![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag misschien wel wat: een stap-per-stap uiteendoen van de opeenvolgende beleidsbeslissingen die geleid hebben tot deze crisis. Laten we zeggen vanaf de clinton administratie. Ik wil het stappenplan zien van de afgelopen decenium, die geleid heeft tot deze crisis. En ik wil zien waar ge daartegen gewaarschuwd hebt (een claim die ge de afgelopen paginas veelvuldig gemaakt heb - geen algemene claims die op elke mogelijke crisis kunnen slaan, maar voor de huidige financiele kredietkrisis.). Ik heb geen zin "in the bigger picture", die kan ik wel lezen in deze draad, of googlen.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20443 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20444 |
|
![]() Ik heb een berichtje gehad van Pindar die permanent geband is.
Hij doet de groeten aan iedereen en laat weten dat hij binnenkort zal beginnen met het geven van lezingen over de NWO...
![]() |
![]() |
#20445 |
Banneling
|
![]() Dat wil ik zien.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20446 | |
|
![]() En de NWO werkt verder aan het doel...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20447 |
Minister
|
![]() Laat hem weten dat we 100% achter hem staan en dat wij ook zullen blijven doorgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20448 |
Minister
|
![]() ze wordt minister van BuZa nu.
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 14 november 2008 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20450 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20452 |
Staatssecretaris
|
![]() Redelijk oud nieuws maar had het hier nog nergens zien staan:
US Helps funding Iran nukes http://www.youtube.com/watch?v=sL9xwcIDlvw http://www.nytimes.com/2008/02/07/wa...=1&oref=slogin http://www.usatoday.com/news/washing...sia-iran_N.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#20453 |
Burgemeester
|
![]() Hoeveel inkom?
![]() |
#20454 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20455 |
Parlementslid
|
![]() Hoe komt het dat hij een ban heeft gekregen ? Vroeg me al af waar hij was eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20456 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20457 |
Parlementslid
|
![]() Sinds begin vorige eeuw zijn zowat alle economische crisissen uitgelokt kunstmatig.
Het instrument dat men daarvoor gebruikt is de centrale bank of nationale bank of hoe men dat ook wil noemen. Als je de geldhoeveelheid controleert dan controleer je de economie en de regering. De realiteit is nu echter wel dat geen enkel land nog uit dat systeem kan stappen zonder zware gevolgen vrees ik. Dus zelfs al zou je willen denk ik dat je na 1x 4 jaar weggestemd wordt omdat de mensen niet snappen dat niet jij maar die corruptie bankiers de miserie veroorzaken. Laatst gewijzigd door dirk001 : 15 november 2008 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20458 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze moeten maar op de juiste knopjes drukken en ze kunnen de kudde al van richting laten veranderen naar waar zij willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20459 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
http://www.globalresearch.ca/index.p...t=va&aid=10977 Citaat:
Een beetje vereenvoudigd: (kan je ook in gerelateerde artikels nalezen): De financiële crisis triggert een echte economische crisis: door gebrek aan financiering en instortende aandelenkoersen, short selling en insider trading kunnen Warren Buffet, Goldman Sachs en co zeer goedkoop bedrijven in handen krijgen in de reële economie. Zo kunnen ze hun papieren/ elektronische geld omzetten in eigenaarschap van echte dienstverlenende en goederenproducerende bedrijven. Profiteren ze er enkel van, hadden ze voorkennis, of hebben ze het er zelf op aangestuurd? 100% zekerheid en sluitende bewijzen zal je niet kunnen vinden, maar wat zoek- en denkwerk kan je al een eind op weg helpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20460 | |
|
![]() Verandering van President en ze gaan weer een terroristische aanslag plegen om het volk angst aan te jagen en hun eigen oplossingen erdoor te drukken:
Citaat:
![]() |
![]() |