![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Om de moslims niet te choqueren??? Wat is het volgende? Mag ik mijn stem dan ook verheffen dat ik gechoqueerd ben als men schapen slacht voor het offerfeest? OF ben ik dan onverdraagzaam, racist en een vuile rechtse conservatief??? Hoever gaan we dit laten gaan??? ![]()
Laatst gewijzigd door SirGalahad_ : 14 december 2007 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
next ! pardon Suivant ! bedoelde ik natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn Belgie en haar autochtone inwoners.... Ge moogt uw kerstboom en afbeeldingskes van Isa (jesus) in uw gat steken.
![]() |
#4 | |
|
![]() ![]() in dat geval moet dan ook de kerstversiering uit bvb cafés verdwijnen, of de moslims voelen er zich niet welkom.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ik vind dat artikel nergens terug. linkje geeft zekerheid.
soit als dat zo is, is dat belachelijk natuurlijk. maar ik denk echt niet dat moslims een bedreiging vormen voor onze kerstversierig, te zien naar de rijkelijke kerstversiering die hier weer in hasselt hangt. ik denk niet dat honderd moslim-executieven daar iéts op kunnen afdingen hoor. Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 december 2007 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() U vraagt, wij draaien
![]()
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
gaia heeft terecht kritiek op het offerfeest. gaia zijn dan ook vegetariërs die consequent alle dierenleed aanklagen. maar van opportunistische VB'ers die het offerfeest aanklagen terwijl ze op een sappige biefstuk kauwen, vind ik de kritiek wat hypocriet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waar het bij mij om gaat zijn de thuisslachtingen tenzij jij je koe of varken ook uitéénbeent in je living... Ik richt mijn pijlen niet op de moslims van dit land want zij zijn géén vragende partij om kerstversieringen weg te halen. Ik richt mijn pijlen op de "verdraagzame onverdraagzamen" (aka poco's) die menen dat wij hiervoor onze tradities moeten verloochenen. Op de linkse inteligentia die het o zo goed hebben voor ons. Btw kan je me eens uitéénzetten waarom mijn onderschrift hier van toepassing is? Punt 4 is hier eerder van toepassing....
Laatst gewijzigd door SirGalahad_ : 14 december 2007 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Wij moeten neutraal zijn voor moslims.
Dus de staat mag ook geen tijdelijke slachtplaatsen inrichten/betalen en hiermee een uitzondering op zijn wetten toestaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'poco's' die onze 'tradities verloochenen'? zo noemt gij een paar kerstballekes minder op justitie in brussel? ![]() ik moet tegenwoordig ne zonnebril opzetten tegen de kerstverlichting wanneer ik 's avonds op straat loop. de tradities leven meer dan ooit. er is veel meer kerstversiering dan 15 jaar geleden. en de stadhuizen van de linkse poco-burgemeesters, die baden nog het meest van al in de kerstsfeer. m.a.w. niet overdrijven hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eigen Vlaamse logica, hé! Eigen logica eerst? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2007 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2007 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() onze EIGEN cultuur moet weg om de nieuwkomers niet voor het hoofd te stoten, noem jij dat logisch?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Mij gaat het niet of het nu openbare gebouwen zijn of niet.
Wel om de reden waarom dit is weggehaald: "om niet te choqueren" Zijn ze zo rap gechoqueerd? Of is het omdat "jullie" ook zo snel gechoqueerd zijn? ![]()
Laatst gewijzigd door SirGalahad_ : 14 december 2007 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De LEITCULTUUR gaat natuurlijk voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we de logica doortrekken, dan mag kerstmis voor de moslims ook GEEN BETAALDE feestdag meer zijn. Op Pasen, hemelvaartdag en alle andere "katholieke" feestdagen moeten moslims dan maar verder werken en vallen die betaalde feestdagen voor hen gewoon weg. Zijn de moslims evenzeer gechoqueerd door de betaalde feestdagen als door het kerststalletje Filosoof? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al even belachelijk als die pipo's die geshockeerd zijn omdat er iemand met een sjaaltje achter het loket zit. Man man man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ook al in Antwerpen?
http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={E50F03C1-6F66-4564-B085-9D024832C008} |
![]() |
![]() |