![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#2041 | |
|
Banneling
|
en hoe verklaar je DIt dan?
Citaat:
now what? en nu niet aankomen dat ze betaald worden door de olie-industrie als DAT beweerd wordt graag bewijs!!!! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 18:12. |
|
|
|
|
|
|
#2042 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
negeer de rest van mijn betoog maar
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#2043 | |
|
|
Citaat:
1. Vind jij het normaal dat een wetenschapper andermans werk mag afwegen tov het zijne, daar dan een hoofdstuk aan wijden in een klimaatrapport, dat laten "peer-reviewen" door tientallen wetenschappers zonder dat die daar ook maar rekening mee moet houden (maw kritiek louter kan negeren) met wat die peer-reviewers opwerpen? Tzou tof zijn mocht ik mijn eigen artikels die ik opstuur naar de vakbladen zelf zou mogen reviewen, kritiek van collega's naast me mag neerleggen zonder verantwoording. Dus die "enorm zware peer review" mag alvast met een korrel zout genomen worden 2. De getallen die je daar opsomt lijken indrukwekkend, maar als je die gedetailleerder bekijkt kom je tot de constatatie dat de aantallen vernoemt door het IPCC zelf serieus overtrokken zijn
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#2044 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2045 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2046 | |
|
Banneling
|
en dan is er nog dit, echt, GW wordt steeds belachelijker!
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 juli 2008 om 06:43. |
|
|
|
|
|
|
#2047 |
|
|
nope, ik geef je het hele spectrum van klimaatgevoeligheid, en jij haalt daar 1 woordje uit en vraagt daar uitleg over.
|
|
|
|
|
#2048 | ||||||
|
Banneling
|
wel ok dan,,,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alarmisten? Hoe kom je er bij om die serieus te nemen in deze onzin? Citaat:
Ok, ik ben er niet tegen om het klimaat te beschermen Maar de vraag is wel hoe en in welke mate we dit doen Mijns insziens verwar je van alles hier. Citaat:
O ja, waarom? Citaat:
Maar het moeten wel even de goede zijn. Terugdringen van Co2 uitstoot is dat mijns inziens totaal niet. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 juli 2008 om 09:24. |
||||||
|
|
|
|
|
#2049 | |
|
Banneling
|
En dan is er nog dit?
Citaat:
Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#2050 | |||||
|
|
Het klimaat is gevoelig voor CO² (fysica), het is een broeikasgas. Dus een verhoging in de concentratie heeft een invloed op dat klimaat. Hoe gevoelig dat klimaat is weet men niet exact, maar probeert men in te schatten aan de hand van studies.
Het cijfer van 1° komt uit een wetenschappelijke publicatie (oei, foei!) die nogal wat kritiek te verduren kreeg omdat de inschatting van de klimaatsensitiviteit voor een verdubbeling van de CO² nogal laag was. Citaat:
Citaat:
Citaat:
omdat de effecten op termijn niet in te schatten zijn, en dus ook niet te antipiceren zijn. Dat is toch maar normaal, we hebben maar 1 planeet Citaat:
Citaat:
oh, en ik beaam dat die fixatie op CO² alleen hoegenaamd niet voldoende is
|||||
|
|
|
|
|
#2051 | |
|
|
Citaat:
en het blijft een mythe dat de planeet afkoelt, terwijl je in het gunstigste geval kan spreken van een plateaufase, geen afkoeling
|
|
|
|
|
|
#2052 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2053 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is 1 versie! Volgens mij, en anderen, is het andersom! Citaat:
vertrouw je er dan op zonder maar eens naar het onderzoek zelf gekeken te hebben? Citaat:
itt wat er in een link hierboven staat? Citaat:
Extreem mag van mij best, maar ik zal ook geen extreme dingen neerzetten waarvan ik vermoed dat het niet waar is. Citaat:
En dat moet kunnne.Je verwart echter zeker bepaalde zaken Citaat:
dat is dus net zo iets als borsten afzetten om te voorkomen dat ze kanker krijgen! Echt! Die idioterie gebeurt door artsen! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar |
|||||||||
|
|
|
|
|
#2054 |
|
Banneling
|
Ja idd jij en ik en ieder ander Moet je soms eens kijken hoe mensen behandekd worden die het met de GW etc niet eens zijn! waanzin! maar waanzin by design! Nog wel! zie nwo thread Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 juli 2008 om 10:32. |
|
|
|
|
|
#2055 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wie is er hier nu in denail er zijn verschillende mensen die jaren geleden al gezegd hebben dat de planeet heel erg gaat afkoelen! en lees echt de werken van peter Bros eens, dan snap je ook beter dat deze planeet aan het afkoelen is. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#2056 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Je kan natuurlijk altijd blijven beweren dat je bepaalde experten gewoon niet gelooft. Maar als zo veel experten allemaal het zelfde beweren, voel ik mij persoonlijk eerder geneigd te aanvaarden dat zij het wel eens bijhet rechte eind zouden kunnen hebben. Als die zelfde peer-reviewers hadden gezegd dat geen enkele van die artikels aan de wetenschappelijke normen voldeed, en dat er geen sprake was van Climate Change, zou ik ook eerder geneigd zijn hen te geloven... Dus het IPCC liegt volgens jou over het aantal betrokken wetenschappers? Tja, ik kan natuurlijk niet van elke prof bewijzen dat hij echt persoonlijk heeft meegewerkt. Net zoals jij niet kan bewijzen dat ze niet hebben meegewerkt. Persoonlijk zie ik niet in waarom ik daaraan zou moeten twijfelen, ik heb nog nooit gefundeerde kritiek gehoord op die aantallen...
|
|
|
|
#2057 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#2058 |
|
|
Het is een geloof.
|
|
|
#2059 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2060 | |
|
Banneling
|
and then there is this!?
Citaat:
wie reageert hier eens verstandig op. Pieke mag het proberen maar lijkt me in eerste instantie zinloos, maar ok , geef je nog een kans. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 juli 2008 om 11:22. |
|
|
|
|