![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1981 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen dat firma's zoals Inbev in de USA mee in de legale wietmarkt zitten. De wereld is aan het veranderen, Belgie graaft zich in, alle gebruikers moeten naar de gevangenis...
![]() |
![]() |
![]() |
#1982 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leuk om zien dat drugbeleid in de draad "het grote blunderboek van de N-VA" wordt bediscuteerd.
![]() |
#1983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgische wanbeleid bedoel je.
![]() |
![]() |
![]() |
#1984 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1985 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/MichaelFreilich/...89718641184768 Freilich: leuteren over China, maar over het Israëlische spionagesoftware schandaal horen we hem niet. Dat is trouwens verdacht weinig in de media geweest hier...
![]() |
![]() |
![]() |
#1986 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1987 |
|
![]() Wie voert er in A’pen een war on drugs...hallo quickie ? Ik dacht het niet.
![]() |
#1988 |
Minister-President
|
![]() Het zou nochtans Quickie moeten zijn. Maar die is zelfs niet in heinde en verre te bespeuren. Kop in het zand. Hielenlikker en praatjesmaker eerste klasse en daar houdt het bij op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1989 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de 15000e keer, ik ben nu niet plots unitair Belgicist geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1990 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is mijn huidige politieke voorkeur dan, zeg het me eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#1992 |
|
![]() Als ik vele mensen op dit forum bezig zie, lijkt persoonlijke rancune weldegelijk een sterke politieke motivatie.
![]() |
#1993 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik verander niet van politieke kleur als van onderbroek. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 2 augustus 2021 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1994 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1995 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1996 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1997 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel legaliseert men volledig (waar ik voor alle duidelijkheid géén voorstander van ben) ofwel beperkt men zich tot de trafiek zelf (=de import via de haven, dat is zowel in Rotterdam als Antwerpen het echte probleem). De rest is symbolisch gelul, tijdverlies. Drugs zullen nooit weggaan, dat is een illusie. Maar dat wil niet zeggen dat een klein landje met een grote haven niet zou mogen beslissen om niet langer het belangrijkste importkanaal van de narco maffia te willen blijven voor verdere doorvoor doorheen europa. Dat vergt zware investeringen in hoogtechnologische scanners, maar dat gaat onnoemelijk veel meer resultaat opleveren dan dienders hun tijd laten verprutsen met een mocro dealertje te pesten in borgerhout of aan de dampoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1999 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens voor een legalisatie van alle andere drugs ook, maar goed, dat is nog heel verre toekomstmuziek.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 2 augustus 2021 om 17:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA wil de twee jongste kerncentrales openhouden zodat we verder aan de slag kunnen met innovatieve technieken. “Gascentrales zijn voor ons het absolute einde van de rit. Dat moet je pas doen wanneer het echt niet anders kan: niemand staat te springen voor die uitstoot of om daar veel geld tegenaan te gooien. Op dat vlak denken wij toch dat er stappen gezet moeten worden om ervoor te zorgen dat we dat moeten vermijden. Iedereen wil een beter klimaat: laat ons er dan ook naar handelen”, stelt Wollants.
![]() Dagelijkse nieuwe aanvullingen aan het grote N-VA blunderboek op www.n-va.be. |
![]() |
![]() |