![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2081 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2082 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb eens ergens gelezen dat er in Vlaanderen ongeveer 10 stiltegebieden zijn. Deze draad is alvast de elfde periferie, als het gaat om het oorverdovende ontbreken van onderbouwde argumenten op het onderwerp van deze discussie. Dat macabere stilzwijgen toont gewoon aan, dat dissociatief gedrag optreedt wanneer er informatie binnenkomt, die tegenstrijdig is met de ingewortelde verwachting/vooroordeel/geloof van betrokken persoon. In dit geval zijn de censuurvoorstanders wellicht 'n beetje ontdaan, door het feit dat het pocobeeld dat ze hadden van Hugo/thePiano, niet matcht met de inhoud van zijn artikel. Citaat:
![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 augustus 2018 om 22:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2084 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De poll van deze draad bewijst anders genoeg. Vergeleken met de tegenstanders van de censuurwetgeving is nog geen vierde van de deelnemers aan dit forum voorstander van de censuurwetgeving. Het enige "argument" dat de voorstanders van de muilkorfwetgeving hebben is dat ze de wet achter zich hebben. Makkelijk zat. Hitler, Mussolini, Mao, Lenin, Franco, Castro, Rajoy, Erdogan enz...gebruik(t)en hetzelfde argument.
I rest my case. Maar niet zonder de medestanders van de fervenste verdediger van de muilkorfwetgeving in deze draad te trakteren op een uitspraak die rechtstreeks uit de bek van Hitler had kunnen komen: Citaat:
![]() |
![]() |
#2085 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wat bewijst deze brief??? Citaat:
WAAR IS HET BEWIJS? Citaat:
HOEVEEL KEER MOET IK U DAT UITLEGGEN dat ik géén sos ben! Uw manier van discussieren is het volgende: monologen afsteken en copy pasten obscure bronnen, en NIET lezen wat anderen schrijven. Dat is zo boertig! Hebben uw ouders u geen manieren geleerd? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2086 | |
|
![]() Citaat:
ALLEMAAL LUCHT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2087 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
Leg je er maar bij neer dat ook Leopold II miljoenen mensen liet uitmoorden. Misschien zelfs meer dan Hitler. Dat zijn géén leugens, maar de zuivere waarheid.
![]() |
#2088 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb geen enkele nationalistische reflex. Belgie kan mij gestolen worden, en Vlaanderen ook. Bulgarije ook en Patagonie ook. Mocht Leopold 2 miljoenen mensen hebben laten vermoorden, dan zou ik de eerste zijn die dat afschuwelijk vindt, en compensaties eisen voor de nabestaanden van de slachtoffers. Iets waar gij u NIETS van aantrekt. Bij u is het ; IKKE IKKE IKKE, en de rest kan stikken. Maar …. veel mensen hebben er naar gezocht, en er is geen bewijs dat Leopold 2 de opdracht heeft gegeven om miljoenen mensen uit te moorden. Wat gij hier verkoopt is dus gebakken lucht in het kwadraat, en zelfmedelijden en zelfbeklag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat anekdotisch gezever over thePiano... En dat alleen maar omdat knuppel boos is dat ik er haar op gewezen heb dat het forumreglement ook voor haar geldig is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het voordeel aan goedkope verontwaardiging, ze is goedkoop. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2091 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2092 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2093 |
Europees Commissaris
|
![]() De Holocaust minimaliseren of ontkennen is een inbreuk op de negationismewet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat LeopoldII betreft kan je nog draaien en wringen tot je er dood bij neervalt van colère, je kan met geen geweld ontkennen dat de koning van Belgique de eigenaar was van de Congolese "kroonkolonie" en dat HIJ om die reden de hoofdverantwoordelijke was voor de slavernij en het uitmoorden van miljoenen mensen. Dat is JAREN doorgegaan zonder dat die koninklijke kloothommel EEN vinger heeft uitgestoken om dat te beletten. Het bracht geld op. DAAR ging het om, en DAT mocht mensenlevens kosten. VEEEEEEEEEEL mensenlevens. Miljoenen mensenlevens. Je ontkenning van enige nationalistische reflex is omgekeerd evenredig met het vuur waarmee je de verantwoordelijkheid van de Belgische koning voor een ongezien moorddadig regime ontkent. De enige die hier gebakken lucht zit te verkopen, en zwelgt van zelfmedelijden en zelfbeklag ben je zélf. Mij niet gelaten hoor. Voor mijn part doe je er nog een paar tonnen zever bovenop. Ik ben niet te raken met compleet oninteressant en leugenachtig gescheld.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 augustus 2018 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je reageert je nu op mij af, maar je hebt geen woord van afkeuring laten horen over uitspraken die zelfs verder gingen dan die van Hitler over de Joden. Hitler noemde de Joden ook insecten, maar hij heeft nooit gezegd dat hij hen met plezier zélf zou vertrappen. ThePiano had het over DE insecten die geïntroduceerd werden door Karel De Gucht, meer bepaald mestkevers. Iedereen die jou kent weet waarom je niet reageerde op die Hilteriaanse uitspraak van ThePiano. Ja toch?
![]() |
![]() |
#2096 |
|
![]() Knuppel heeft dat nergens geschonden, gezien iedereen de identiteit van van de Piano kon te weten komen via z'n link, dus ne gemeende pardon aan de dame in kwestie zou hier op z'n plaats zijn.
![]() |
#2097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier een tekst geplaatst van Hugo van Minnebruggen die in het magazine van Joods Actueel werd opgenomen, en waarin hij beweert dat niet alles klopt wat in de censuurwetten verankerd werd. Iedereen die deze draad heeft gevolgd weet dat Hugo van Minnebruggen de ferventse verdediger was van de censuurwetgeving. Hij hield er zelfs een heuse webstek op na. Die webstek is verdwenen ten tijde dat deze draad volop liep. Heel waarschijnlijk is ThePiano zélf tegen de purperen muur aangelopen met zijn webstek.
Degene die mij voortdurend van leugens en zelfbeklag beschuldigt staat ook in het povere lijstje der verdedigers van de censuurwetgeving. Ik herinner hem er even aan dat het niet Knuppel was die deze draad opstartte met deze tekst: Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 augustus 2018 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2098 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat denkt wél geloofwaardig te zijn? Wat mijn gejank en klaagzangen over LeopoldII betreft, of de saaie, oninteressante brief van nen onbelangrijke vent, daar zet ik met plezier de antwoorden tegenover van Marc Eyskens, minister van staat, op vragen die gesteld werden door Phara Aguirre. Toch geen BLOKKER, separatist of (openlijke) tegenstander van de monarchie? Citaat:
![]() |
![]() |
#2099 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter verduidelijking. Deze draad werd 14 jaar geleden opgestart. In 2004. Jakko en JimmyB steunden de censuurwetgeving.
GeertVDB registreerde zich bijna 10 jaar later, op 8 juni 2014. Hij weet duidelijk van toeten of blazen wat er in deze draad besproken werd maar staat op de eerste rij om te schelden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 augustus 2018 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |