![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2001 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Uit uw posts onthou ik dat u pas gelukkig zou zijn als de scholengroep als communicatie had uitgestuurd: "wij trekken ons da ni aan want die makkakken liegen toch altijd maar". Gelukkig werd u niet op uw wenken bedient. |
|
|
|
|
|
|
#2002 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In dit geval zijn de aanstokers de vijand en niet de eigen burgemeester..alweer een politieke stunt om (een deel van) het probleem te verschuiven naar de zogenaamde islamofobe Vlaming. Dit is een raszuiver en gevaarlijk geval van racisme tov autochtonen en hun waarden..geen communicatieprobleempje .. Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 17 juli 2013 om 11:41. |
|
|
|
|
|
|
#2003 |
|
Minister-President
|
Groen heeft gezegd: "De islamitische aanstokers hebben gepolariseerd naar wij-zij, en BDW heeft dit als burgemeester te weinig gecounterd."
Jullie maken daarvan "BDW is de schuldige in deze zaak" |
|
|
|
|
|
#2004 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zoveel heb ik het TV-nieuws niet gevolgd, of de foto's in de kranten niet met een vergrootglas bekeken...maar ik had toch sterk de 'indruk' dat het vooral allochtonen waren die daar stonden te krijsen..... ? Ik zal verkeerd gezien hebben ? Ik zal ook het optreden van die Marokkaanse ambassadeur verkeerd geïnterpreteerd hebben ? Het is dus de taak van de burgemeester om ons te wijzen op het feit dat wij racistische ogen hebben.....
|
|
|
|
#2005 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2006 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar goed, nuance is aan u niet besteed. |
|
|
|
|
|
|
#2007 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Nee hoor. Piryns heeft gezegd dat De Wever de zaak als een wij-zij verhaal afspiegelde en daardoor de polarisatie in stand hield/versterkte. Ze wijst dus wel degelijk met de vinger naar de burgemeester.
|
|
|
|
|
|
#2008 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Heeft iemand anders een Vlaamse Nele en dito zoontje iets horen zeggen, laat staan zien protesteren? Misschien kan Freya er een paar ophoesten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#2009 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2010 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel dat ik zou vermoeden dat mijn kind misbruikt zou zijn op een school, dan zou ik dat om te beginnen nooit denken zonder werkelijke aanwijzingen en wanneer deze er zijn, zou ik mijn kind onmiddelijk van school houden en naar de huisarts gaan of een artsenvertrouwenscentrum. Wanneer daar iets wordt vastgesteld zou ik een gesprek aanvragen met de schooldirectie en laten weten dat het vertrouwenscentrum aangifte tegen de school heeft gedaan ( verplicht voor het vertrouwenscentrum wanneer ouders dit niet zelf doen )en ik zelf andere ouders zal inlichten. Wat ik nooit zou doen is zonder enig bewijs, rel schoppen aan de school, directie en leerkrachten bedreigen en dan nog beweren dat wie commentaar heeft op dit gedrag aan een fobie leidt, ik zou ook nooit aankomen met verwijzingen naar de Jodenvervolging in de tweede wereldoorlog, omdat ik zou beseffen dat dit schandalig is tegenover dit land en alles kansen die iedereen hier krijgt. Maar laat het ons daarop houden, wie gelooft in Islam heeft een ander normbesef, is altijd slachtoffer en nooit agressor, de calimerohoed staat u beeldig! |
|
|
|
|
|
|
#2011 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 17 juli 2013 om 12:27. |
|
|
|
|
|
|
#2012 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is de taak van BDW te wachten op de uitkomst van het onderzoek. Dan heeft hij gepast gereageerd. Hij heeft trouwens de zelfde reactie gegeven als het parket. Piryns doet aan je reinste politieke recuperatie. Ik zeg zeer zelden wijf tegen een vrouw, maar in deze situatie is het zeer gepast om te zeggen wijf tegen iemand als Piryns. Laatst gewijzigd door giserke : 17 juli 2013 om 13:13. |
|
|
|
|
|
|
#2013 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kleindochter Freya Piryns van veroordeelde nazi-collabo en die jodenhaat precies met de paplepel heeft meegekregen gaat de extremistische moslims paaien. Ze tekende toch ook het voorstel tegen islamofobie in de Senaat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2013 om 13:48. |
|
|
|
|
|
|
#2014 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2015 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#2016 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2017 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#2018 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2019 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2013 om 16:09. |
|
|
|
|
|
|
#2020 |
|
Banneling
|
En wie of wat waren uw grootouders? Maar misschien heeft u gelijk , walgelijk dat de Vlaamse beweging deze mensen eert.
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 17 juli 2013 om 16:18. |
|
|
|