![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1981 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1982 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1983 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1984 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke serieuze discussie? Hebben jullie al de berekeningen wel gedaan dan?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1985 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zei dus;
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1986 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1987 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1988 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de eerste plaats was het gebouw op de hoek beschadigd, *niet* in het midden. In de tweede plaats zijn die kaarten *losse* elementen, zoals al werd opgemerkt. Mijn eerste opmerking in deze post is bevestigt: je hebt geen enkel argument ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1989 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kwam hier af met die debiele vergelijking van een tafel met 3 poten. En wat betreft argumenten : WAAROM heeft nog geen enkele universitaire studie de NIST rapporten weerlegd, maar deze integendeel bevestigd? Laatst gewijzigd door parcifal : 6 maart 2007 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1990 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan daar geen reden voor bedenken maar ja....verras me eens ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1991 |
|
![]() Wat ontwijk ik, Parcifal?
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 6 maart 2007 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1992 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Verwacht je dat iedereen stil wordt als je over een FEM-model begint ? Nogmaals, als je 1 poot onder een tafel verwijderd, zakt deze *niet* rechtstandig naar de grond maar valt om. Hetzelfde geld voor een gebouw waarvan op 1 hoek de draagkolom(men) verwijderd wordt(en). Wil je nu beweren dat als je daar een eindige-elementen analyse op loslaat, de tafel *wel* recht naar beneden valt en *niet* omvalt ? ( of het gebouw ?) Wat is anders het nut van je opmerking ? Laatst gewijzigd door komodo : 6 maart 2007 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1993 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het NIST rapport is in vele verhandelingen onderuit gehaald. Over WTC7 hebben ze na *VIJF* jaar nog geen redelijke verklaring op papier kunnen zetten die ook maar enigszins geloofwaardig was. En ik ken geen 1 universitaire studie die het NIST rapport heeft bevestigd. Er is er minstens 1 (Delft) die de conclusies van NIST vertaald heeft in het Nederlands. Zowaar een hele prestatie. Echter, net als bij al jouw verhalen, geen enkele technische of wetenschappelijke onderbouwing. Alleen de bla bla...en die was al bekend van NIST. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1994 | |
Banneling
|
![]() De grootte van de schade.
Het maakt niet veel uit of dat vliegtuig intact was of vervormd door de inslag op de buitenmuur. Je kan dat perfect allemaal nalezen in dit MIT-rapport : http://web.mit.edu/civenv/wtc/PDFfil...t%20Impact.pdf Met o.a. volgende tabel : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 6 maart 2007 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1995 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een watje dus. En wat is de massa van dat watje als ik vragen mag ? Reken maar eens netjes uit wat voor een impact dat watje op iemands hoofd heeft en houdt daarbij vooral rekening met de verende en dempende werking van dat watje alsmede met het snel groter wordende raakopervlak. Daar gaat niemand aan dood hoor... ![]() ( 't jeukt misschien... ) Of is het de volgende troef van de angstzaaiers ? Worden we nu al bang gemaakt voor snel vliegende watjes ? What's next ? AAAHHHH...TERREUR... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1996 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toon me er 1. ![]() Citaat:
![]() Ik heb je er een 6-tal gegeven onlangs. Er zijn studies van : - Ove Arup. - Berkeley University - Sheffield University - Edinburgh University - MIT En dan reken ik niet eens het onderzoek van de studenten van TU delft mee. Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kunnen we wel eens proberen. Jij gaat langs de weg staan, ik passeer met mijn wagen en knal die waterballon tegen uw hoofd tegen 50 km/u. OK? Waar en wanneer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1998 | |
|
![]() Citaat:
![]() Parcifal.. Het vliegtuig werd letterlijk aan stukken gereten door de buitenmuur en de vloerdelen om dan pas tegen de core aan te slaan. (Net zoals het MIT-rapport zegt. ![]() Vergelijk het met een aardappelsnijder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1999 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Triest hoor. Noem jij dat een antwoord? ![]() Voor de derde keer. Vertel eens met UW EIGEN woorden, hoe volgens u een mensenlichaam eruit ziet nadat het is verpletterd onder een stapel beton. Vertel daarbij ook hoé ver volgens u lichaamsdelen worden weggeslingerd tijdens die impact.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 maart 2007 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2000 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |