![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wikipedia voor 'Dietsland':
Laatst gewijzigd door system : 10 december 2007 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 december 2007 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() @Marlientje
Besta jij echt?? Altijd schaterlachen achter mijn PC als ik uw posts lees, ik ben een FAN van U!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gelooft u nou werkelijk dat daar halve heiligen bij zitten??? Misschien kan het wel verbeteren als Sinterklaas en de Kerstman politici worden.
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() ²
Tenminste zolang dit dient - zoals het de oorspronkelijke bedoeling was - als neutrale tussentaal, en niet - zoals vaak verkeerdelijk gedacht - om alle talen te vervangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar haalt u dat toch allemaal, ik antwoord maar op een post. Waar zeg ik dat iedereen dood moet of iemand dood moet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
A propos, als je de taalpolitiek van Frankrijk al niet "van hogerhand" wil noemen,...
Laatst gewijzigd door Burkide : 10 december 2007 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Vreemdeling
|
![]() Ach, natuurlijk moet België blijven bestaan,
Kunnen niet blijven splitsen, en in het landsdeel dat dan door moet gaan als Vlaanderen, kunnen we ook weer verschillende historische, culturele en economische bevolkingsgropen selecteren, en vervolgens afsplitsen. Wel, anders splitsen we ineens de haven van Antwerpen af samen met de bijbehorende stad, wedden dat in dit stukje land het economisch goed vertoeven zal zijn, maar kom laat ons serieus blijven. Splitsen, waar eindigen we dan... Ik ben echter niet tegen hervormingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wij zijn Vlamingen, een éénheid door België, daarom alleen al daarom zouden we moeten splitsen, natuurlijk zijn er nog 5003 andere argumenten. Laatst gewijzigd door Hashiwokakero : 10 december 2007 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() miserie op tafel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Vreemdeling
|
![]() Wel, genoeg gelachen,
als een persoon die open staat voor nieuwe inzichtspunten, graag van u de ander 5003 argumenten, ik besef dat dit niet op 5 minuten getypt zal zijn, daarom moet dit pas tegen morgen, succes. Nu, U moet beseffen dat humor soms wel help om de dingen in perspectief te stellen. De wereld is groot en het aantal volkeren is immens. En ja soms moet je leren samenwerken, indien er zaken moeten aangepast worden doe je dit als volwassen mensen. Wat zeg je tegen je zoon als hij zegt dat er iemand in de klas zit die hij niet leuk vindt, verander je dan van klas? Nee, oplossingen zijn er, en tot nog toe valt er niet te klagen na 4 staatshervormingen, waarbij Vlaamderen toch zeker niet op achteruit ging. Nu verwachten dat een staat hervormen iets is wat he doet tussen het avondeten en Terzake op Canvas is gewoon complete absurditeit. Groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() er valt geen staat te hervormen, ge loopt achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Vreemdeling
|
![]() Nu, u bent duidelijk niet op de hoogte van de geschiedenis, wij hebben de Nederlanders buitengezet omdat Willem I niet bepaald Vlaminglievend was. Stellen dat we dan met de Nederlanders wel zouden kunnen samenleven vind ik niet erg gefundeert.
Limburg oppert en nu reeds openlijk voor meer samen te werken met zijn Nederlandse naamgenoot. Vlaanderen is niet meer dan een fictie, deze fictie heeft maar een toepassing op een gedeelte van het 'Vlaamsche Land'. Trouwens, over Nederland, met hun economische kracht Rotterdam-Amsterdam, en de aanhoudende problemen aangaande de uitdieping van de Schelde (zonder deze uitdieping loopt de haven van A. zware schade op, komt goed uit voor Nederland). Nederland laat ons nu al stikken, waarom zou dit veranderen? Voor mij is er slechts 1 hoop, wat ik niet tegen mergen verwacht en wat ook niet hoeft, is een sterk Europa. Groeten |
![]() |
![]() |