![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- één de waarneming ervan : bij een stijgend aantal homo-outingen ga je uiteraard een stijging in dat percentage hebben tov daling bij het andere - misschien door het feit, ik spreek me d'r verder niet over uit, door het feit dat er % meer homo's zeer onveilige seks hebben dan hetero's - het wereldje is kleiner ... over een bepaalde triggerwaarde krijg je algauw een exponentiële toename in die statistieken - vrouwen dragen minder makkelijk over dacht ik gelezen te hebben en dus zet het virus minder makkelijk over bij verdere wisselende heterocontacten... maar ik weet niet of dit nog een consensus is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sterker nog je stelt het d'r gelijk mee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lombas het is niet omdat de politiek correcte opvatting over holebies niet overeenkomt met de sociaal-medische vaststellingen dat ik zwaar uit de bocht ga.
Je mag trouwens zelf eens tussen de "homo's" eens een rondvraag doen en eens gaan kontroleren hoeveel er nooit geen gevoel hebben gehad voor een vrouw en hoeveel er een gevoel van macht hebben over de persoon die ze penetreren. Sex is immers niet alleen een spel van liefde en voortplanting en genot, maar ook een spel van onderwerping en overheersing. En dit is zelfs wetenschappelijk bewezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier staat zoveel onzin, dat ik niet weet waar te beginnen...
De risico op besmetting met HIV is idd groter bij anale seks, maar dat heeft natuurlijk geen bal te maken met het feit dit niet de "natuurlijke functie van de anus" zou zijn (alsof die maar één functie zou hebben... laat staan dat alle functies ervan gekend zijn), maar wel met het simpele feit dat de wand van de anus erg dun is en veel bloedvaten bevat. Los daarvan hebben lang niet alle homoseksuelen anale seks en hebben een niet onaanzienlijk deel heteroseksuelen ook anale seks. En aangezien er meer heteroseksuelen zijn, is het absoluut aantal heteroseksuelen die aan anale seks doen veel groter dan het aantal homoseksuelen. Maar die groep valt niet af te bakenen natuurlijk. Als men de groep "mensen die anale seks hebben" zou vergelijken met de groep "mensen die geen anale seks hebben", dan zullen er bij de mensen uit de eerste groep ongetwijfeld meer besmettingen worden gevonden. En hetzelfde geldt voor promiscuïteit. Les 1 in statistiek: het vinden van een correlatie wijst niet op een oorzakelijk verband!!! Het willen linken van het risico op besmetting aan geaardheid is dan ook belachelijk. Alles hangt immers af van je gedrag. Homoseksuelen zonder vaste partner die anale seks hebben maar steeds een condoom gebruiken lopen waarschijnlijk minder risico op besmetting dan heteroseksuelen met vaste partner die wel eens een scheve schaats rijden (of waarvan de partner wel eens een scheve schaats rijdt) en nooit een condoom gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
gesteld dat dat 'machtsgevoel' er is bij de persoon die dan penetreert dan is het niet noodzakelijk gekoppeld aan het 'onwerwerpen' van de persoon die gepenetreerd wordt, al wordt/werd die assiociatie doorheen de loop der geschiedenis ook wel gelegd bovendien hoeft homoseks niets van doen te hebben met penetratie ... dus laat staan dat er sprake van onderwerping zou zijn dus zoals ik al zei ... doe wat je wilt en vereenzelvig voor mijn part de begrippen homo en onderwerping maar dan kom je uit tot een wel erg bizarre vaststelling : heterovrouwen zijn gewoon homo's Citaat:
'k vraag me af hoe we hoe we dan bdsm moeten interpreteren ivm met wissels Laatst gewijzigd door praha : 29 november 2007 om 14:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vermoed dat dit niet de bedoeling was, dus begin misschien met een referentie naar die medische onderzoeken die aantonen dat "echte homo's" (geestelijk) ziek zijn. En vergeet vooral ook niet het algoritme mee te geven om een echte homo van een valse te onderscheiden, want daar ben ik ook wel eens benieuwd naar. Overigens wil ik ook wel eens je argumentatie willen horen om te besluiten dat net "onderdanig" gedrag een probleem zou zijn. Dominant gedrag lijkt mij alvast minstens even "problematisch". Laatst gewijzigd door Edina : 29 november 2007 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaar de stijging zeker ?
Citaat:
het is fijn dat dat zo zou zijn maar 't is verder volledig irrelevant Laatst gewijzigd door praha : 29 november 2007 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Qua simplisme kan dit wel tellen. Hoe kan je in hemelsnaam zo bevooroordeeld zijn? Het enige punt dat klopt (maar dat geldt niet alleen voor Zwart-Afrika) is dat zij vaker onveilige seks hebben om de eenvoudige reden dat de voorlichting daar nog vaak te wensen over laat, condooms niet overal beschikbaar zijn én dat er dan nog eens religies zijn die het gebruik ervan ontraden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() hoe langer hoe zotter! Nu ontstaan er al virussen (dus pakjes DNA of RNA met een eiwitmanteltje) bij onbiologisch gebruik van organen. Aheu. En hoe "weet" dat virus, dat DNA dus, dat het moet ontstaan? hein? Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn nog steeds heel veel mensen die onveilig vrijen. Men heeft zelfs speciaal twee veel bekeken tv series gebruikt om de mensen op het gevaar er van te wijzen en in beide series heeft men zelfs een vrouwelijke arts te laten oplopen, juist om aan te tonen dat het geen homo-ziekte is en het zelfs de best geinformeerde mensen kan treffen. Maar ook om tegelijk veel onzin over deze ziekte de wereld uit te helpen, je kan het namelijk niet over krijgen door een hand te geven en kan jezelf heel goed beschermen door een paar simpele regels te volgen. En die wederzijdse toestemming, ach, in sommige gevallen is er gewoon een sociale druk die het verplicht en in andere gevallen een mentale druk van de partner. Dus of het echt volledig vrijwillig met wederzijdse toestemming is, wettelijk misschien wel, maar geestelijk is een andere vraag. Meer de onderwerping aan de andere zijn wil, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Volgens deze redenering de vagina ook niet, want penetratie in de vagina kan ook wondjes veroorzaken. Je zal iets beter moeten vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bloedvaten ! zeer dun slijmvlies ! wat snap je daar niet aan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het wordt toch eens tijd dat je dat woordje nu eens opzoekt, blijkbaar versta je d'r heel wat anders onder
Laatst gewijzigd door praha : 29 november 2007 om 14:48. |
![]() |
![]() |