![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19981 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19982 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19983 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Neen. Als één van onze buurstaten het moeilijk heeft dan zijn wij hierover bekommerd. Beter een goede buur dan een verre vriend. En als het onze buur goed gaat, is dat ook goed voor ons. Vandaar onze bezorgdheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19984 |
Gouverneur
|
![]() Het zegt trouwens veel dat Wilders een Limburger is. Dat volk is misschien nog wel gluiperiger en achterbakser dan het Belgenvolk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19985 |
Gouverneur
|
![]() Ach rot toch op; Wij Nederlanders hebben een hekel aan de Belgen, jullie hebben een hekel aan de Ollanders. Zo was het, zo is het en zo zal het altijd blijven. En dat is ook maar goed, met de aartsvijand moet je absoluut geen zaken willen doen. We hebben in Ruanda gezien hoe dat gruwelijk uit de hand kan lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19986 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Sorry, maar je vraagt er om.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19987 |
Parlementslid
|
![]() Bouwend Nederland trekt aan de alarmbel. Pas op voor gaten in de weg!
De kwaliteit van regionale en lokale wegen blijft zwaar achter omdat er beknibbeld moet worden op onderhoud ervan door bezuinigingen bij provincies en gemeenten. En ziedaar, alweer een nieuw meldpunt : "Meld gaten in de weg!" http://www.verbeterdebuurt.nl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19988 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer je in België rijdt, dan waan je je in een 1 of ander obscuur Oostblokland. Alles in mijn wagen beweegt wanneer ik op een Belgische weg rijdt. En dan heb ik het alleen nog maar over de wegen. Over de kwaliteit van de Belgische chauffeurs wil ik niet eens hebben. Die kunnen met hun zatte kop amper hun auto (of bus) op de weg houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19989 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U moet eens naar het onderhoud of een nieuwe wagen kopen misschien. Hollandse zuinigheid? En let op wat u nu gaat zeggen, Van Poppel. Denk goed na, of u het gaat zeggen. Laatst gewijzigd door bartelx : 24 maart 2012 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2012 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19992 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19993 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() +1
![]() |
#19994 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het lijkt me vooral een onuitstaanbaar iemand. Ik ben niet gediend met dat gedoe over 'de Oost-Europeanen'. Maak op zijn minst een onderscheid tussen zigeuners en de autochtone Oost-Europese volkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin! Ik heb een hekel aan het typisch belerend vingertje van een aantal Hollanders uit de Randstad. Voor het overige kan ik de Nederlander wel appreciëren. Vandaar ook onze vriendenkring met mensen uit Zeeuws-Vlaanderen, Noord-Brabant, Nederlands-Limburg en Noord-Holland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is ook hun economische situatie niet stabiel en geruststellend. Deze situaties doorschuiven op het lokale niveau is nog kortzichtiger en nog dommer. De vlaamsnationalisten hier proberen de hete patat door te schuiven naar de traditio's en het zou allemaal beter geweest zijn of worden als vlaanderen onafhankelijk is. Ik geloof daar geen jota van want als ik kritisch naar de meeste landen in Europa kijk dan hebben die ook hun eigen economische problemen die voor hen specifiek allemaal moeilijk of niet op te lossen zijn. Het fabeltje dat een onafhankelijk vlaanderen ineens van alle problemen verlost zal zijn houdt dus totaal geen steek en is het domste wat je kan veronderstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad een fabeltje dat schijnbaar alleen bij belgicisten leeft als pover antwoord op de voortgaande Vlaamse emancipatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u niet inhoudelijk reageren op mijn volledige post ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen onderbouwing, daar u verkeerde premissen gebruikt. Vlaamsgezinden beweren helemaal niet dat met een onafhankelijk Vlaanderen de hemel op aarde neerdaalt.
|
![]() |
![]() |