![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog liever het openlijke supremaciedenken van iemand als Eliyahu dan uw achterbaksheid en misbruiken van mensenrechten. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 december 2014 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2082 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een reden te meer om de praktijk aan banden te leggen. Mondhygiëne verzorgt men ook niet door het preventief trekken van tanden, maar door kinderen te leren de tanden te poetsen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 december 2014 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2084 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie in het Romeinse Rijk exact wat het "modern" kapitalisme verweten wordt te zijn of wara het naar dreigt te leiden volgens de critici: slavernij met productiemiddelen in handen van enkelen. Het opbouwen van kapitaal was belangrijk toen: het was pure macht en politieke rechten. Stel de adel gelijk aan "incrowd" en het Rijk gelijk aan global economy en je bent er. Brood en spelen.... oorlogje hier en daar.... Zolang je "kapitaal" ziet als euro's op de bankrekening zit je vast aan de industriële revolutie natuurlijk. Maar dat interesseert mij geen bal als het gaat over sociologische kritiek.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 31 december 2014 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2085 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is dit alles een materie waarbij men het moeilijk "eens" of "oneens" kan zijn. Het is een kwestie van definitie van termen. Definities zijn conventies. Je kan moeilijk zeggen: mijn conventie is beter dan de jouwe. We kunnen alleen maar zeggen dat zonder gemeenschappelijke conventies de communicatie moeilijk wordt. Wat we dan wel kunnen doen, is elkaars definities verduidelijken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met behulp van welke gemeenschappelijke conventies/verduidelijkte definities kunnen we de communicatie betreffende de in bovenstaande uitspraak vervatte levenswijsheid vergemakkelijken? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2087 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het vet zei ik:
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150106_01459503
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2088 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat seksistisch van je kallikles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tu es Charlie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tu es ISIS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2091 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons het Charlie Hebdo zelf vragen wat ze van het leedvermaak van extreem-rechts denken:
![]() De terroristen wilden haat zaaien tussen mensen met een verschillende religie of afkomst. De gewone mensen in Frankrijk, Joden, moslims, katholieken, protestanten, atheïsten, agnostici hebben krachtig geantwoord door samen op straat te komen: wij laten ons niet verdelen. Deze open, diverse samenleving waar mensen van verschillende huidskleur, van verschillende religie en van verschillende afkomst in respect voor elkaar samenleven, zullen wij blijven verdedigen. Wellicht vat Elio Di Rupo het het beste samen: "Je suis Charlie, je suis juif, je suis palestinien, je suis victime de Boko Haram, je suis victime de ts les actes de violence et de haine" Vandaag moeten we ook meer dan ooit alle vormen van antisemitisme in Europa blijven bestrijden, want het antisemitisme hangt nauw samen met alle andere vormen van racisme. Wanneer ik hoor dat men Joden het leven in Europa wil onmogelijk maken door hun meest essentiële rituelen te verbieden, dan weet ik dat de bruine pest in Europa terug is van nooit weggeweest. En �*lle minderheden zullen het geweten hebben, alsook alle vakbondsleden, en alle andere sociale activisten. We moeten ook over de grenzen van Europa durven kijken. Elke dag laten wij toe dat uit onze gemarginaliseerde wijken terroristen vertrekken om landen in het Midden-Oosten of Afrika te destabiliseren. Europa exporteert massaal terrorisme naar Syrië b.v. Tegelijkertijd hebben NAVO-legers Libië gedestabiliseerd, de soevereine regering uitgemoord en het land omgevormd tot één groot trainingskamp voor terroristen, klaar om alle buurlanden aan te vallen. Tunesië en Algerije hebben zware militaire operaties moeten opzetten om terroristische aanvallers af te slaan, maar zolang er geen stabiliteit is in Libië zelf blijft dat dweilen met de kraan open. Ook de chaos in Mali is een rechtstreeks gevolg van het imperialistisch en terrorisme bevorderend avontuur van Sarkozy en de zijnen in Libië. Het wordt tijd dat wij onze politieke leiders ter verantwoording roepen: wij willen een politiek die vrede en stabiliteit bevordert en wij weigeren ons nog langer tegen elkaar te laten opzetten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2092 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons het Charlie Hebdo zelf vragen wat ze van het leedvermaak van extreem-rechts denken:
![]() De terroristen wilden haat zaaien tussen mensen met een verschillende religie of afkomst. De gewone mensen in Frankrijk, Joden, moslims, katholieken, protestanten, atheïsten, agnostici hebben krachtig geantwoord door samen op straat te komen: wij laten ons niet verdelen. Deze open, diverse samenleving waar mensen van verschillende huidskleur, van verschillende religie en van verschillende afkomst in respect voor elkaar samenleven, zullen wij blijven verdedigen. Wellicht vat Elio Di Rupo het het beste samen: "Je suis Charlie, je suis juif, je suis palestinien, je suis victime de Boko Haram, je suis victime de ts les actes de violence et de haine" Vandaag moeten we ook meer dan ooit alle vormen van antisemitisme in Europa blijven bestrijden, want het antisemitisme hangt nauw samen met alle andere vormen van racisme. Wanneer ik hoor dat men Joden het leven in Europa wil onmogelijk maken door hun meest essentiële rituelen te verbieden, dan weet ik dat de bruine pest in Europa terug is van nooit weggeweest. En �*lle minderheden zullen het geweten hebben, alsook alle vakbondsleden, en alle andere sociale activisten. We moeten ook over de grenzen van Europa durven kijken. Elke dag laten wij toe dat uit onze gemarginaliseerde wijken terroristen vertrekken om landen in het Midden-Oosten of Afrika te destabiliseren. Europa exporteert massaal terrorisme naar Syrië b.v. Tegelijkertijd hebben NAVO-legers Libië gedestabiliseerd, de soevereine regering uitgemoord en het land omgevormd tot één groot trainingskamp voor terroristen, klaar om alle buurlanden aan te vallen. Tunesië en Algerije hebben zware militaire operaties moeten opzetten om terroristische aanvallers af te slaan, maar zolang er geen stabiliteit is in Libië zelf blijft dat dweilen met de kraan open. Ook de chaos in Mali is een rechtstreeks gevolg van het imperialistisch en terrorisme bevorderend avontuur van Sarkozy en de zijnen in Libië. Het wordt tijd dat wij onze politieke leiders ter verantwoording roepen: wij willen een politiek die vrede en stabiliteit bevordert en wij weigeren ons nog langer tegen elkaar te laten opzetten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2093 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Volgens mij verwar je mij met iemand anders. Ik ben slechts een eenvoudige kassier die buiten de werkuren avondschool volgt om een diploma te halen dat naar een knelpuntberoep leidt. Laatst gewijzigd door Bad Tölz : 19 januari 2015 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2094 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @"Kallikles":
Wat denkt u eigenlijk over de naar eigen zeggen 'Beloofde Messias', 'Imam Al-Mahdi' én 'hervormer' Mirza Ghulam Ahmad, stichter én goeroe van de "al-Jamā'ah al-Islāmīyyah al-Ahmadīyyah"? Is dat een gevaarlijke 'ketter' wiens volgelingen vervloekt zijn tot Het Laatste Uur, of is dat inderdaad de persoon die 'de oemma' een (laatste?) uitweg kan bieden uit het naar rottende lijken stinkende moeras waarin ze zich dezer dagen bevindt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2096 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad dient dan ook om mensen de kans te geven vraagstukken ter analyse aan mij door te geven. Islamofoben, racisten en andere nazi's zijn uitdrukkelijk ongewenst, al zal ik hen natuurlijk wel lik op stuk geven. Ook is het evident dat al diegenen die naar deze draad komen, niet om vraagstukken ter analyse voor te leggen, maar om over mijn persoon te beginnen en dus deze draad te saboteren, op dezelfde manier zullen behandeld worden als deze nazi's. Ten slotte heb ik het in mijn analyses altijd over �*lle werkenden en maak ik dus geen onderscheid tussen arbeiders en bedienden. Persoonlijk ken ik uit eigen ervaring beter de bediendensector dan de arbeiderssector en dit vertolkt zich dan ook in mijn analyses. Iedereen die in een geest van intellectuele eerlijkheid deze analyses wenst aan te vullen, is welkom. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2097 |
Minister-President
|
![]() Is C2C een dubbelnick voor wanneer je eens met alle remmen los wilt trollen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2098 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2099 |
Minister-President
|
![]() duidelijk zelfde marxistische achtergrond (redeneren vanuit een strak orthodox marxistisch referentiekader), zelfde discours over superieure 'mengrassen' (bij C2C veel uitdrukkelijker), zelfde stijl, zelfde continue neiging om als 'linkse intellectueel' het white trash anti-islamvolkje uit de tent te lokken. Kallikles doet dit subtieler dan C2C
Laatst gewijzigd door mvd : 20 februari 2015 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, vind ik de style van kallikles helemaal niet lijken op die van C2C. En, als je zegt dat C2C de dubbelnick is van kallikles , dan ontken je eigenlijk de gehele Congo verhalen van C2C. Beetje vergezocht allemaal. |
|
![]() |
![]() |