![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2081 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2082 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2083 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat trouwens met "fielen" te maken ??? Ach ja, 'k was't vergeten, iedere gelegenheid om op een blokker te kakken moet men aangrijpen..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2084 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2085 |
Minister-President
|
![]() Nog altijd geen enkel bewijs....
En het homohuwelijk wordt in meer en meer landen bespreekbaar! Positief noem ik dat!
![]() |
#2086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() zijt ge weer daar met uwe zever ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2087 |
Minister-President
|
![]() Zo zie je maar, zever noemen ze dat nu al.... Nee nee ze hebben zeker niets tegen homo's die Blokkers.
Bewijzen dus graag.
![]() |
#2088 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2089 |
Minister
|
![]() Ik ben het grotendeels met Peace eens...
Kijk nu naar mij, ik ben doof (sinds een aantal jaar met implant). Kunnen we het er allemaal over eens zijn dat dit een afwijking is? ik vind in elk geval van wel. 't zal u misschien schokken, maar er zijn dus doven die daar TROTS op zijn. Een pervers spelletje van zelfbegoocheling, als je het mij vraagt. Ze vormen hun eigen kliekjes, met als voertaal de gebaren, waarvan ze beweren dat dit de "mooiste" taal is die er bestaat. Kijk maar eens 's avonds laat naar de BBC, daar zijn soms programma's voor en door Engelse doven. Ze vinden langs de ene kant dat ze gelijkwaardig (of zelfs superieur!) zijn aan de horenden, langs de andere kant vragen ze ontelbare tegemoetkomingen, aanpassingen, exclusieve rechten, etc etc. Het moge duidelijk zijn dat ik mijzelf van dit soort groepjes distantieer... Ik werk hard om mijn afwijking te compenseren, zie het als een motivatie om een plaats te veroveren in de echte wereld, ipv zoals zij me terug te trekken in een gefantaseerde. Enfin, om een lang verhaal kort te maken : idioten die hun "anders zijn", weze dat nu homosexualiteit of doofheid, gaan glorifiëren zullen er altijd zijn, maar ze doen uiteindelijk enkel aan een masochistische vorm van zelfhypnose. Ze distantiëren zichzelf van de maatschappij in plaats van zich te integreren. Tot spijt en plaatsvervangende schaamte van hen die die moeite wel willen doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u eens vragen: mag u trouwen? Mag u kinderen adopteren? Wijzen de mensen u na wanneer u met uw partner hand in hand over straat loopt? Worden er vaak doven afgetuigd door schuimbekkende dovenhaters uit extreem rechtse hoek? Zijn er landen waar u als dove gevangenisstraffen riskeert omwille van uw doofheid? Kom zeg, een beetje ernstig blijven alstublieft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2091 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooral het feit dat er sommige doven zich trachten te behelpen door 'kliekjes' te vormen en gebruik te maken van 'de gebaren' is werkelijk choquerend!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2092 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Het lijkt mij eerder dat u een selectief geheugen hebt als het (wéér eens) om bruine "adonissen" gaat? (Kijk maar naar pakweg Nederland of Frankrijk.) Wat zou Kistal trouwens beletten een gezin te stichten en een goede ouder te zijn? De vergelijking gaat niet op. Een blinde geeft men toch ook ook geen rijbewijs?
![]() |
![]() |
#2093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde bezwaren als ook heteromensen beter in acht zouden nemen misschien. De vergelijking van Kistal gaat inderdaad niet op: omwille van zijn handicap worden hem geen rechten ontzegd (en de assertieve doven slagen er zelfs in om voorrechten te verkrijgen) in tegenstelling tot homo's die zoals Raf aanhaalt op vele plaatsen rechtsongelijkheid genieten. Adoptie door homosexuelen is trouwens reeds een feit waar het lesbiennes betreft die uit een mislukt huwelijk kindeen toegewezen kregen. Waar zeikt iedereen dan toch over? Liever twee vaders/moeders dan twintig nonnekes als weeshuismoeder.
![]() |
![]() |
![]() |
#2094 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds begint dat gezeik van sommige (!) homo's over gelijke rechten onderhand de strot uit te komen. Precies alsof heel de wereld rond hen draait.
![]() |
![]() |
#2095 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2096 |
Minister-President
|
![]() Sommigen kunnen het hier gewoon niet verkroppen dat homo's niet meer zo erg in een hoekje geduwd worden zoals vroeger... maar toch, er is nog véél werk aan de winkel; door al die bekrompen reacties maken ze het er homo's niet makkelijker op, homo's die het moeilijk hebben met zichzelf.
![]() |
#2097 |
Minister-President
|
![]() De commissie Welzijn in het Vlaams parlement, keurde eerder deze week een resolutie goed, die de federale regering vraagt, om een initiatief te nemen een regeling te treffen waarin holebi-paren kinderen kunnen adopteren. Vlaanderen is niet bevoegd om adoptie voor holebi-paren mogelijk te maken.
De meerderheidspartijen stemden voor, CD&V onthield zich en uiteraard stemde het Vlaams Blok tegen, wie had iets anders gedacht?
![]() |
#2098 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2099 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2100 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Links vervalt blijkbaar steeds in sentimenteel gedoe dat een heldere kijk op de dingen verhindert.
![]() |