![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zonder de islamitische geleerden en de kennis die zij aan ons gaven zou er geen renaissance, geen verlichting geweest zijn.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
Daarentegen meen je dat je mensen mag gaan aanvallen, uit onze maatschappij bannen omdat je er een hekel aan hebt. Onze maatschappij heeft een probleem met mensen zoals jij. Ze is namelijk gebaseerd op de verlichting. Op de democratie. Op het recht van eenieder om zijn ding te doen, zolang hij daarmee niet anderen kwaad berokkend. Jij wil dat niet: bepaalde godsdiensten werken op je zenuwen, en alhoewel je blijkbaar verzot bent om in wijken rond te gaan lopen waar velen mensen de kenmerken van die godsdienst zouden dragen (alhoewel ik denk dat je bruin zijn verward met islamiet zijn) wil je die godsdiensten bannen. Jij hoort dus niet in onze maatschappij. Je moet dus dringend gaan verhuisen. Want indien we mensen zoals jij, die geen groenen, blauwen, roden en bruinen verdragen laten doen en hun onverdraagzaamheid laten botvieren zijn er hier binnenkort noch groenen, noch blauwen, nog bruinen, noch zwarten, noch oranje-blauwen en bestaat Vlaanderen niet meer. Ik stel dus voor dat je naar een eiland vertrekt, naar de Noordpool. Als je je daar tenminste kan aanpassen, wat ik zeer betwijfel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"White Christmas en Jingle Bells" alleen zingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Burgemeester
|
![]() Feremans heeft ergens een punt : in sommige steden en met de huidige politieke cultuur voel ik me inderdaad soms niet echt meer thuis in mijn eigen Vlaanderen, waar ik geboren en getogen ben en waar ik altijd financieel toe heb bijgedragen als niet-parasiterende belastingbetaler.
Een reden te meer om me te verzetten tegen de niet-Vlaamse bemoeials in Vlaanderen !
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
|
![]() Is Dewinter nu helemaal de pedalen kwijt...?
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet nooit goed wat ik moet doen in zo'n discussie: ik ben niet-godsdienstig en als ik al die goedsdiensten denk ik soms toch wel van: bende achterlijken...allemaal lid van de grootste leugens der mensheid.
Iemand die hierop wil verder gaan?
![]() |
#191 |
|
![]() Gelukkig ken ik geen enkele moslim die christenen haat en naar Palestina wil terugsturen. In die zin heb je overschot van gelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Alleen mensen van het allerlaagste allooi zullen deze vuilbekkerij weten te appreciëren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Burgemeester
|
![]() Heb je het nu over die foto onder je naam ?
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik vul aan bij de mening die Pietje formuleerde in het citaat dat ik van hem overnam.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 december 2007 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet mijn pakkie-an... Over kleuren en smaken valt niet te twisten, zullen we maar zeggen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Nie zot doen. Noem mij eens 1 land waar christenen in de minderheid zijn en waar die mensen van de staat leven, kinderen kweken als konijnen (voor kindergeld) die later door ouderlijke verwaarlozing terechtkomen in criminele bendes, hun eigen dokters eisen en nog van die zever. Ge vergelijkt appels met citroenen. Overal waar christenen in de minderheid zijn, betekenen ze geen overlast, integendeel. Het zou dwaas zijn om hun melkkoe het land uit te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De keuze is aan jou. Als je voor de eerste optie kiest moet je het dan maar voor lief nemen om regelmatig in het gezelschap te verkeren van de neanderthalers die voor de tweede optie hebben gekozen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 december 2007 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mijn allooi ligt veel hoger, mijn niveau trouwens ook ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |