Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juli 2013, 21:51   #20941
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Echt niet.

Ik moet ook 23 juli voorkomen want ik heb een gesprek gehad met mijn reclasseringsambtenaar.

Heb haar via mail medegedeeld niet meer met haar in gesprek te willen treden na ons eerste gesprek.
Gaf ze aan dat ze dit terug zal koppelen naar de officier van justitie wat zijn of haar naam ook moge zijn.

Nu heb ik een brief gekregen dat ik terecht moet staan en waarschijnlijk zal ik een periode uit moeten zitten.

zeg me eerlijk: hoe behoor je met iemand in gesprek te gaan, waarvan je het gevoel hebt niet begrepen te worden..
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2013, 22:08   #20942
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Hoe vaak zie je positieve verhalen over moslims in de media? Zelden, maar ja, dat zal wel zijn omdat ze niet bestaan, zeker?
Goh, eens kijken

. Hoofddoekenverbod die opgeheven wordt in Gent, dat werd positief voorgesteld
. Staatsveiligheid raad aan om enkele moskeeën te sluiten, wordt er enkel gerapporteerd over een ogenschijnlijk progressieve imam, erg positief allemaal.
. De route naar het avondland, massa's moslim landen met vrouwenbesnijdenis, geen enkel woord daarover
. Die oude moslim lul die terugkeert naar z'n roots, een en al zeemzoetterij. Hij zegt om de 5 seconden 'Allah zij geprezen' maar net dat vertalen ze niet.
. Geen namen vermelden bij misdaden, de jongeren
Te veel om op te noemen, moest het dan nog echt positieve zaken zijn maar nee, het zijn dan nog leugens en echt hun best doen om toch iets positiefs te kunnen zeggen over moslims.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 00:57   #20943
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht

Het hoeft voor mij niet politiek correct aangepakt worden maar er is een verschil tussen niet politiek correct en simpelweg racistisch, onnozel of in strijd met de mensenrechten, bijvoorbeeld.
U gaat de islam toch niet in één adem vernoemen met de mensenrechten?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 01:03   #20944
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
discriminatie houdt toch ook in het eventueel buiten sluiten van een bepaalde doelgroep
Inderdaad, en daarom ook kan er nooit sprake zijn van ''positieve'' discriminatie.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 01:06   #20945
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ja, dat zal wel.

Al die mohamedaanse criminelen die de gevangenissen vullen, in België, alsook alle andere westerse landen, hebben hier op dit eigenste forum gezeten voordat ze in de bak geraakten zeker.

Misschien, misschien halen ze 't gewoon uit hun haatdragend, haatzaaiend, bloeddorstig, tot discriminatie, onderdrukking aanzettend, criminogeen boekje.
Op dat criminogeen boekje mag je natuurlijk geen kritiek hebben volgens de poco's.
Het 70 punten programma van het VB dat vergeleken met de koran een sprookjesboek was voor kinderen was pas écht gevaarlijk.

Laatst gewijzigd door daiwa : 2 juli 2013 om 01:08.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 02:20   #20946
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Veel mensen hier kunnen blijkbaar niet lezen of schrijven. Ik zeg toch niet dat het hier slecht is. Ik zeg dat als moslims hier onvriendelijk, racistisch of haatdragend zijn dat ze het misschien hier geleerd hebben op dit forum van al die haatdragende, racistische onvriendelijke mensen hier.

Bovendien ben ik hier geboren en getogen, dus ik kom hier niets zoeken.
U doet maar . . . U slaat er helemaal naast. De meeste van uw 'racisten' hier op het Forum zijn dit helemaal niet. Het zijn gewoon 'islamofoben' die inzien wat onze 'Westerse' beschaving van de 'moslim' invasie mag verwachten.

Dat U elders of hier geboren bent, - dat U wit, geel of bruin vel bent, maakt niets uit. Mensen die op de een of ander manier aansluiten bij de 'islaam' deugen sowieso niet. Dit laatste is onbespreekbaar!

Misschien nog maar even herhalen dat het onderwerp helemaal niet aan verantwoordingsmateriaal ontbreekt. Het volstaat de lijst van hun heldendaden nog maar eens door te nemen.

U zou dringend de globale zingeving van het beschrevene in zijn globaliteit leren te begrijpen . Dit alvorens in het wilde weg met verwijten te gaan slingeren!
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!

Laatst gewijzigd door OilOnFire : 2 juli 2013 om 02:24.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 02:29   #20947
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

[quote=g_z;6700762]positieve onderkenning en realisering vanuit eigen initiatief[/QUOTE]

Knap hé?
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 02:54   #20948
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Echt niet.

Ik moet ook 23 juli voorkomen want ik heb een gesprek gehad met mijn reclasseringsambtenaar.

Heb haar via mail medegedeeld niet meer met haar in gesprek te willen treden na ons eerste gesprek.
Gaf ze aan dat ze dit terug zal koppelen naar de officier van justitie wat zijn of haar naam ook moge zijn.

Nu heb ik een brief gekregen dat ik terecht moet staan en waarschijnlijk zal ik een periode uit moeten zitten.

zeg me eerlijk: hoe behoor je met iemand in gesprek te gaan, waarvan je het gevoel hebt niet begrepen te worden..
Je bevestigd hier wel alle veralgemeningen hè, waarvoor moet je eigenlijk zitten?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 03:04   #20949
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Eerst eens een wiskundeles. Als 70% van de moslimmannen ertegen zijn en 30% ervoor. Dan is die 30% in de minderheid want dertig is veel minder dan zeventig. Dus ja, het is een minderheid.

Bovendien gaat het over 30% van de moslimmannen, dat wil zeggen dat er nog 70% van de mannen er tegen zijn, plus alle vrouwen, want zoals al die feministen hier blijven herhalen is de hoofddoek een teken van onderdrukking en worden ze verplicht door hun broer, vader of oom om een te dragen en als je verplicht wordt dan ben je er eigenlijk tegen. Als de moslimpopulatie in België bestaat uit 50% vrouwen en 50% mannen dan is 15% voor een verplichte sluier en 85% tegen.
30% van de moslim mannen wil het verplichten, de rest is ofwel voor maar wil het niet verplichten, een deel is apathisch en dan een ander deel is tegen. Het is dus niet dat 70% tegen de hoofddoek is, integendeel.

Er zou eens een goeie anonieme studie moeten komen onder moslims, willen jonge meisjes die sluier dragen en waarom, voelen ze zich bedreigd of gedwongen door mannelijke moslims op school, straat en familie. Maar ja, dergelijke studies bestaan er niet hè, waarom toch?

30% extremisten is extreem veel, dat is geen onbelangrijke minderheid meer.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 06:43   #20950
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
NIEMAND!!! - op dit ene woord na, lijkt het mij dat uw tekst, 'picobella' met de realiteit strookt.

Het 'Moslim' zijn is er verkeerd aan. Om dit op waarheid te kunnen toetsen, volstaat het de verwezenlijkingen van het 'Moslim' werkvolk even te gaan opmeten.
Ook het aantal werkenden, ten opzichte van de 'zieken' die mutualiteitsuitkeringen krijgen.
Deze die van het 'Ocmw' een leefloon genieten en de werklozen met een uitkering.
Dit alles eens deftig in kaart brengen. (Circe zal zoiets wel al hebben)Men zou ook eens op het Centraal Politie bureau naar de tientallen boeken met fotootjes van het 'Moslim gespuis gaan bekijken (en tellen: 't zou wel wat tijd vergen want: er zijn er verschrikkelijk veel)) of, even met een paar cipiers gaan praten!!!

Na dit alles, zal je ook algauw van gedacht gaan veranderen.

MOSLIMS zijn niet te vertrouwen en hanteren niet dezelfde waarden dan wij!!!
Dus jij bent iemand die hier rechtuit zegt dat ALLE moslims criminelen en profiteurs zijn?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:53   #20951
Bog
Partijlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
U gaat de islam toch niet in één adem vernoemen met de mensenrechten?
Dat heb ik toch gedaan.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:54   #20952
Bog
Partijlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
30% van de moslim mannen wil het verplichten, de rest is ofwel voor maar wil het niet verplichten, een deel is apathisch en dan een ander deel is tegen. Het is dus niet dat 70% tegen de hoofddoek is, integendeel.
Dat weet jij natuurlijk omdat je zoveel contact met moslims hebt. Ah nee, je hebt nog nooit een moslim ontmoet.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:58   #20953
Bog
Partijlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
U doet maar . . . U slaat er helemaal naast. De meeste van uw 'racisten' hier op het Forum zijn dit helemaal niet. Het zijn gewoon 'islamofoben' die inzien wat onze 'Westerse' beschaving van de 'moslim' invasie mag verwachten.
Ze zijn inderdaad meer islamofoob dan racist.

Citaat:
Dat U elders of hier geboren bent, - dat U wit, geel of bruin vel bent, maakt niets uit. Mensen die op de een of ander manier aansluiten bij de 'islaam' deugen sowieso niet. Dit laatste is onbespreekbaar!
Ik sluit mij niet aan bij de islam. Ik nuanceer gewoon jullie islamofobe propaganda.

Citaat:
Misschien nog maar even herhalen dat het onderwerp helemaal niet aan verantwoordingsmateriaal ontbreekt. Het volstaat de lijst van hun heldendaden nog maar eens door te nemen.
Wat zegt een lijst vol Vlaamse criminelen over Vlamingen?

Citaat:
U zou dringend de globale zingeving van het beschrevene in zijn globaliteit leren te begrijpen . Dit alvorens in het wilde weg met verwijten te gaan slingeren!
Als er een probleem is, kan je op verschillende manieren reageren. Je kan oplossingen zoeken of je kan boos zijn, schelden en haten.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:09   #20954
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Je bevestigd hier wel alle veralgemeningen hè, waarvoor moet je eigenlijk zitten?

Jah, is eigenlijk niets om te lachen

Gewoon voor dingetjes maar niets ernstigs en voor een korte periode,
wel aardig dat je je bekommerd om mij
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:11   #20955
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

[quote=OilOnFire;6701763]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
positieve onderkenning en realisering vanuit eigen initiatief[/QUOTE]

Knap hé?

Maar niet altijd even gemakkelijk als je een beetje vergeten bent
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:20   #20956
Sean
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Hoe vaak zie je positieve verhalen over moslims in de media? Zelden, maar ja, dat zal wel zijn omdat ze niet bestaan, zeker?
De indruk die ik heb is dat media en politiek bijzonder verkrampt omgaan met het gegeven moslim en islam, het negatieve brengt men louter om dat het vaak niet anders kan, het positieve oogt zeer gemaakt en vaak zielig (slachtoffercultus).
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:27   #20957
Nick de Dubbel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 19 juni 2013
Berichten: 487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
De indruk die ik heb is dat media en politiek bijzonder verkrampt omgaan met het gegeven moslim en islam, het negatieve brengt men louter om dat het vaak niet anders kan, het positieve oogt zeer gemaakt en vaak zielig (slachtoffercultus).
Omdat de linkse media alles gaat zoeken bij het verpauperde deel van de allochtonen (hoofddoekmoslims)..de succesverhalen spelen zich af bij het 'rechts-liberalere' deel van de allochtonen..
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:51   #20958
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dus jij bent iemand die hier rechtuit zegt dat ALLE moslims criminelen en profiteurs zijn?
tiens, ik lees dat hij zegt:
Citaat:
MOSLIMS zijn niet te vertrouwen en hanteren niet dezelfde waarden dan wij!!!
"moslims" zonder lidwoord is niet hetzelfde als "alle" moslims. Het onbepaald meervoud (zonder lidwoord) behelst dus niet een totaalconcept. Daarvoor gebruiken we dus voorzetsels zoals "vele" "alle" "sommige" "weinige". Zonder voorzetsel of zonder lidwoord is dat dus ONBEPAALD en kan het evengoed "sommige" of "niet alle" zijn.
Blijkbaar leert men dit niet meer tijdens de lessen Nederlands. Net zoals het onzijdig lidwoord dat voor sommigen (niet allen) ook onbestaande blijkt te zijn.

"niet te vertrouwen" is niet hetzelfde als "crimineel". Niet te vertrouwen = niet te vertrouwen.
"niet dezelfde waarden" is niet hetzelfde als "profiteurs". Buiten profitariaat zijn er nog een heleboel waarden die "wij" hanteren.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 juli 2013 om 10:55.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 11:22   #20959
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tiens, ik lees dat hij zegt:

"moslims" zonder lidwoord is niet hetzelfde als "alle" moslims. Het onbepaald meervoud (zonder lidwoord) behelst dus niet een totaalconcept. Daarvoor gebruiken we dus voorzetsels zoals "vele" "alle" "sommige" "weinige". Zonder voorzetsel of zonder lidwoord is dat dus ONBEPAALD en kan het evengoed "sommige" of "niet alle" zijn.
Blijkbaar leert men dit niet meer tijdens de lessen Nederlands. Net zoals het onzijdig lidwoord dat voor sommigen (niet allen) ook onbestaande blijkt te zijn.

"niet te vertrouwen" is niet hetzelfde als "crimineel". Niet te vertrouwen = niet te vertrouwen.
"niet dezelfde waarden" is niet hetzelfde als "profiteurs". Buiten profitariaat zijn er nog een heleboel waarden die "wij" hanteren.

Hmmm,

En aan de hand van die waarden past men wel of niet in een bepaalde groep, zoals bv: dedication and devition.

Het lijkt toch allemaal wel logisch te klinken
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 13:01   #20960
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Dat weet jij natuurlijk omdat je zoveel contact met moslims hebt. Ah nee, je hebt nog nooit een moslim ontmoet.
Nu ondertussen de laatste jaren wel, maar dat doet er niet toe. Ik ken wel enkele nazi aanhangers en tegen mij zijn ze vriendelijk, maar wat bewijst dat? Niets.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be