![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2001 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan zullen ze me verder wel met rust laten zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2002 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of homoseksuelen nu nog als tweederangsburgers worden behandeld vind ik niet, op tv zie je bijna niks anders meer, en openlijk komen homo's er op het werk voor uit. Maar ik denk wel dat je als kind sneller het voorbeeld gaat volgen van met wat je opgevoed werd, dus misschien wel sneller homoseksueel zal zijn. Niet dat dit op zich een probleem is, als je kind maar gelukkig is. Ik ben dus vooral gewoon ongerust, dat het kind niet met de "normale" ideologie zal opgroeien. Ik denk vooral zo als ik bijvoorbeeld bij ons op het werk zie dat (en er zitten bij ons nogal wat homo's) de homoseksuelen continu flirten met elkaar, seksueel getinte opmerkingen blijven maken, janetterig doen, dit is echt niet hun normale manier van spreken, dat merk je wanneer ze tegen een hetero praten, het is nog steeds op die "speciale manier" maar wat verdokener. etc Het lijkt kortom meer op frustratie dan seksualiteit. Dat mannen dat onder elkaar doen over vrouwen kan ik best ook aannemen, maar het is op een beschaafdere manier, en ook niet openlijk tegen de vrouwen. Goh, ik kan moeilijk de woorden vinden om te zeggen wat ik bedoel, dus pak me niet op woorden he. Hopelijk begrijp je een beetje wat ik wil zeggen Laatst gewijzigd door plakker : 13 november 2010 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2003 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag is eerder, wat wilt u bereiken ? Blijkbaar is uw ideaal, een terugkeer naar 50 jaar geleden waar homoseksuelen zich moesten verstoppen voor hun geaardheid, uit schrik sociaal uitgesloten te worden, of nog erger, fysiek aangevallen. Citaat:
Maar je zult het met mij eens zijn dat het wel lekker is... En meerdere partners, ben jij dan bij de eerste vrouw die je gehad hebt voor de rest van je dagen bijgebleven ? Of had je toch een eerste liefde, en dan een tweede, enz. ? Trouwens, Hot Marijke kan goed verdienen aan een groot aantal mannen dat meestal gehuwd is en zijn vrouw bedriegt. Raar, hee. Citaat:
Da's echt terug naar de middeleeuwen. Ik kies geen van beiden, ik meen dat wij met onze beschaving een niveau hebben bereikt waar we niet hoeven te discrimineren op basis van seksuele voorkeur. Spijtig dat er nog steeds ontaarden zijn als u die dat beeld ontsieren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2004 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2005 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2006 | ||||
|
![]() Citaat:
Minstens 99% van de films gaan over man/vrouw relaties, soms komt er nog wat vrouw/vrouw tussen, omdat wij mannen dat nu eenmaal sexy vinden. Maar man/man is toch maar uitzonderlijk. Citaat:
Mocht dat de reden zijn, heb je helemaal geen reden dat er homo's bestaan, want ze zijn allemaal door een hetero koppel opgevoed. Citaat:
Vraag is of je daarom vindt dat die anderen dan maar hun geaardheid moeten verstoppen. Er zijn veel situaties in het leven waar je je ongemakkelijk kunt voelen, als ik alle mensen moest discrimineren waar ik mij ongemakkelijk bij voelde dan zouden het er heel wat zijn. Citaat:
De meeste vrouwen verdragen niet dat mannen puur op seks uit zijn, en mannen gaan zich dan ook in allerlei bochten kronkelen om toch maar te doen alsof ze dat niet zijn. Hoeveel vrouwen klagen niet "dat hij alleen maar seks wou" ? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2007 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2008 |
Banneling
|
![]() Ik wil absolut niet terug naar de middeleeuwen . en ik ben bovendien niet gelovig .
Maar ik vind dat we heden in een cultuur leven die zichzelf beschaafd noemd , omdat we de waarheid niet meer durven te zeggen . en C heb ik niets tegen homo's , maar mij in een wereld doen geloven waarin er verdedigd en verkondigd word alsof homofilie het normale is , is voor mij een brug te ver . En ik ben het absolut niet eens met de Kerk , maar een verwijzing naar een beter gedrag , vind ik een van haar kerntaken . en daaraan houden zou heel wat meer gelovigen meebrengen dan de huidige koers die ze varen , bovendien vin ik een commissie over sexueel misbruik totaal overbodig en een nieuwe geldverspilling op de kap van de Burger . We hebben een rechtbank en die kost al veel geld , wel dat die dan eens uiteindelijk haar werk doet en zij die zich aan sexueel misbruik hebben vergrepen gewoon in één grote sel stoppen voor de rest van hun dagen .PUNT uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij doet het u écht geen goed dat uw hersenen u in staat stellen te fantaseren, bruggeman. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat u geen leerkracht bent.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2010 | ||
|
![]() Citaat:
Een wetenschapper die zegt dat promiscu seksueel gedrag de kans op HIV drastisch vergroot zal door niemand met de vinger gewezen worden. Idem ditto als iemand zegt dat homo's meer kans hebben om AIDS te krijgen. Uw 'waarheid' die niet mag gezegd worden is echter deze niet. Zij is die van de veroordeling, uitsluiting, enz. U wilt dat homoseksualiteit als abnormaal gezien wordt, terwijl het gewoon een variant van de gewone seksualiteit is. En op dat punt overschrijdt Léonard ook voortdurend die grens. Hij zegt niet dat je meer kans hebt om AIDS te krijgen als je homo bent, neen hij zegt dat dat een vorm van gerechtigheid is, je verdiende loon zeg maar. Als je weet dat baarmoederhalskanker meestal door een virus veroorzaakt wordt, en de kans dat virus te krijgen heel sterk toeneemt als die vrouw meerdere partners heeft, dan gaan we toch die vrouwen die het krijgen, geen sletten noemen ? Citaat:
Blijkbaar heeft u problemen met het aanvaarden van evenwaardigheid, u wilt zich graag beter voelen dan een ander. Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 november 2010 om 12:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2011 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Een citaat dient om iemand te citeren, niet er iets van te maken die jij leuk of goed klinken vind. Laatst gewijzigd door plakker : 13 november 2010 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2012 | |
|
![]() Citaat:
Het was geen bewuste fout, maar een gevolg van knip- en plakwerk. Ik heb het nog kunnen aanpassen. Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 november 2010 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2013 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor al degenen die vinden dat homo's niet gelijkwaardig zijn aan hetero's is "A single man" een prachtige film. Na het bekijken van dit meesterwerk zal het eindelijk tot je doordringen dat het om mensen met menselijke gevoelens gaat die op alle gebied volledig gelijkwaardig zijn aan hetero's.
Hier de link naar de site: http://www.asingleman-movie.com/#/home Hier de link naar een recensie http://www.kutsite.com/recensie/a-single-man Veel kijkplezier!
![]() |
#2014 |
Minister-President
|
![]() Dictatuur heeft een negatieve connotatie. Maar in het geval van de Kerk mag je niet verwachten dat het een democratie is. Als iedereen mag stemmen wat de geloofspunten zijn e.d. Dat werkt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2015 |
Minister-President
|
![]() Dus als de Kerk zegt dat onthouding een veilig methode is zijn het wrede beesten die geen besef van de realiteit hebben, maar jij zou wrede strafmethodes invoeren. De inconsistentie in je verhaal komt voor uit je donkere haat tegenover het leven en de Kerk. In het licht van de waarheid spartelt de duistere, zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2016 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan perfect homoseksualiteit aanvaarden, hun huwelijk, maar adoptie onaanvaardbaar vinden en dat heeft niks met discriminatie te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2017 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 13 november 2010 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier, bijvoorbeeld: http://www.singularitysymposium.com/technocalyps.html
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2019 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is méér dan zomaar griezelig, Herr Oberst.
Kijk maar eens hier: http://www.singularitysymposium.com/technocalyps.html
![]() |
![]() |
![]() |
#2020 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |