![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat theorietje ivm met die laser zegt toch voldoende dacht ik. Over welke merkwaardige theorien spreekt U? UFO's en krachtige scalar wapens? Dat zijn inderdaad eigenaardige theorien. Ik geloof daar zelf ook niet in hoor, ik laat me echt niet zo graag misleiden, door niemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20644 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar u gaat er van uit dat dit enkel een gevolgtrekking is en geen doel op zich?
![]() |
#20645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet bij voorbaat al een doel op zich.
Met 9/11 is het zo dat een tegenaanval vanuit de regio waar de VS zich al tientallen jaren op gewelddadige wijze mee aan het bemoeien was , een zeer geloofwaardige verklaring geeft.
![]() |
#20646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=183794 (*) (*) opgelet, niet aanklikken, antisemitische inhoud... ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 4 maart 2013 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20647 |
Banneling
|
![]() Een bewijs meer voor mij voor de "Israeli Connection".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovenstaande foto is blijkbaar (mss niet meer) niet beschikbaar. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 4 maart 2013 om 03:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom Israel zat gewoon mee in het complot, ofdat ge dat nu gelooft of niet maakt mij geen bal uit. Naast dat heeft Micele al veel verstandigere zaken vertelt dan gij en atmosphere samen op dit forum. Ik zou zeggen beperk u tot andere onderdelen van dit forum, daar vertelt ge af en toe nog eens een stukske waarheid, maar in deze draad is het maar zielig gesteld met uw achterhaalde meningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt meer over de forumleden dan over 9/11 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20651 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zijn zij die iedereen die het niet eens is met hun gestoorde samenzweringstheorieën ook nog eens bestempelen als 'overheidsinfiltranten'. Zo herken je zeer domme mensen. Ziezo, weer iets geleerd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, met zo'n koppige (iets te) koppige houding val je ook door de mand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20653 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opinion...iracy_theories Citaat:
Citaat:
![]() Als jij het carnavalskostuum van 2 kinderen op Purim bewijs acht van de betrokkenheid van Israel in 9/11, dan zit er niet 1 vijs los, maar alle 2. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Domme mensen geloven blindelings wat de media en overheid hen inlepelt. Laatst gewijzigd door giserke : 4 maart 2013 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20655 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat heb je dus niet... Laatst gewijzigd door Scorpio : 4 maart 2013 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20656 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20657 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, ja Israel heeft er veel mee te maken, maar niet op de wijze die u denkt.
![]() |
![]() |
#20659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20660 |
Vreemdeling
|
![]() Helaas, Atmosphere is degene die 'leest en ergens kritisch blijft', maar uiteindelijk toch maar besluit dat er geen conspiracy is. Met een gezond stel hersenen zou het allang duidelijk moeten zijn, maar Atmosphere maakt maar geen vorderingen. Dus Scorpio heeft gelijk, want anders zou Atmosphere zich hier niet meer vertonen.
Ikzelf post hier niet zoveel, al is het maar door de reply's van trollen (zoals genoemd door Scorpio) die er enkel zijn om de truthers te ontmoedigen. Ik ben hier niet om strijd te leveren tegen deze trollen. En ook niet om standpunten van lunatics te verdedigen. Wel om me te informeren. Dus Scorpio, go on.