![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet niet voor links kiezen hé,of bedoel je dat allochtonen omgekocht worden om links te stemmen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat vroeger de gast zich hielt aan waarde en normen van de gastheer/dame is voorbij gestreefd, is ouderwets, niet meer van deze tijd. nu is het anders, de gast legt doormiddel van spreekbuizen (hun autochtoon voetvolk) de gastheer/dame zijn waarde en normen op, nog niet 100% maar dat komt nog men moet wat geduld hebben. De komende generatie's zullen er prachtig bijlopen, de vrouwkes geluierd, de rol toebediend van kweekstation tot meerder eer en glorie van de man. Zou u hier niet mee akkoord kunnen gaan? Moet ge oppassen in dat geval hebt ge snel de naam van racist in linkse progressieve middens. Is zowat de enige naam die ze kunnen bedenken voor iets of iemand die hun ziekelijk wereldbeeld de ondergang van eigen cultuur, waarde, normen, geloof of wat dan ook in de weg staat.
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Links koopt de allochtonen niet om, ze gebruiken elkaar gewoon. Ze hebben beide hetzelfde doel, voor links is dat komaf maken met de waarde, normen, geloof enz. in het kort alles wat hun links wereldbeeld in de weg. Voor de allochtoon is dit de droom die ze nooit hebben kunnen verwezenlijken door oorlogen, de ondergang van het westen. Zijn twee plagen waar men zit mee verveeld, de ene komt van binnenuit en vreet zich naar de oppervlakte, de andere is door de eerste binnen gehaald en wordt nu dankbaar gebruikt als steun. Maar het zou zeer zeker kunnen dat de gëimporteerde steun rekent op een andere beloning dan is voorzien door z'n tijdelijke vriendjes.
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest je maar eens weten wij er nu bij de groendiensten en huisvuilophaling werkt hé,en ik krijg daar geen kans voor Dus ik noem dit idd omkoping,stemmenronselen,ect Nee ik wou dat ik uit deze klote stad weg kon ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of moet ik die eens komen wijzigen naar mijn zin, anders ben ik misschien gechokeerd en "sla ik op uw linkse stomme kop" om u tot andere gedachten te brengen... ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() tja, als je daar tegen bent is islam geen vrede... logisch toch ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat tweede: ach, dat zal wel de officiële uitleg zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is Jezus volgens de islamitische leer niet méér dan "gewoon" een profeet? Ik las onlangs dat Hij en Onze-Lieve-Vrouw de enigen zijn die als 'teken van God' beschouwd worden. Klopt dat?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Haal al die baardapen en moskeeen weg die choqueren mij en elk mens met gezond verstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() Hoofddoeken afgeschaft ---> kerstversiering afschaffen.
Hoofddoeken terug gelegaliseerd ---> kerstversiering opnieuw toegelaten.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Italië? Spanje? ...? Praktiserende christenen genoeg ... jammergenoeg.
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vindt u dit idioot, wel dan zijn we verder gegaan op de door u ingeslagen weg. Tof hé dat mensen zo kunnen samenspelen. ![]()
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. die toestand van de veemarkten was een regelrechte schande, en je hoeft geen veggie te zijn om dat te vinden. 3. vr het offerfeest is er een alternatief nl. geld schenken aan een goed doel. maw. het kelen van schaapjes vr dien pedo hier boven is totaal overbodig.
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2007 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
extreem bekrompen katholieken. die leven nog in de jaren '50 van vorige eeuw. of mss zelfs nog vroeger .... de jaren '30 mss ? ![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k zou toch de uitleg van erlich volgen als ik u was, met uitzondering van zijn persoonlijk bijvoegsel.
![]() |
#198 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over hypocrisie gesproken!!!
Vanmorgen zag ik drie Nieuwe Belgen uit Noordafrika, waaronder ééntje die leek op Abullah Bastin, die deur aan deur om geld gingen leuren voor - de vuilnisdienst? - kerstmis en nieuwjaar! ![]() Dus d�*t geeft niet?
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 15 december 2007 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb een beter voorstel Hoofddoeken afschaffen ==> Moslims aanmoedigen terug te keren naar het land van herkomst ==> kerstversiering in België ==> Hoofddoekjes in land van herkomst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze kunnen mijn Yule-boom naar hun kop krijgen!
![]() |
![]() |