Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2004, 23:22   #2041
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Als de wijze van optreden in deze rose optochten geen perversie is, dan vraag ik mij af wat men onder perversie verstaat.
Sta me toe om je nogmaals naar deze site te verwijzen: http://www.vandale.nl
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2004, 13:43   #2042
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Als de wijze van optreden in deze rose optochten geen perversie is, dan vraag ik mij af wat men onder perversie verstaat.
O jee... staat daar toch wel een "s" op de plaats waar een "z" moet staan zekers!!!
Die dwarsliggende keys op dat keyboard toch hé!!! Waarschijnlijk een Dell-keyboard, indeling azerty waar die loempe "s" vlak onder die nog loempere "z" staat!!!

Haal er de forumpolitie bij!!!

whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2004, 14:53   #2043
Rosse van Rostock
Partijlid

Standaard

Haal er liever Kardinaal Joos bij, tenminste iemand met verstand!
Oud 23 januari 2004, 15:01   #2044
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:

O jee... staat daar toch wel een "s" op de plaats waar een "z" moet staan zekers!!!
Die dwarsliggende keys op dat keyboard toch hé!!! Waarschijnlijk een Dell-keyboard, indeling azerty waar die loempe "s" vlak onder die nog loempere "z" staat!!!

Wat zit jij hier nu te zagen over een "s" en een "z"?!?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 23 januari 2004, 23:25   #2045
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 00:16   #2046
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zoals ik reeds schreef moet ik onwillekeurig bij zo een rose stoet de link leggen naar een optocht van allerlei andere mensen met een of andere ziekte of afwijking die fier op hun afwijking zijn.
Zoals daar zijn??

Citaat:
Homofilie is niet iets om fier op te zijn en zeker niet iets om op een zo perverteerbare wijze mee de straat op te trekken. Inplaats van homosexualiteit een zo normaal gezicht te geven, bereikt men dor o.a. deze stoeten bij veel mensen het omgekeerde.
Ik vind dat nu toevallig wel iets om fier op te zijn, nochtans trek ik daar niet op een "perverteerbare wijze" (wat dat dan ook moge wezen) de straat op. Ik heb verschillende malen deelgenomen aan de Gay Parade, jij ook? Ik betwijfel het, want dan zou je weten dat de flamboyante figuren die in die optocht meelopen slechts een zéér kleine fractie uitmaken van de deelnemers. Ik ben er van overtuigd dat het mede dankzij dit soort van manifestaties is dat homoseksualiteit in de loop van de laatste decennia steeds meer bespreekbaar is geworden. Hoewel het helemaal niet mijn stijl is om in een strak latex pakje over straat te paraderen, heb ik net zoveel respect en bewondering voor de mensen die dat wel doen, als voor de anderen, die in een maatpak met das meelopen. Zie je, ik beoordeel niemand op basis van zijn verschijning.

Citaat:
PS. Carnaval en een rose stoet zijn twee werelden van verschil.
Bij carnaval willen de mensen eens drie dagen hun ware gezicht en aard laten zien. Wat willen die mensen tijdens een rose stoet?
Wel ehm... zij willen eens één dagje ongestoord hun ware aard laten zien.

Citaat:
Indien ik een aan mij gerichte posting overzien heb, ligt dat eraan dat ik zoveel lees dat ik er wel eens eendeel noodgedwongen oversla. Ik zalnog eensgaan kijken.
Antwoord dan ook eens op die van mij: ik vroeg je of je dat opzettelijk deed, om steeds dezelfde taalfout te blijven schrijven, en zoniet, wat daar dan wel de reden van is.
En toen was Peace stil...

Citaat:
Oud 24 januari 2004, 00:20   #2047
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Raf, het heeft geen zin,

zowat iedereen is het er over eens dat Peace hier de abnormale tweederangsburger is, laat hem maar doen
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 00:42   #2048
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Raf, het heeft geen zin,

zowat iedereen is het er over eens dat Peace hier de abnormale tweederangsburger is, laat hem maar doen
Tja, dat heb je met die Vlaams Blokkers: eens ze hun tanden stukgebeten hebben op een onderwerp, hoor of zie je ze plots niet meer...

Citaat:
Oud 24 januari 2004, 17:09   #2049
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

"rose" --> "roze"

Deze is nog beter!
Grote taaldokter , leg eens uit waar er dan ergens zulk een enorme taalfout staat in de zin van Peace, dat jij hem verwijst naar www.vandale.nl ?

Peace schreef: "Als de wijze van optreden in deze rose optochten geen perversie is, dan vraag ik mij af wat men onder perversie verstaat."
Oud 24 januari 2004, 17:50   #2050
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

"rose" --> "roze"

Deze is nog beter!
Grote taaldokter , leg eens uit waar er dan ergens zulk een enorme taalfout staat in de zin van Peace, dat jij hem verwijst naar www.vandale.nl ?

Peace schreef: "Als de wijze van optreden in deze rose optochten geen perversie is, dan vraag ik mij af wat men onder perversie verstaat."
Wel groot forumlicht... ( ) voor spellingskwesties verwijs je iemand niet naar Van Dale, maar wel naar de woordenlijst van de Nederlandse taal, het Groene Boekje. Van Dale is een verklarend woordenboek, dus daar vind je de verklaring van een woord als "perversie". Als iemand dus vraagt "wat men onder perversie verstaat", dan verwijs je die persoon naar Van Dale. Is het zo een beetje duidelijk, o grote wijze van het forum, of zal ik er nog een tekeningetje bij maken?

Citaat:
Oud 24 januari 2004, 17:55   #2051
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Oeps... dubbele post. Het forum reageert zo traag de laatste tijd, of is dat alleen bij mij?

Citaat:
Oud 24 januari 2004, 17:58   #2052
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

"rose" --> "roze"

Deze is nog beter!

Wel groot forumlicht... ( ) voor spellingskwesties verwijs je iemand niet naar Van Dale, maar wel naar de woordenlijst van de Nederlandse taal, het Groene Boekje. Van Dale is een verklarend woordenboek, dus daar vind je de verklaring van een woord als "perversie". Als iemand dus vraagt "wat men onder perversie verstaat", dan verwijs je die persoon naar Van Dale. Is het zo een beetje duidelijk, o grote wijze van het forum, of zal ik er nog een tekeningetje bij maken?

kronkel kronkel kronkel

Doe jij dat regelmatig, jezelf tegenspreken?

Waarom verwijs je Peace naar vandale.nl ivm deze "spellingskwesties"? Omdat hij daar de verklaringen voor verkeerd gespelde woorden kan vinden?

Goe geprobeerd !!!

Citaat:
Citaat:
Wanneer ik over pervertie spreek bij homo's, dan bedoel ik ook in de eerste plaats die homosexuelen die het meer om het sexuele dan om het inhoudelijke te doen is.

Wanneer wij geaardheid zouden catalogiseren, waar zouden wij dan bisexuelen in onder brengen. Ik denk dat het inderdaad zoals de kardinaal aanhaaldde, bij zeer velen uit deze groep enkel een perversie ???. Het gaat hem in deze groep meer omwille van de sexuele gewaarwording dan om het inhoudelijke.
Ik denk dat veel homosexuelen gewoon mensen zijn met libido problemen. Zij zoeken bijzondere prikkels in het afwijkende. Volgens mij zijn deze mensen gewoon niet in staat tot een normale sexuele relatie.

Alhoewel ik niet overal mee akkoord ben wat die kardinaal uitgesproken heeft, vind ik hem toch een heel moedig man. Indien wij meer mensen in topposities zouden hebben die rechtuit hun zienswijze zouden mededelen dan ben ik ervan overtuigd dat er heel wat meer problemen aangepakt zouden worden.
Teveel beleidsmakers en verantwoordelijken zijn te zeer bezig (met) en bezorgd om hun positie, dan dat ze de maatschappelijke problemen open durven aankaarten.
Een nuttige link voor jou: http://www.vandale.nl
Verder vind je nog heel wat nuttige links als je bij Google "Nederlands voor beginners" typt.

[size=1]Oh ja... inhoudelijk deugt je schrijfseltje al evenmin![/size]
Oud 24 januari 2004, 18:01   #2053
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

kronkel kronkel kronkel

Doe jij dat regelmatig, jezelf tegenspreken?

Waarom verwijs je Peace naar vandale.nl ivm deze "spellingskwesties"? Omdat hij daar de verklaringen voor verkeerd gespelde woorden kan vinden?

Goe geprobeerd !!!

Citaat:

Een nuttige link voor jou: http://www.vandale.nl
[size=7]Verder vind je nog heel wat nuttige links als je bij Google "Nederlands voor beginners" typt.[/size]

[size=1]Oh ja... inhoudelijk deugt je schrijfseltje al evenmin![/size]
Kijk eens wat verder dan je neus lang is kereltje

Citaat:
Oud 24 januari 2004, 18:04   #2054
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Blijven kronkelen
Oud 24 januari 2004, 18:07   #2055
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Blijven kronkelen

Citaat:
Oud 24 januari 2004, 18:58   #2056
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waarschijnlijk voor eeuwig en altijd. Peace blijkt daar wel vaker last van te hebben, ook in het volgende topic verdween hij toen hij overduidelijk geen poot meer had om op te staan en toen zijn ongelijk duidelijk werd aangetoond: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8979&start=330
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 00:16   #2057
Peace
Europees Commissaris

Peace's schermafbeelding

Standaard

Raf,

Citaat:
Citaat:
Peace schreef:
Zoals ik reeds schreef moet ik onwillekeurig bij zo een rose stoet de link leggen naar een optocht van allerlei andere mensen met een of andere ziekte of afwijking die fier op hun afwijking zijn.
Zoals daar zijn??
Bijvoorbeeld kanker is ook een ziekte die heel vaak voorkomt, maar toch niet normaal is. Hoe dan ook blijft het een afwijking van het normale.
Stel nu dat deze mensen plots met hun ziekte de straat op trekken en een stoet vormen.
Dit zou toch de indruk wekken dat deze mensen fier op hun ziekte of afwijking zouden zijn.
Alleen al het signaal wat van zo een rose (bij homo's klinkt het vrouwelijker met een S) optocht zou uitgaan zou op de meeste ùmensen als pervert overkomen.

Ik vind het eigenlijk heel grappig wanneer ik een homosexueel hoor zeggen dat hij vind dat hij niet abnormaal is. Zou je diezelfde vraag aan veel geestesgestoorden stellen zou je eveneens het antwoord krijgen dat die mensen vinden dat ze misschien wel wat anders zijn maar toch niet abnormaal.

Citaat:
Peace schreef:
Homofilie is niet iets om fier op te zijn en zeker niet iets om op een zo perverteerbare wijze mee de straat op te trekken. Inplaats van homosexualiteit een zo normaal gezicht te geven, bereikt men dor o.a. deze stoeten bij veel mensen het omgekeerde.
Citaat:
Ik vind dat nu toevallig wel iets om fier op te zijn, nochtans trek ik daar niet op een "perverteerbare wijze" (wat dat dan ook moge wezen) de straat op. Ik heb verschillende malen deelgenomen aan de Gay Parade, jij ook? Ik betwijfel het, want dan zou je weten dat de flamboyante figuren die in die optocht meelopen slechts een zéér kleine fractie uitmaken van de deelnemers. Ik ben er van overtuigd dat het mede dankzij dit soort van manifestaties is dat homoseksualiteit in de loop van de laatste decennia steeds meer bespreekbaar is geworden. Hoewel het helemaal niet mijn stijl is om in een strak latex pakje over straat te paraderen, heb ik net zoveel respect en bewondering voor de mensen die dat wel doen, als voor de anderen, die in een maatpak met das meelopen. Zie je, ik beoordeel niemand op basis van zijn verschijning.
Ik denk dat de overgrote massa van de wereldbevolking echter jouw mening niet zal delen met betrekking tot dit fier zijn omdat hij homo is. Waarschijnlijk is zelfs het overgrote deel van de homosexuelen niet fier om deze afwijking te hebben.
Je zou dan evenzeer fier kunnen zijn wanneer jje blind, doofstom of wat ook maar hebt.
Die mensen kunnen ook niets aan hun afwijking doen, maar zullen er niet echt fier op zijn.
Precies zo een uitspraken als die van jou m.b.t. dat fier zijn, tonen weer eens aan hoe geestelijk afwijkend en pervert jullie wereldje kan zijn.

Hoeveel ouders zou er fier op zijn een homosexueel kind te hebben. De meesten leggen zich er wel bij neer maar zullen er echt niet gelukkig mee zijn. De reden is heel eenvoudig. Je hoeft echt geen homofoob te zijn om homofilie abnormaal te vinden.

Je moet eens een bevraging onder de mensen houden met de vraag wie bewust een homosexueel kind zou willen krijgen. De kans is heel groot dat wanneer je 100 mensen ondervraagd dat al die 100 mensen jou en Co, enorm gaan teleurstellen.

Homosexualiteit is niet normaal en voor de meeste mensen niet iets om fier op te zijn.
Oud 25 januari 2004, 00:25   #2058
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf,

Citaat:

Zoals daar zijn??
Bijvoorbeeld kanker is ook een ziekte die heel vaak voorkomt, maar toch niet normaal is.
Ik heb nog nooit van een optocht van kankerpatiënten gehoord, jij wel?

Hoedanook, kankerpatiënten hebben geen reden om een protestoptocht te organiseren. Voor zover ik weet, moeten ze niet strijden voor gelijke rechten... Dit is dus een dwaze vergelijking.

Citaat:
Oud 25 januari 2004, 00:27   #2059
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Citaat:
Citaat:
Raf,

Bijvoorbeeld kanker is ook een ziekte die heel vaak voorkomt, maar toch niet normaal is.
Ik heb nog nooit van een optocht van kankerpatiënten gehoord, jij wel?

Hoedanook, kankerpatiënten hebben geen reden om een protestoptocht te organiseren. Voor zover ik weet, moeten ze niet strijden voor gelijke rechten... Dit is dus een dwaze vergelijking.
Ik vond die vergelijking ook al raar.
Oud 25 januari 2004, 00:28   #2060
Peace
Europees Commissaris

Peace's schermafbeelding

Standaard

Dies,

Citaat:
Citaat:
Raf schreef:
En waarschijnlijk voor eeuwig en altijd. Peace blijkt daar wel vaker last van te hebben, ook in het volgende topic verdween hij toen hij overduidelijk geen poot meer had om op te staan en toen zijn ongelijk duidelijk werd aangetoond: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8979&start=330
Jullie kunnen je het misschien niet voorstellen maar ik heb ook nog een leven buiten dit forum.
Ik tracht zoveel mogelijk alle aan mij gerichte postings te beantwoorden als ze het beantwoorden waard zijn.

Wanneer ik echter op het forum kom zijn vaak zo een massa postings bijgekomen dat het voor mij onmogelijk is die nog allemaal te lezen.

Dus mijn excuses wanneer ik iemand niet geantwoord heb.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be