, stilletjesaan wel ja.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben dat ook hoor... Maar ik bezie niet alles van 1 kant (de uwe). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Zou het dan niet eens tijd worden om het van de gedupeerden (u verwacht toch geen opsomming?) hun kant te zien??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben met de levensonstandigheden en het gebrek aan ruimte te maken. Want die twee jongeren om hun brommer deden, deden wij hier in de jaren 60,70 en 80 ook. Alleen hadden wij daar nog de ruimte voor en waren er minder auto's die op onze terreinen konden komen rondrijden. En daar zit het probleem, wie geen geld heeft om zijn ruimte te kopen, moet opgesloten leven en heeft geen plaats om zich te ontwikkelen of om zich vaardigheden aan te leren. Daarbij komt dat men allochtonen te veel bepamperd heeft en hen wilde zoet houden met een lege suikerstok. En daar plukt men nu de vruchten van, gebrek aan discipline en bezigheid moet zich vertalen in problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Dus, Jantje, zij zijn niet verantwoordelijk voor hun daden?
Want het zijn tenslotte ook maar mensen. Vragen zich aan te passen is praktisch even onnozel als vragen aan een neger of-ie blank wil worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn ze wel verantwoordelijk voor hun vernielingen, maar slechts gedeeltelijk. Want er is hen NOOIT gevraagt zich aan te passen naar Europese normen. En daar zit dus de grote oorzaak van de problemen. Je moet eens kijken naar het VT4 programma" de jeugd van tegenwoordig" de jaren 50. Vlaamse jongeren van 15-17 jaar worden daarin terug naar de discipline en technische regels van de 50 jaren geplaatst en de meeste van de deelnemers zijn, net jongeren die het meest vrijgevochten zijn en het meeste probemen hebben met gezag. Je staat er verstelt van hoe die jongeren binnen de week mooi in de lijntjes lopen en op het einde zelf de discipline als heel normaal aanvaarden. Zij hebben op die drie weken geleerd wat respect betekend en dat niet alles zomaar gratis is en normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat zij last hebben van vrijgevochten te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de directeur van "DEXIA" die daar zijn voituur zal parkeren.....Het zijn autootjes van mede-buurtbewoners die ze in de fik steken...... tof...... ![]() Gisteren een groot interview gezien met de Franse President en 2 hoofdjournalisten van TF1/A2.Over deze zaak zei de president(zonder zich op te winden) dat die gasten gezocht,gevonden en berecht zullen worden! het beschieten van ambtenaren (= poging tot doodslag) het in brand steken van openbare- en privé- goederen (= brandstichting bij nacht) Het KAN op geen enkele manier goedgepraat worden voor Sarkozy,en het ZAL leiden tot toepassen van de wet......Een paar pogingetjes van de journalisten om daar een poco-verantwoorde "draai" aan te geven liepen bij de president (die zich niet eens boos maakte) op NIKS uit! Laatst gewijzigd door kelt : 30 november 2007 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |