![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19981 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel een idioot zou uit die feitelijke vaststelling de conclusie trekken dat heel vlaanderen fascistisch is. In die parodie op logica zit jij te redeneren over spanje. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is de lap van morgen van de Witte Kaproen 4 jaar oud en de illegale volksraadpleging en groteske "Onafhankelijkheid" verklaring straks een jaar oud. De betrokkenen zitten nog steeds in de bak of op vlucht in buitenland.
Vierduizend bedrijven hebben hun zetel verplaatst, hebben hun investeringen op hold gezet of hebben radicaal hun investeringen in andere streken van Spanje gedaan. Maandenlang was Catalonië al zijn bestuursmachten kwijt en nu zit er een verlamde slapende regering die gewoon niets doet. Catastrofale bilan voor ideologische verblinden. Mooie puinhoop en signaal naar andere Europese separos wat hen te wachten staat als ze ook alle gebrek voor zin aan realiteit doordrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondanks de "rampberichten" van de Belgicisten ,blijft Catalonië de economische locomotief van het Spanje en van een economische puinhoop is er niets te merken. De economie" boomt "daar als nooit tevoren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19984 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat 90% van de Spanjaarden unionistisch is, dat is jouw eigen idiote bewering. En Vlaams Belang zou ik niet vergelijken met Franco gezinden, want er zijn wel 1.000 redenen om Vlaams Belang te stemmen (alle foert- en antistemmen bijv.). Maar iemand die een sticker ophangt met "Dank u, Franco", is gewoon een onvervalste fascist, dat gaat zelfs niet over welke partij die man/vrouw stemt. Citaat:
Hoe deskundig je politicoloog ook moge wezen, het is géén Spanjaard, en hij kan dus ook niet stemmen. Dus ondanks je grote bek is jouw mening nog altijd minder waard dan die van een Spanjaard, want zij wonen er, en zij kunnen er ook stemmen, en dat kan een Vlaamse politicoloog nu eenmaal niet. Citaat:
Zeer klein natuurlijk, en dat is nu net het punt. Het aantal franquisten ligt veel hoger dan jij wilt laten uitschijnen, en ze gebruiken geweld ook. Citaat:
De enige die 'gat-achterlijk' is ben jij, want "gat-taal", "gat-achterlijk", het zijn allemaal woorden die niet eens bestaan, ik zou denken dat je ze inderdaad uit je gat gehaald hebt. dat is dan ook het niveau dat je hier haalt. Citaat:
Wees gerust, om met een groep Portugezen weg te gaan moet je wel over een serieuze kennis beschikken van het Portugees. De "anekdote" is dat die mensen allemaal een veel hoger niveau hebben dan jij. Ze kijken niet neer op wereldtalen zoals het Portugees, ook die Spaanse niet. En dat van die crush, het is niet omdat jij je politieke mening laat afhangen van de grootte van een vrouw haar borsten, of de kleur van haar haar dat ik zo laag val als jij. Politiek is 1 ding, aantrekkingskracht is een ander. Vrouwen zijn ook nog wat anders dan een paar borsten, misschien kom je daar nog wel eens achter. Misschien kan de proleet die zichzelf Pandareus noemt, en waarmee hij vooral de grootte van zijn eigen ego beschrijft, eens het niveau van een boerenpummel overstijgen. Misschien... Wie weet...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 23 augustus 2018 om 20:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19985 | |
|
![]() Citaat:
Het imago van het Spaanse gerecht ligt ondertussen ferm aan diggelen, net zoals dat van hun nationale politie, hun politici, en nu zijn er dus zelfs dissidente stemmen in het Spaanse Hooggerechtshof (maar Pandareus houdt zich liever bezig met scheldpartijen, zo moet hij niet over de grond van de zaak iets zeggen, hij wacht waarschijnlijk nog op iemand die wel Spaans spreekt om het te vertalen voor hem...).
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 23 augustus 2018 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het op prijs stellen dat ge uw zever van Belgicisten stopt. Dat is gelul van achterzalen van boerencafés waar politiek geëngageerden samenkomen. Politiek interesseert me geen kloten, ik ben gewoon een pragmatische Belg en Europeaan. Laatst gewijzigd door Gipsy : 23 augustus 2018 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19987 |
|
![]() Als politiek je geen kloten interesseert, dan zit je toch niet echt op het juiste forum.
![]() |
#19988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit forum heet "Politics.be" Maar ja de meeste Belgicisten begrijpen geen Engels . Moest het nu "Politique .be" geheten hebben, dan hadden ze wel geweten dat het hier over politiek gaat ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 augustus 2018 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19989 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eigenlijk wel tevreden met de extremistische nationalistische trekjes van de Spaans-unionisten.
Want die maken geen aanstalten om te trachten de lont uit het vuur te trekken. We horen ze alleen maar gillen over meer repressie en aanverwanten. Sedert Puigdemont staat de Catalaanse kwestie redelijk straf in de kijker. En dat zal zo blijven. Tot er een degelijke oplossing komt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er grote politieke meningsverschillen zijn, is perfect legaal. Iedereen mag voor zijn politiek ideaal opkomen. Zolang hij/zij legale middelen gebruikt is daar niks verkeerd mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zoals in uw geval inderdaad. Dat soort politiek interesseert me geen bal. Ik kom wel tussen als ik zie dat een economische en Europese verzwakking in de hand wordt gewerkt door ideologische fanaten. Dan kom ik tussen als het mij past en goesting heb. Ik weet wel dat sommigen hier een forum van gelijkgezinden willen hebben maar dat is tot nader order niet het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19993 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over Catalonië, jij mag je mening geven net zoals iedereen hier, maar wij hoeven ons niet te beperken tot het soort politiek dat jou interesseert.
![]() |
![]() |
#19994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die veroorzaakt wordt door de enorme jaarlijkse miljarden transfers van Vlaanderen naar Wallonië. De Vlaamse economie kreunt onder de hoogste belastingen ter wereld die nodig zijn om deze buitensporige tranfers te betalen, en Wallonië vegeteert zich lam door de jaarlijkse transfers die automatisch komen en is hierdoor economisch in slaap gesust ipv zelf de handen uit de mouwen te steken. De Vlaamse onafhankelijkheid zal zowel de Vlaamse als de Waalse economie ten goede komen ![]() Zoals de Catalaanse economie ook een zegen zal zijn voor zowel Catalonië als Spanje. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 augustus 2018 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19995 |
|
![]() Het internet is vrij, iedereen heeft het recht om overal te posten, ook als je wil posten op een politiek forum zonder dat je in politiek interesse hebt. Mensen die daar kritiek op hebben zijn fascisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch : het is een blokker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwak, maar je zal als eerste de hemel zien.
![]() |
#19998 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...atst~a590f273/ Het wordt interessant! Neuzen tellen in het Spaanse Parlement. Benieuwd hoe het gaat aflopen. Volgende stap ?!? Aanpassen van de huidige franco-geïnspireerde Grondwet ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 24 augustus 2018 om 13:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overbrengen van de kist van Franco naar de tuinen van het Paleis van Laken , daar woonden de hevigste supporters van deze Spaanse dictator. En zo heeft iedereen iets; Puigdemont voor de Vlaams gezinden Franco voor de Belgicisten. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 augustus 2018 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20000 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ondertussen 20000 reacties op 1000 pagina's ! Dat verdient een
![]() Een serieuze lap wordt er hier gegeven!!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 24 augustus 2018 om 14:00. |
![]() |
![]() |