![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19981 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wou nog toevoegen dat het "lateraal denken" van Edward de Bono een goed voorbeeld is voor wat ik hierboven beschrijf. http://en.wikipedia.org/wiki/Lateral_thinking
![]() |
![]() |
#19982 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu, het is in se niet echt van belang (ik zal de Academy wel eens bellen uit curiositeit). Uw punt is dat Icke er zeer goed zijne kost aan verdient. Het is mogelijk, maar ik denk niet echt dat hij het daarvoor doet. Dat hou ge niet vol als ge niet zelf gelooft wat ge verkondigt.
![]() |
![]() |
#19983 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat hij enorm veel contacten heeft met whistleblowers her en der, mensen die aanvoelen dat hij ergens de waarheid spreekt doch zelf liever anoniem blijven voor de buitenwereld en liever zaken aanbrengen bij Icke die het allemaal wel zal opengooien. Waarom Icke het voor mij niet doet is omdat hij zichzelf eens publiekelijk op de BBC heeft voorgesteld als een Messias, een nieuwe boodschapper van God. Met dit te doen heeft hij enorm veel credibiliteit verloren hier in Engeland. Maar daarom is niet alles wat hij zegt larie en apekool. Imho.
![]() |
![]() |
#19984 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19985 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19986 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wist je trouwens dat Diana en Al Fayed hetzelfde hebben gezegd over het Brits koningshuis? ![]() Reptielen zien in mensen is zelfs niet zo raar, het is een vrij "normale" hallucinatie als je lang genoeg in iemand z'n ogen kijkt (20 minuten of langer). Misschien is er wel een zeer logische verklaring voor dat alles. Vast staat wel dat Icke helemaal niet met deze theorie op de proppen is gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19987 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19988 |
Europees Commissaris
|
![]() uw punt zijnde?
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 23 augustus 2008 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19989 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ok, heeft hij ook niet eens beweerd dat er 'geest-soldaten' bestaan? Of, 'mind control' via gsm's... ... Zijn website staat vol met van die onzin; En ernaast worden natuurlijk boekjes en dvd's aangeboden.. ![]() btw, mijn aanbod van 5 bakken Duvel blijft gelden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19990 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19991 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19992 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoeveel lezingen jij van hem gezien hebt, maar in die 2 of 3 die ik bekeken heb rept hij bijna met geen woord over reptielen. Ik denk niet dat hij dat heel belangrijk vind. Zijn "debunkers" natuurlijk wel. Hetgeen hij in die youtube video zegt klopt wel met de bevindingen van de wetenschap en ik sluit mij daar ook voor het grootste deel bij aan. Wat klopt er volgens u niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19993 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar bon, ieder gelooft wat hij wil hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19994 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19995 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg zeker niet dat Icke gelijk heeft wanneer hij mensen beschuldigt van shapeshifters te zijn, verre van, ik besteed er zelfs geen aandacht aan. Maar het behandelen alsof het een absolute onmogelijkheid is, eender waar of wanneer in dit universum, is kortzichtig in mijn ogen. En dat is waar de "tegenargumenten" meestal vandaan komen, één ding er tussenuit plukken waar de debunker z'n verstand niet bijkan, eisen dat het bewezen wordt, en daarmee de essentie van heel de zaak ontwijken. Volgens mij is het gewoon een manier van zelfverdediging om zeker niet geassociëerd te worden met iemand die zo'n "gekke verhaaltjes" verteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19996 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb wel betere dingen te doen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19997 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19998 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19999 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat komt hier binnengewaaid alsof em alles beter weet maar als hij na 1 argument niks meer te zeggen heeft en van hetzelfde laken een broek krijgt dan begint dn toogpraat zenne. Het valt mij op dat velen hier rap in hun gat gebeten zijn als je antwoord op dezelfde manier waarop de vraag de gesteld werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20000 |
Partijlid
|
![]() Om nog eens terug te komen op pedofilie en netwerken. Op enkele Nederlandse fora is de vermelding van Fortistopman Maurice Lippens in de x-dossiers een brandend actueel onderwerp. Een Nederlandse onderzoeksjournalist ging onlangs op zijn weblog frontaal in de aanval tegen Lippens en Fortis. Hij kreeg bijna een rechtszaak aan zijn been, maar deze is op dubieuze wijze afgewend. Vreemd dat we er hier niets over horen.
http://www.klokkenluideronline.nl/ http://zaplog.nl/zaplog/article/mich...aurice_lippens http://www.standejong.nl/2008/07/28/...fortislippens/ http://www.leugens.nl/2008/07/27/rec...gen-micha-kat/