Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2007, 10:54   #181
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht
Met mensen als jij en Feremans kan ik niet discussiëren, net zomin als met bewoners van andere planeten.
Als negationisme van ons cultureel Europees erfgoed of pleidooi voor uitwissing ervan het uitgangspunt moet zijn, dan haak ik af in de discussie.
Ik ontken ons "cultureel Europees erfgoed" niet, ik besef daarentegen dat de islam daar deel van uitmaakt.

Zonder de islamitische geleerden en de kennis die zij aan ons gaven zou er geen renaissance, geen verlichting geweest zijn.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 12:42   #182
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Al eens nageteld hoeveel kerken er in Antwerpen zijn? En dan heb ik het alleen nog maar over de katholieke kerken...
34
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 12:44   #183
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Feremans, ik stem liever voor een partij die een spotliedje over de islam maakt, dan voor een partij die hier de moslims laat doen en steeds meer moskeeën laat neerplanten !!!
"geen woorden, maar daden... Vooruit de blauw en zwart"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 21 december 2007, 11:26   #184
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik koester ook een gezonde afstand en wantrouwen voor mannen die mij met "schattebout" aanspreken Feremans.

Ik heb geen angst voor de islam, maar ben van mening dat die hier niet in het openbaar leven thuishoort en we ook met hun grillen geen rekening moeten houden. Dat is een groot verschil.

Je cijfertjes en statistieken zeggen me niet veel als ik om de zoveel weken eens in Antwerpen of Brussel kom en de realiteit met mijn eigen ogen zie.
De kloof tussen de politiek-correcte theorieën en de realiteit groeit elke dag. Ik zie de realiteit zoals ze is en evolueert en die bevalt me allesbehalve.
Ik kan er niet aan doen dat je niet van vriendelijke mannen houdt, nietwaar chouke.

Daarentegen meen je dat je mensen mag gaan aanvallen, uit onze maatschappij bannen omdat je er een hekel aan hebt.

Onze maatschappij heeft een probleem met mensen zoals jij.
Ze is namelijk gebaseerd op de verlichting. Op de democratie. Op het recht van eenieder om zijn ding te doen, zolang hij daarmee niet anderen kwaad berokkend.
Jij wil dat niet: bepaalde godsdiensten werken op je zenuwen, en alhoewel je blijkbaar verzot bent om in wijken rond te gaan lopen waar velen mensen de kenmerken van die godsdienst zouden dragen (alhoewel ik denk dat je bruin zijn verward met islamiet zijn) wil je die godsdiensten bannen.

Jij hoort dus niet in onze maatschappij. Je moet dus dringend gaan verhuisen. Want indien we mensen zoals jij, die geen groenen, blauwen, roden en bruinen verdragen laten doen en hun onverdraagzaamheid laten botvieren zijn er hier binnenkort noch groenen, noch blauwen, nog bruinen, noch zwarten, noch oranje-blauwen en bestaat Vlaanderen niet meer.

Ik stel dus voor dat je naar een eiland vertrekt, naar de Noordpool.
Als je je daar tenminste kan aanpassen, wat ik zeer betwijfel
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 12:18   #185
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik kan er niet aan doen dat je niet van vriendelijke mannen houdt, nietwaar chouke.

Daarentegen meen je dat je mensen mag gaan aanvallen, uit onze maatschappij bannen omdat je er een hekel aan hebt.

Ze is namelijk gebaseerd op de verlichting. Op de democratie. Op het recht van eenieder om zijn ding te doen, zolang hij daarmee niet anderen kwaad berokkend.
Jij wil dat niet: bepaalde godsdiensten werken op je zenuwen, en alhoewel je blijkbaar verzot bent om in wijken rond te gaan lopen waar velen mensen de kenmerken van die godsdienst zouden dragen (alhoewel ik denk dat je bruin zijn verward met islamiet zijn) wil je die godsdiensten bannen.

Jij hoort dus niet in onze maatschappij. Je moet dus dringend gaan verhuisen. Want indien we mensen zoals jij, die geen groenen, blauwen, roden en bruinen verdragen laten doen en hun onverdraagzaamheid laten botvieren zijn er hier binnenkort noch groenen, noch blauwen, nog bruinen, noch zwarten, noch oranje-blauwen en bestaat Vlaanderen niet meer.

allez zo koud ? -20 ? ijsberen... iglo's... eskimo's

"White Christmas en Jingle Bells" alleen zingen...
Oud 21 december 2007, 12:56   #186
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
allez zo koud ? -20 ? ijsberen... iglo's... eskimo's

"White Christmas en Jingle Bells" alleen zingen...
vooral "White Christmas" dan...
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 18:59   #187
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moest deze post bedoeld zijn aan de ongeintegreerde 'Belgische' moslim, dan was dit werk van Feremans een juweel.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 20:45   #188
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Feremans heeft ergens een punt : in sommige steden en met de huidige politieke cultuur voel ik me inderdaad soms niet echt meer thuis in mijn eigen Vlaanderen, waar ik geboren en getogen ben en waar ik altijd financieel toe heb bijgedragen als niet-parasiterende belastingbetaler.

Een reden te meer om me te verzetten tegen de niet-Vlaamse bemoeials in Vlaanderen !
Oud 22 december 2007, 20:50   #189
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Is Dewinter nu helemaal de pedalen kwijt...?
Oud 22 december 2007, 20:57   #190
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Ik weet nooit goed wat ik moet doen in zo'n discussie: ik ben niet-godsdienstig en als ik al die goedsdiensten denk ik soms toch wel van: bende achterlijken...allemaal lid van de grootste leugens der mensheid.

Iemand die hierop wil verder gaan?
Oud 22 december 2007, 21:08   #191
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Moest deze post bedoeld zijn aan de ongeintegreerde 'Belgische' moslim, dan was dit werk van Feremans een juweel.
Gelukkig ken ik geen enkele moslim die christenen haat en naar Palestina wil terugsturen. In die zin heb je overschot van gelijk!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 21:30   #192
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
De tekst is duidelijk opzettelijk simpel gehouden, kwestie dat de gemiddelde VB-er het enigzins begrijpt en kan meebrullen.
Inderdaad. Alleen mensen van het allerlaagste allooi zullen deze vuilbekkerij weten te appreciëren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 21:35   #193
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Inderdaad. Alleen mensen van het allerlaagste allooi zullen deze vuilbekkerij weten te appreciëren.
Heb je het nu over die foto onder je naam ?
Oud 22 december 2007, 21:39   #194
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je het nu over die foto onder je naam ?
Neen, ik vul aan bij de mening die Pietje formuleerde in het citaat dat ik van hem overnam.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 22 december 2007 om 21:40.
Oud 23 december 2007, 00:17   #195
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nou ja, er wordt in het lied niet veel meer afgekraakt dan de moskeeën zelf. En geef toe; een aanzwengelend deuntje.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2007, 00:49   #196
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nou ja, er wordt in het lied niet veel meer afgekraakt dan de moskeeën zelf. En geef toe; een aanzwengelend deuntje.
Niet mijn pakkie-an... Over kleuren en smaken valt niet te twisten, zullen we maar zeggen.

Citaat:
Oud 23 december 2007, 01:43   #197
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig ken ik geen enkele moslim die christenen haat en naar Palestina wil terugsturen. In die zin heb je overschot van gelijk!
Nie zot doen. Noem mij eens 1 land waar christenen in de minderheid zijn en waar die mensen van de staat leven, kinderen kweken als konijnen (voor kindergeld) die later door ouderlijke verwaarlozing terechtkomen in criminele bendes, hun eigen dokters eisen en nog van die zever. Ge vergelijkt appels met citroenen. Overal waar christenen in de minderheid zijn, betekenen ze geen overlast, integendeel. Het zou dwaas zijn om hun melkkoe het land uit te zetten.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2007, 08:20   #198
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Ik weet nooit goed wat ik moet doen in zo'n discussie: ik ben niet-godsdienstig en als ik al die goedsdiensten denk ik soms toch wel van: bende achterlijken...allemaal lid van de grootste leugens der mensheid.

Iemand die hierop wil verder gaan?
Je kunt dogma's en obscure religieuze voorschriften op een nuchtere en rationele wijze naar de prullenmand verwijzen of je kunt ook je intelligentie uitschakelen en niet veel verder komen dan de aanhangers van een bepaalde religie beschouwen als zijnde zandbakpoepers of tapijtenvreters.

De keuze is aan jou.

Als je voor de eerste optie kiest moet je het dan maar voor lief nemen om regelmatig in het gezelschap te verkeren van de neanderthalers die voor de tweede optie hebben gekozen.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 december 2007 om 08:23.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 10:33   #199
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
uw vuilbekkerij zeker niet

mijn allooi ligt veel hoger, mijn niveau trouwens ook
Oud 28 december 2007, 10:34   #200
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
hackend ritme... of jumpend...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be