Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2007, 07:10   #181
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Waar die boom voorstaat, was in de "Germaanse" oudheid een symbool voor vruchtbaarheid. Deze altijd groen blijvende boom stond in de oudheid tevens voor hernieuwing! Iets wat we zeker kunnen gebruiken na jaren van links progressief volksbedrog.
Wie is daar schuld aan denk je,wel ja de kiezers zelf
Men moet niet voor links kiezen hé,of bedoel je dat allochtonen omgekocht worden om links te stemmen
Oud 15 december 2007, 07:42   #182
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransV Bekijk bericht
Ja, wie was daar mee begonnen, moesten eerst de kruisbeelden niet verwijderd worden want ze waren een doorn in het oog voor de zogenaamd verdraagzamen; Diezelfde zelfbenoemde verdraagzamen eisen nu dat de hoofddoek zichtbaar kan blijven . Wie is er toen begonnen ?
Alléz weer ene die lastige vragen stelt. Alles wat men hier al eeuwen kent en waar men mee is grootgebracht generatie's en generatie's lang, moet verdwijnen. Dat is links en progressief modern!

Dat vroeger de gast zich hielt aan waarde en normen van de gastheer/dame is voorbij gestreefd, is ouderwets, niet meer van deze tijd. nu is het anders, de gast legt doormiddel van spreekbuizen (hun autochtoon voetvolk) de gastheer/dame zijn waarde en normen op, nog niet 100% maar dat komt nog men moet wat geduld hebben. De komende generatie's zullen er prachtig bijlopen, de vrouwkes geluierd, de rol toebediend van kweekstation tot meerder eer en glorie van de man.

Zou u hier niet mee akkoord kunnen gaan? Moet ge oppassen in dat geval hebt ge snel de naam van racist in linkse progressieve middens. Is zowat de enige naam die ze kunnen bedenken voor iets of iemand die hun ziekelijk wereldbeeld de ondergang van eigen cultuur, waarde, normen, geloof of wat dan ook in de weg staat.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 07:53   #183
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Wie is daar schuld aan denk je,wel ja de kiezers zelf
Men moet niet voor links kiezen hé,of bedoel je dat allochtonen omgekocht worden om links te stemmen
Links koopt de allochtonen niet om, ze gebruiken elkaar gewoon. Ze hebben beide hetzelfde doel, voor links is dat komaf maken met de waarde, normen, geloof enz. in het kort alles wat hun links wereldbeeld in de weg. Voor de allochtoon is dit de droom die ze nooit hebben kunnen verwezenlijken door oorlogen, de ondergang van het westen. Zijn twee plagen waar men zit mee verveeld, de ene komt van binnenuit en vreet zich naar de oppervlakte, de andere is door de eerste binnen gehaald en wordt nu dankbaar gebruikt als steun. Maar het zou zeer zeker kunnen dat de gëimporteerde steun rekent op een andere beloning dan is voorzien door z'n tijdelijke vriendjes.

Oud 15 december 2007, 08:00   #184
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Links koopt de allochtonen niet om, ze gebruiken elkaar gewoon. Ze hebben beide hetzelfde doel, voor links is dat komaf maken met de waarde, normen, geloof enz. in het kort alles wat hun links wereldbeeld in de weg. Voor de allochtoon is dit de droom die ze nooit hebben kunnen verwezenlijken door oorlogen, de ondergang van het westen. Zijn twee plagen waar men zit mee verveeld, de ene komt van binnenuit en vreet zich naar de oppervlakte, de andere is door de eerste binnen gehaald en wordt nu dankbaar gebruikt als steun. Maar het zou zeer zeker kunnen dat de gëimporteerde steun rekent op een andere beloning dan is voorzien door z'n tijdelijke vriendjes.
Dat P.Janssens veel Turk en Marokkaans eet mag geen verwondering scheppen hé,ook verleent hij veel hang en span diensten
Moest je maar eens weten wij er nu bij de groendiensten en huisvuilophaling werkt hé,en ik krijg daar geen kans voor
Dus ik noem dit idd omkoping,stemmenronselen,ect
Nee ik wou dat ik uit deze klote stad weg kon
Oud 15 december 2007, 08:18   #185
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldband Bekijk bericht
Nu effe simpel: wie was er begonnen met het zagen over hoofddoeken en openbare ambten? Het justitiepaleis moet dan ook maar symbolenvrij zijn.

Wat die schapen betreft: indien je vegetariër bent: respect! En gelijk heb je dat dieren slachten onnodig is en lijden veroorzaakt. Vergeet toch maar niet dat het voorverpakte gehakt in de Delhaize ook ooit vastzat aan een dier en dat elke sneer naar de moslimslachtingen bizar is als je de bioindustrie niet aanklaagt.

Ben ik een linkse politiek correcte kommaneuker met oogkleppen?

Nope, ik ben links en ik weet waarom. Om het fair te houden. En omdat de waarheid haar rechten heeft. Samengevat: "Eerlijk is eerlijk"
u heeft toch ook principes in uw huis en thuis ?

of moet ik die eens komen wijzigen naar mijn zin, anders ben ik misschien gechokeerd en "sla ik op uw linkse stomme kop" om u tot andere gedachten te brengen... maar ja, dat zou pas chokerend zijn nietwaar
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 08:20   #186
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
dat die religieuze onverdraagzamen een keer van de kerstboom afbleven en zich eens afvroegen waar die boom werkelijk voor staat ipv hun haat te verspreiden.
kerstmis staat voor vrede op aarde...

tja, als je daar tegen bent is islam geen vrede... logisch toch ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 13:19   #187
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Ja. In de Koran heet hij Sidna Isa. Maar moslims geloven alleen niet dat hij de laatste profeet was. Verder is Adam en Eva ook dezelfde personen. Dan vraag je je af waar het eigenlijk mis is gelopen.

En ik zie op GVA dat ze dat bericht aangepast hebben, omdat het toch niet klopt wat La Dernière Heure vermeld heeft. Er worden namelijk alleen enkele versieringen verwijderd omdat het niet bij het gebouw past.
Dat van de laatste profeet wist ik ook maar in plaats van de confrontatie te zoeken hieromtrent zouden de moslims beter die gelijkenis erkennen. En waar is 't misgelopen? Misschien als men de islam ook eens erkent dat er ook andere religies kunnen zijn, misschien?

En dat tweede: ach, dat zal wel de officiële uitleg zijn zeker?
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 13:35   #188
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Is Jezus volgens de islamitische leer niet méér dan "gewoon" een profeet? Ik las onlangs dat Hij en Onze-Lieve-Vrouw de enigen zijn die als 'teken van God' beschouwd worden. Klopt dat? Als ik me niet vergis, is de Maagd Maria trouwens de enige vrouw die bij naam genoemd wordt in de Koran.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 13:45   #189
Winterhamer
Banneling

Standaard

Haal al die baardapen en moskeeen weg die choqueren mij en elk mens met gezond verstand.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 14:17   #190
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Dat P.Janssens veel Turk en Marokkaans eet mag geen verwondering scheppen hé,ook verleent hij veel hang en span diensten
Moest je maar eens weten wij er nu bij de groendiensten en huisvuilophaling werkt hé,en ik krijg daar geen kans voor
Dus ik noem dit idd omkoping,stemmenronselen,ect
Nee ik wou dat ik uit deze klote stad weg kon
Serieus en zonder zever, heb medelijden met u. Maar allochtonen die bij de vuilkar werken is dit misschein een linkse tactiek om de fabel "ze worden hier gebruikt voor het vuile en zware werk te doen" in stand te kunnen houden. Want ge weet het of ge weet het niet, volgens de progressieve gedachtengang wilt "U" zulk werk niet doen, Kijkt "U" neer op zulk werk en laat "U" dit over aan de arme allochtonen die gij, wij en iedereen naar het schijnt naar hier hebben "gehaald". Straf hé wat ge toch allemaal kunt doen zonder dat ge het zelf weet.

Oud 15 december 2007, 15:18   #191
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Hoofddoeken afgeschaft ---> kerstversiering afschaffen.
Hoofddoeken terug gelegaliseerd ---> kerstversiering opnieuw toegelaten.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 15:28   #192
svenforum
Burger

svenforum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Er zijn bijna geen christenen meer in Europa. En de meesten zijn al lang niet meer praktizerend.
Geen appelen met peren vergelijken aub.
Polen?
Italië?
Spanje?
...?
Praktiserende christenen genoeg ... jammergenoeg.

" The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear!
Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!"
- Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead
svenforum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 16:49   #193
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Awel, ziet er niet slecht uit maar dan wel het volledige pakket. Allochtoons straatterreur, autochtoons straatterreur. Allochtoonse criminele als kansarm beschrijven, autochtonen criminele als kansarm beschrijven. De moordenaar van een Momaerts en GDM vrij, HTV vrij. Allochtoonse overlast op bussen, treinen, metro en tram, autochtoonse overlast op bussen, treinen, metro en tram. Wat zou hier het probleem kunnen zijn buiten een probleem hebben met "gelijkheid".

Vindt u dit idioot, wel dan zijn we verder gegaan op de door u ingeslagen weg. Tof hé dat mensen zo kunnen samenspelen.

Oud 15 december 2007, 16:53   #194
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik hou ook niet zo van dat arme-schapen-feest, maar ik eet ook vlees van dieren die op de westerse manier gefokt, vervoerd en geslacht zijn, en die hebben het niet beter gehad dan die schapen. de video's van de anderlechtse veemarkt vergeten?
gaia heeft terecht kritiek op het offerfeest. gaia zijn dan ook vegetariërs die consequent alle dierenleed aanklagen.
maar van opportunistische VB'ers die het offerfeest aanklagen terwijl ze op een sappige biefstuk kauwen, vind ik de kritiek wat hypocriet.
1. GAIA rules.
2. die toestand van de veemarkten was een regelrechte schande, en je hoeft geen veggie te zijn om dat te vinden.
3. vr het offerfeest is er een alternatief nl. geld schenken aan een goed doel.

maw. het kelen van schaapjes vr dien pedo hier boven is totaal overbodig.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 16:53   #195
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svenforum Bekijk bericht
Polen?
Italië?
Spanje?
...?
Portugal, Griekenland, Servië, Slowakije, Ierland, Slovenië, Kroatië, Beieren: kuddes, meutes

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2007 om 16:54.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 16:55   #196
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svenforum Bekijk bericht
Polen?
Italië?
Spanje?
...?

extreem bekrompen katholieken. die leven nog in de jaren '50 van vorige eeuw. of mss zelfs nog vroeger ....

de jaren '30 mss ?

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 17:10   #197
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
kerstmis staat voor vrede op aarde...
'k zou toch de uitleg van erlich volgen als ik u was, met uitzondering van zijn persoonlijk bijvoegsel.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 18:36   #198
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Over hypocrisie gesproken!!!

Vanmorgen zag ik drie Nieuwe Belgen uit Noordafrika, waaronder ééntje die leek op Abullah Bastin, die deur aan deur om geld gingen leuren voor - de vuilnisdienst? - kerstmis en nieuwjaar!

Dus d�*t geeft niet?

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 15 december 2007 om 18:37.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 18:44   #199
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht

Ik heb een beter voorstel

Hoofddoeken afschaffen ==> Moslims aanmoedigen terug te keren naar het land van herkomst ==> kerstversiering in België ==> Hoofddoekjes in land van herkomst
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 18:46   #200
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Over hypocrisie gesproken!!!

Vanmorgen zag ik drie Nieuwe Belgen uit Noordafrika, waaronder ééntje die leek op Abullah Bastin, die deur aan deur om geld gingen leuren voor - de vuilnisdienst? - kerstmis en nieuwjaar!

Dus d�*t geeft niet?
Als het is om te krijgen zonder een klop te doen is voor die mannen elk excuus goed. Gelijkheid, racisme, de mislukte oogst in Bhoputastwaarkodesië...

Ze kunnen mijn Yule-boom naar hun kop krijgen!

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be