Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2010, 11:40   #2001
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Vangheluwe heeft gruwelijke dingen gedaan, maar hij was een man in nood op dat moment. Het zou barbaars zijn hem weg te jagen.
Ja de volgende keer dat justitie achter mij aanzit vanwege kinderverkrachting zal ik ook zeggen dat "ik mij wil gaan bezinnen in het klooster".

En dan zullen ze me verder wel met rust laten zeker?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 11:40   #2002
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik wil ook graag discussiëren, hoor, maar misschien ben ik daar vandaag niet in de juiste stemming voor (ik voel me nogal baldadig nadat ik gisteren de documentaire "Technocalyps" van Frank Theys zag).

Toch maar even proberen, en als het niet lukt, dan negeert u mij voorlopig maar. Ik zal het u niet kwalijk nemen.

U zegt: "pesterijen gaan altijd gebeuren".

Met de mens zoals-ie tegenwoordig in elkaar zit wellicht wel, ja. Maar u dient te weten dat 'wij' er dankzij de vooruitgang in de genetica in de niet zo verre toekomst wel in zullen slagen het 'pest'-gen uit het genetisch erfgoed van de mens te verwijderen.

Uit de bovenvermelde documentaire leerde ik dat er in elk geval met man en macht aan wordt gewerkt om zoiets mogelijk te maken, en gezien de niet geringe financiële steun voor het onderzoek gecombineerd wordt met een onvervalst 'religieus' fanatisme, zou het mij niet verwonderen dat zowel u als ik het nog zullen meemaken dat het ook effectief gebeurt.

Het klopt dat de meerderheid van de mensen nog steeds zo 'gebouwd' is dat ze 'automatisch' voor een niet-gelijk-geslachtelijke relatie-vorming kiezen, en dat zal nog wel een tijdje zo blijven; als er op dit vlak geen genetische manipulatie plaatsgrijpt, zelfs 'voor eeuwig'.

Dat betekent m.i. echter nog lang niet dat de pakweg 20% 'homoseksuelen' als tweederangs-burgers moeten worden behandeld.
Als een door een homoseksueel koppel opgevoed kind zijn 'natuurlijke' drang zal kunnen/mogen volgen - en er is geen enkele reden om er van uit te gaan dat dat niet het geval zou zijn - dan is de kans dat het zelf ook 'homoseksueel' is niet groter dan de kans dat een door een heteroseksueel koppel opgevoed kind dat is.

Of wel soms?
Dat pest-gen kunnen lokaliseren en wegwerken kan ik alleen maar toejuichen, en liefst gebeurd dit zo snel mogelijk!
Of homoseksuelen nu nog als tweederangsburgers worden behandeld vind ik niet, op tv zie je bijna niks anders meer, en openlijk komen homo's er op het werk voor uit.
Maar ik denk wel dat je als kind sneller het voorbeeld gaat volgen van met wat je opgevoed werd, dus misschien wel sneller homoseksueel zal zijn.
Niet dat dit op zich een probleem is, als je kind maar gelukkig is.
Ik ben dus vooral gewoon ongerust, dat het kind niet met de "normale" ideologie zal opgroeien.
Ik denk vooral zo als ik bijvoorbeeld bij ons op het werk zie dat (en er zitten bij ons nogal wat homo's) de homoseksuelen continu flirten met elkaar, seksueel getinte opmerkingen blijven maken, janetterig doen, dit is echt niet hun normale manier van spreken, dat merk je wanneer ze tegen een hetero praten, het is nog steeds op die "speciale manier" maar wat verdokener. etc
Het lijkt kortom meer op frustratie dan seksualiteit.
Dat mannen dat onder elkaar doen over vrouwen kan ik best ook aannemen, maar het is op een beschaafdere manier, en ook niet openlijk tegen de vrouwen.
Goh, ik kan moeilijk de woorden vinden om te zeggen wat ik bedoel, dus pak me niet op woorden he.
Hopelijk begrijp je een beetje wat ik wil zeggen

Laatst gewijzigd door plakker : 13 november 2010 om 11:43.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 11:41   #2003
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Dat het vb ,Léonard steunt laat raakt me niet.
Ik vind het alleen jammer dat er niet meer nuchtere mensen zijn die Léonard steunen.
Ok somige uitspraken zijn ietwat verkeerde woordkeuze , maar we leven in een wereld waarin we enkel het politiek correct denken en afgewassen taalgebruik tolereren , en wat bereiken we er mee . GEEN Fluit ! je mag gewoon niet meer recht voor de raap meer spreken of je woorden worden verdraaid en bespuwd .
En wat bereiken we ermee, vraagt u.
De vraag is eerder, wat wilt u bereiken ?
Blijkbaar is uw ideaal, een terugkeer naar 50 jaar geleden waar homoseksuelen zich moesten verstoppen voor hun geaardheid, uit schrik sociaal uitgesloten te worden, of nog erger, fysiek aangevallen.

Citaat:
Als het niet mag gezegd worden dat homosexualiteit of sex met diverse partners niet hygienisch is en een gevaar voor uw gezondheid kan zijn , dan ben je dom en naief.
Seks is sowieso niet hygiënisch, op om het even welke manier het gebeurt.
Maar je zult het met mij eens zijn dat het wel lekker is...
En meerdere partners, ben jij dan bij de eerste vrouw die je gehad hebt voor de rest van je dagen bijgebleven ?
Of had je toch een eerste liefde, en dan een tweede, enz. ?
Trouwens, Hot Marijke kan goed verdienen aan een groot aantal mannen dat meestal gehuwd is en zijn vrouw bedriegt.
Raar, hee.

Citaat:
En als een bisschop dat niet mag zeggen , wie dan wel , het is zijn verdomde taak .
en als het niet mag , wel wordt dan moslim , dan krijg je de publieke terechtstelling , is dat beter ? dan te waarschuwen .
Ah, dus dat is uw doel ?
Da's echt terug naar de middeleeuwen.

Ik kies geen van beiden, ik meen dat wij met onze beschaving een niveau hebben bereikt waar we niet hoeven te discrimineren op basis van seksuele voorkeur.
Spijtig dat er nog steeds ontaarden zijn als u die dat beeld ontsieren.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 11:42   #2004
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Noch het Heilig kruis, wijwater of heilige bevelen en/of andere afzweermiddelen zullen het verdwaald schaap 'Hot-Marijke' uit haar lijden kunnen bevrijden.

Zo te merken is haar toestand al dusdanig gevorderd, dat ze al in het bijzijn van al haar genodigden de tapijt van de woonkamer is aan het bevuilen. Alsook er allerlei andere toestanden pleegt welke, onwaardig zijn voor een vroom mens.

Straks, gaat ze nog maar eens hoofdmolentje spelen en een paar doodbeledigde Priesters als overbodig stuff uit het raam van haar kamer op de 6e verdieping gooien.

Ja, ik meen het echt; dit kind is uiterst bezeten.

Men zou er best aan doen haar met rust te laten, hopend dat het kwade (dat haar in zijn bezit heeft), haar uiteindelijk zal bevrijden en haar tot betere voornemens zal aanzetten.

Vrede zij met U 'Hot-Marijke', Amen!
Zo te lezen is een excorsist mijn enige redding? Onvoorstelbaar hoe jij in enkele paragrafen zoveel onzin kan vertellen.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 11:49   #2005
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Luister eens e, madammeke, man-vrouw is standaard, dat is het verhaal van een piemelke en een spleetje.
Maar als jij denkt hier een beetje mijn ouders te gaan uitmaken omdat jij denkt dat ik iets tegen homo's heb ga je te ver, ik heb niets tegen homo's, ik vind gewoon dat kinderen nog steeds best in een liefdevol hetero-koppel opgroeien dan in een liefdevol homo-koppel.Slechte relaties komen in beide gevallen voor
Ik maak niemand uit, ik stel enkel vast. En het is gewoon zo dat een kind liedevolle ouders nodig heeft (hetero of homo) die hem menselijke waarden meegeven en daar hoort discriminatie zeker niét bij. In dat ene zinnetje, dat ik in het vet geplaatst hebt, spreek je jezelf gewoon tegen. Als het jouw mening is dat kinderen best opgroeien in een liefdevol hetero-koppel dan in een liefdevol homo-koppel komt het erop neer dat de hetero's het beter zouden doen, hetgeen een discriminatie is tegenover de homo's.

Hot Marijke

Oud 13 november 2010, 11:55   #2006
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Of homoseksuelen nu nog als tweederangsburgers worden behandeld vind ik niet, op tv zie je bijna niks anders meer
Ik kijk veel TV, om nu te zeggen dat je op TV niets anders meer ziet, is toch echt wel de waarheid geweld aandoen.
Minstens 99% van de films gaan over man/vrouw relaties, soms komt er nog wat vrouw/vrouw tussen, omdat wij mannen dat nu eenmaal sexy vinden.
Maar man/man is toch maar uitzonderlijk.

Citaat:
Maar ik denk wel dat je als kind sneller het voorbeeld gaat volgen van met wat je opgevoed werd, dus misschien wel sneller homoseksueel zal zijn.
Neen, want homoseksualiteit is een geaardheid, het is geen kwestie van opvoeding.
Mocht dat de reden zijn, heb je helemaal geen reden dat er homo's bestaan, want ze zijn allemaal door een hetero koppel opgevoed.

Citaat:
Ik denk vooral zo als ik bijvoorbeeld bij ons op het werk zie dat (en er zitten bij ons nogal wat homo's) de homoseksuelen continu flirten met elkaar, seksueel getinte opmerkingen blijven maken, janetterig doen, dit is echt niet hun normale manier van spreken, dat merk je wanneer ze tegen een hetero praten, het is nog steeds op die "speciale manier" maar wat verdokener. etc
Je ongemakkelijk voelen in het gezelschap van homo's kan natuurlijk, en is niet verboden.
Vraag is of je daarom vindt dat die anderen dan maar hun geaardheid moeten verstoppen.
Er zijn veel situaties in het leven waar je je ongemakkelijk kunt voelen, als ik alle mensen moest discrimineren waar ik mij ongemakkelijk bij voelde dan zouden het er heel wat zijn.

Citaat:
Dat mannen dat onder elkaar doen over vrouwen kan ik best ook aannemen, maar het is op een beschaafdere manier, en ook niet openlijk tegen de vrouwen.
Goh, ik kan moeilijk de woorden vinden om te zeggen wat ik bedoel, dus pak me niet op woorden he.
Hopelijk begrijp je een beetje wat ik wil zeggen
Maar dat komt nu net gewoon omdat vrouwen dat eisen, hee.
De meeste vrouwen verdragen niet dat mannen puur op seks uit zijn, en mannen gaan zich dan ook in allerlei bochten kronkelen om toch maar te doen alsof ze dat niet zijn.
Hoeveel vrouwen klagen niet "dat hij alleen maar seks wou" ?
Oud 13 november 2010, 11:57   #2007
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Zoals elke zware crimineel "in nood" is als hij door het gerecht vervolgd wordt.
De werking van het gerecht werd niet gedwarsboomd. Ik hoop dat Vangheluwe snel berecht wordt, en dat er eens een sterk signaal komt vanuit Rome.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 12:01   #2008
Klarekijk
Banneling

Standaard

Ik wil absolut niet terug naar de middeleeuwen . en ik ben bovendien niet gelovig .
Maar ik vind dat we heden in een cultuur leven die zichzelf beschaafd noemd , omdat we de waarheid niet meer durven te zeggen . en C heb ik niets tegen homo's , maar mij in een wereld doen geloven waarin er verdedigd en verkondigd word alsof homofilie het normale is , is voor mij een brug te ver . En ik ben het absolut niet eens met de Kerk , maar een verwijzing naar een beter gedrag , vind ik een van haar kerntaken . en daaraan houden zou heel wat meer gelovigen meebrengen dan de huidige koers die ze varen , bovendien vin ik een commissie over sexueel misbruik totaal overbodig en een nieuwe geldverspilling op de kap van de Burger . We hebben een rechtbank en die kost al veel geld , wel dat die dan eens uiteindelijk haar werk doet en zij die zich aan sexueel misbruik hebben vergrepen gewoon in één grote sel stoppen voor de rest van hun dagen .PUNT uit.
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 12:10   #2009
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Noch het Heilig kruis, wijwater of heilige bevelen en/of andere afzweermiddelen zullen het verdwaald schaap 'Hot-Marijke' uit haar lijden kunnen bevrijden.

Zo te merken is haar toestand al dusdanig gevorderd, dat ze al in het bijzijn van al haar genodigden de tapijt van de woonkamer is aan het bevuilen. Alsook er allerlei andere toestanden pleegt welke, onwaardig zijn voor een vroom mens.

Straks, gaat ze nog maar eens hoofdmolentje spelen en een paar doodbeledigde Priesters als overbodig stuff uit het raam van haar kamer op de 6e verdieping gooien.

Ja, ik meen het echt; dit kind is uiterst bezeten.

Men zou er best aan doen haar met rust te laten, hopend dat het kwade (dat haar in zijn bezit heeft), haar uiteindelijk zal bevrijden en haar tot betere voornemens zal aanzetten.

Vrede zij met U 'Hot-Marijke', Amen!

Volgens mij doet het u écht geen goed dat uw hersenen u in staat stellen te fantaseren, bruggeman.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat u geen leerkracht bent.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 12:37   #2010
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Maar ik vind dat we heden in een cultuur leven die zichzelf beschaafd noemd , omdat we de waarheid niet meer durven te zeggen .
De waarheid zeggen mag nog altijd.
Een wetenschapper die zegt dat promiscu seksueel gedrag de kans op HIV drastisch vergroot zal door niemand met de vinger gewezen worden.
Idem ditto als iemand zegt dat homo's meer kans hebben om AIDS te krijgen.
Uw 'waarheid' die niet mag gezegd worden is echter deze niet.
Zij is die van de veroordeling, uitsluiting, enz.
U wilt dat homoseksualiteit als abnormaal gezien wordt, terwijl het gewoon een variant van de gewone seksualiteit is.
En op dat punt overschrijdt Léonard ook voortdurend die grens.
Hij zegt niet dat je meer kans hebt om AIDS te krijgen als je homo bent, neen hij zegt dat dat een vorm van gerechtigheid is, je verdiende loon zeg maar.
Als je weet dat baarmoederhalskanker meestal door een virus veroorzaakt wordt, en de kans dat virus te krijgen heel sterk toeneemt als die vrouw meerdere partners heeft, dan gaan we toch die vrouwen die het krijgen, geen sletten noemen ?

Citaat:
en C heb ik niets tegen homo's , maar mij in een wereld doen geloven waarin er verdedigd en verkondigd word alsof homofilie het normale is , is voor mij een brug te ver .
Er wordt niet verkondigd dat homoseksualiteit het normale is, er wordt gezegd dat het een variant is, hij komt minder voor dan heteroseksualiteit, maar moet niet als minderwaardig beschouwd worden.
Blijkbaar heeft u problemen met het aanvaarden van evenwaardigheid, u wilt zich graag beter voelen dan een ander.

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 november 2010 om 12:58.
Oud 13 november 2010, 12:47   #2011
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker
en C heb ik niets tegen homo's , maar mij in een wereld doen geloven waarin er verdedigd en verkondigd word alsof homofilie het normale is , is voor mij een brug te ver .
Er wordt niet verkondigd dat homoseksualiteit het normale is, er wordt gezegd dat het een variant is, hij komt minder voor dan heteroseksualiteit, maar moet niet als minderwaardig beschouwd worden.
Blijkbaar heeft u problemen met het aanvaarden van evenwaardigheid, u wilt zich graag beter voelen dan een ander.
blijkbaar vind u het normaal citaten aan te passen, dit werd niet door mij geschreven.
Een citaat dient om iemand te citeren, niet er iets van te maken die jij leuk of goed klinken vind.

Laatst gewijzigd door plakker : 13 november 2010 om 12:49.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 12:57   #2012
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
blijkbaar vind u het normaal citaten aan te passen, dit werd niet door mij geschreven.
Een citaat dient om iemand te citeren, niet er iets van te maken die jij leuk of goed klinken vind.
Excuseer, dit moest Klarekijk zijn, natuurlijk.
Het was geen bewuste fout, maar een gevolg van knip- en plakwerk.
Ik heb het nog kunnen aanpassen.

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 november 2010 om 12:58.
Oud 13 november 2010, 14:08   #2013
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Voor al degenen die vinden dat homo's niet gelijkwaardig zijn aan hetero's is "A single man" een prachtige film. Na het bekijken van dit meesterwerk zal het eindelijk tot je doordringen dat het om mensen met menselijke gevoelens gaat die op alle gebied volledig gelijkwaardig zijn aan hetero's.

Hier de link naar de site:

http://www.asingleman-movie.com/#/home

Hier de link naar een recensie

http://www.kutsite.com/recensie/a-single-man

Veel kijkplezier!

Hot Marijke

Oud 13 november 2010, 16:37   #2014
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
De kerk is een dictatuur en heeft zulke blinde volgelingen nodig.
Dictatuur heeft een negatieve connotatie. Maar in het geval van de Kerk mag je niet verwachten dat het een democratie is. Als iedereen mag stemmen wat de geloofspunten zijn e.d. Dat werkt niet.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 16:48   #2015
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spijtig, ik had met alle plezier meegeholpen indien dat het vonnis was geweest.
Dus als de Kerk zegt dat onthouding een veilig methode is zijn het wrede beesten die geen besef van de realiteit hebben, maar jij zou wrede strafmethodes invoeren. De inconsistentie in je verhaal komt voor uit je donkere haat tegenover het leven en de Kerk. In het licht van de waarheid spartelt de duistere, zoiets?
Oud 13 november 2010, 16:53   #2016
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik maak niemand uit, ik stel enkel vast. En het is gewoon zo dat een kind liedevolle ouders nodig heeft (hetero of homo) die hem menselijke waarden meegeven en daar hoort discriminatie zeker niét bij. In dat ene zinnetje, dat ik in het vet geplaatst hebt, spreek je jezelf gewoon tegen. Als het jouw mening is dat kinderen best opgroeien in een liefdevol hetero-koppel dan in een liefdevol homo-koppel komt het erop neer dat de hetero's het beter zouden doen, hetgeen een discriminatie is tegenover de homo's.
Discriminatie? Helemaal niet. Als ik een voetbalploeg opricht en er komt een jongen zonder benen die mee wil doen, dan moet ik hem weigeren, dat is geen discriminatie. En Neen, homoseksualiteit is geen handicap, ingeval je daarover zou vallen.

Je kan perfect homoseksualiteit aanvaarden, hun huwelijk, maar adoptie onaanvaardbaar vinden en dat heeft niks met discriminatie te maken.
Oud 13 november 2010, 17:04   #2017
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
U zegt: "pesterijen gaan altijd gebeuren".

Met de mens zoals-ie tegenwoordig in elkaar zit wellicht wel, ja. Maar u dient te weten dat 'wij' er dankzij de vooruitgang in de genetica in de niet zo verre toekomst wel in zullen slagen het 'pest'-gen uit het genetisch erfgoed van de mens te verwijderen.

Uit de bovenvermelde documentaire leerde ik dat er in elk geval met man en macht aan wordt gewerkt om zoiets mogelijk te maken, en gezien de niet geringe financiële steun voor het onderzoek gecombineerd wordt met een onvervalst 'religieus' fanatisme, zou het mij niet verwonderen dat zowel u als ik het nog zullen meemaken dat het ook effectief gebeurt.
Mensen op maat. Dat klinkt griezelig.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 13 november 2010 om 17:04.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 17:12   #2018
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat pest-gen kunnen lokaliseren en wegwerken kan ik alleen maar toejuichen, en liefst gebeurd dit zo snel mogelijk!
...
Kijk toch maar eerst eens naar die documentaire.

Hier, bijvoorbeeld:

http://www.singularitysymposium.com/technocalyps.html

Oud 13 november 2010, 17:13   #2019
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Mensen op maat. Dat klinkt griezelig.
Het is méér dan zomaar griezelig, Herr Oberst.

Kijk maar eens hier: http://www.singularitysymposium.com/technocalyps.html

Oud 13 november 2010, 17:34   #2020
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Dus als de Kerk zegt dat onthouding een veilig methode is zijn het wrede beesten die geen besef van de realiteit hebben, maar jij zou wrede strafmethodes invoeren. De inconsistentie in je verhaal komt voor uit je donkere haat tegenover het leven en de Kerk. In het licht van de waarheid spartelt de duistere, zoiets?
De kerk hoeft zich niet te moeien met het sexleven van mensen, dat is een privé-aangelegenheid. Wat heeft dat trouwens in godsnaam te maken metet "wrede stradmethodes"? Die zouden voor mij zeker terug ingevoerd mogen worden voor crapuul dat kinderen verkracht en/of vermoord. Natuurlijk past dat niet in uw kerkwinkel, er zouden niet veel (pedo)geestelijken overblijven om tussen enkele kidrapes door de liefde te preken op hun kansel.

Hot Marijke

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be