Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2004, 23:55   #2081
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Mad-rone,

Gij hebt zeker gene televisie waarop je het nieuws kunt zien.
Vorig jaar nog zijn daaromtrend de nodige schandalen geweest. Paterkes die jongetjes misbruikt hadden.
PEDOfielen, Peace, PEDOfielen, geen HOMOfielen...
was niet alles met fielen slecht? :o :o
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 23:56   #2082
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Citaat:

PEDOfielen, Peace, PEDOfielen, geen HOMOfielen...
Ik denk zelfs dat alles wat niet groot en blond is en geen schoon Vloms klapt slecht is in de ogen van sommigen hier...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2004, 23:05   #2083
Korben
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone

Ik denk zelfs dat alles wat niet groot en blond is en geen schoon Vloms klapt slecht is in de ogen van sommigen hier...
Een vlaams nationalist is een nazi.....Een afgezaagd liedje is dat..... kan je nu echt niet op iets beters komen ?

Wat heeft dat trouwens met "fielen" te maken ???

Ach ja, 'k was't vergeten, iedere gelegenheid om op een blokker te kakken moet men aangrijpen.....
Korben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2004, 23:26   #2084
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Korben
Citaat:

Een vlaams nationalist is een nazi.....Een afgezaagd liedje is dat..... kan je nu echt niet op iets beters komen ?

Wat heeft dat trouwens met "fielen" te maken ???

Ach ja, 'k was't vergeten, iedere gelegenheid om op een blokker te kakken moet men aangrijpen.....
Zo is dat!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 31 maart 2004, 20:12   #2085
bartje
Minister-President

Standaard

Nog altijd geen enkel bewijs....

En het homohuwelijk wordt in meer en meer landen bespreekbaar! Positief noem ik dat!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 20:14   #2086
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje

En het homohuwelijk wordt in meer en meer landen bespreekbaar! Positief noem ik dat!
vooral in de USA

zijt ge weer daar met uwe zever
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 20:16   #2087
bartje
Minister-President

Standaard

Zo zie je maar, zever noemen ze dat nu al.... Nee nee ze hebben zeker niets tegen homo's die Blokkers.

Bewijzen dus graag.

Oud 1 april 2004, 19:00   #2088
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

vooral in de USA
Groot-Brittannië, Denemarken, Zweden en Spanje evolueren dan weer wel in de goede richting. Ook het op het vlak van ethische kwesties achterlijke USA zal mettertijd moeten buigen; van zodra de fundamentalistische idioot Bush van het toneel verdwijnt, zal het ook in de USA de goede kant opgaan, daar ben ik van overtuigd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
zijt ge weer daar met uwe zever
Ge komt het toch maar weer lezen en er op antwoorden, op die "zever"...

Citaat:
Oud 1 april 2004, 22:10   #2089
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Ik ben het grotendeels met Peace eens...

Kijk nu naar mij, ik ben doof (sinds een aantal jaar met implant). Kunnen we het er allemaal over eens zijn dat dit een afwijking is? ik vind in elk geval van wel.

't zal u misschien schokken, maar er zijn dus doven die daar TROTS op zijn. Een pervers spelletje van zelfbegoocheling, als je het mij vraagt. Ze vormen hun eigen kliekjes, met als voertaal de gebaren, waarvan ze beweren dat dit de "mooiste" taal is die er bestaat. Kijk maar eens 's avonds laat naar de BBC, daar zijn soms programma's voor en door Engelse doven. Ze vinden langs de ene kant dat ze gelijkwaardig (of zelfs superieur!) zijn aan de horenden, langs de andere kant vragen ze ontelbare tegemoetkomingen, aanpassingen, exclusieve rechten, etc etc.

Het moge duidelijk zijn dat ik mijzelf van dit soort groepjes distantieer... Ik werk hard om mijn afwijking te compenseren, zie het als een motivatie om een plaats te veroveren in de echte wereld, ipv zoals zij me terug te trekken in een gefantaseerde.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken : idioten die hun "anders zijn", weze dat nu homosexualiteit of doofheid, gaan glorifiëren zullen er altijd zijn, maar ze doen uiteindelijk enkel aan een masochistische vorm van zelfhypnose. Ze distantiëren zichzelf van de maatschappij in plaats van zich te integreren. Tot spijt en plaatsvervangende schaamte van hen die die moeite wel willen doen.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 06:45   #2090
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Ik ben het grotendeels met Peace eens...

Kijk nu naar mij, ik ben doof (sinds een aantal jaar met implant). Kunnen we het er allemaal over eens zijn dat dit een afwijking is? ik vind in elk geval van wel.

't zal u misschien schokken, maar er zijn dus doven die daar TROTS op zijn. Een pervers spelletje van zelfbegoocheling, als je het mij vraagt. Ze vormen hun eigen kliekjes, met als voertaal de gebaren, waarvan ze beweren dat dit de "mooiste" taal is die er bestaat. Kijk maar eens 's avonds laat naar de BBC, daar zijn soms programma's voor en door Engelse doven. Ze vinden langs de ene kant dat ze gelijkwaardig (of zelfs superieur!) zijn aan de horenden, langs de andere kant vragen ze ontelbare tegemoetkomingen, aanpassingen, exclusieve rechten, etc etc.

Het moge duidelijk zijn dat ik mijzelf van dit soort groepjes distantieer... Ik werk hard om mijn afwijking te compenseren, zie het als een motivatie om een plaats te veroveren in de echte wereld, ipv zoals zij me terug te trekken in een gefantaseerde.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken : idioten die hun "anders zijn", weze dat nu homosexualiteit of doofheid, gaan glorifiëren zullen er altijd zijn, maar ze doen uiteindelijk enkel aan een masochistische vorm van zelfhypnose. Ze distantiëren zichzelf van de maatschappij in plaats van zich te integreren. Tot spijt en plaatsvervangende schaamte van hen die die moeite wel willen doen.
Nog eentje die denkt dat hij met een of andre kromme vergelijking zijn grote gelijk kan aantonen...

Mag ik u eens vragen: mag u trouwen? Mag u kinderen adopteren? Wijzen de mensen u na wanneer u met uw partner hand in hand over straat loopt? Worden er vaak doven afgetuigd door schuimbekkende dovenhaters uit extreem rechtse hoek? Zijn er landen waar u als dove gevangenisstraffen riskeert omwille van uw doofheid? Kom zeg, een beetje ernstig blijven alstublieft!

Citaat:
Oud 2 april 2004, 07:39   #2091
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Vooral het feit dat er sommige doven zich trachten te behelpen door 'kliekjes' te vormen en gebruik te maken van 'de gebaren' is werkelijk choquerend!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 01:19   #2092
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik u eens vragen: mag u trouwen? Mag u kinderen adopteren? Wijzen de mensen u na wanneer u met uw partner hand in hand over straat loopt? Worden er vaak doven afgetuigd door schuimbekkende dovenhaters uit extreem rechtse hoek? Zijn er landen waar u als dove gevangenisstraffen riskeert omwille van uw doofheid? Kom zeg, een beetje ernstig blijven alstublieft!
Mag ik u eens vragen: hoeveel keer werd u al afgetuigd door "skinheads"? (Aansteller!!!)

Het lijkt mij eerder dat u een selectief geheugen hebt als het (wéér eens) om bruine "adonissen" gaat? (Kijk maar naar pakweg Nederland of Frankrijk.)

Wat zou Kistal trouwens beletten een gezin te stichten en een goede ouder te zijn? De vergelijking gaat niet op. Een blinde geeft men toch ook ook geen rijbewijs?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 09:46   #2093
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Wat zou Kistal trouwens beletten een gezin te stichten en een goede ouder te zijn?
Wat verhindert Raf om een gezin te stichten?
Dezelfde bezwaren als ook heteromensen beter in acht zouden nemen misschien.

De vergelijking van Kistal gaat inderdaad niet op: omwille van zijn handicap worden hem geen rechten ontzegd (en de assertieve doven slagen er zelfs in om voorrechten te verkrijgen) in tegenstelling tot homo's die zoals Raf aanhaalt op vele plaatsen rechtsongelijkheid genieten.

Adoptie door homosexuelen is trouwens reeds een feit waar het lesbiennes betreft die uit een mislukt huwelijk kindeen toegewezen kregen. Waar zeikt iedereen dan toch over?
Liever twee vaders/moeders dan twintig nonnekes als weeshuismoeder.
Oud 4 april 2004, 13:01   #2094
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Adoptie door homosexuelen is trouwens reeds een feit waar het lesbiennes betreft die uit een mislukt huwelijk kindeen toegewezen kregen. Waar zeikt iedereen dan toch over?
Liever twee vaders/moeders dan twintig nonnekes als weeshuismoeder.
Er zijn meer dan genoeg heterokoppels die op de wachtlijst staan om kinderen te mogen adopteren, de vraag is groter dan het aanbod. Die nonnekes dat is niet meer van deze tijd.

Anderzijds begint dat gezeik van sommige (!) homo's over gelijke rechten onderhand de strot uit te komen. Precies alsof heel de wereld rond hen draait.
Oud 4 april 2004, 13:38   #2095
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Anderzijds begint dat gezeik van sommige (!) homo's over gelijke rechten onderhand de strot uit te komen. Precies alsof heel de wereld rond hen draait.
Dat is inderdaad het werk van een fanatieke minderheid en haar politieke lobby.
Oud 4 april 2004, 13:48   #2096
bartje
Minister-President

Standaard

Sommigen kunnen het hier gewoon niet verkroppen dat homo's niet meer zo erg in een hoekje geduwd worden zoals vroeger... maar toch, er is nog véél werk aan de winkel; door al die bekrompen reacties maken ze het er homo's niet makkelijker op, homo's die het moeilijk hebben met zichzelf.

Oud 4 april 2004, 13:55   #2097
bartje
Minister-President

Standaard

De commissie Welzijn in het Vlaams parlement, keurde eerder deze week een resolutie goed, die de federale regering vraagt, om een initiatief te nemen een regeling te treffen waarin holebi-paren kinderen kunnen adopteren. Vlaanderen is niet bevoegd om adoptie voor holebi-paren mogelijk te maken.

De meerderheidspartijen stemden voor, CD&V onthield zich en uiteraard stemde het Vlaams Blok tegen, wie had iets anders gedacht?

Oud 4 april 2004, 14:58   #2098
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De commissie Welzijn in het Vlaams parlement, keurde eerder deze week een resolutie goed, die de federale regering vraagt, om een initiatief te nemen een regeling te treffen waarin holebi-paren kinderen kunnen adopteren. Vlaanderen is niet bevoegd om adoptie voor holebi-paren mogelijk te maken.

De meerderheidspartijen stemden voor, CD&V onthield zich en uiteraard stemde het Vlaams Blok tegen, wie had iets anders gedacht?
Ik had inderdaad niets anders verwacht dan dat de binnenkort ex-regeringspartijen VOOR zouden stemmen. De VLD maakt zelfs affiches waarop twee vreemde figuren elkaar vreemd omarmen. Vreemd!
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 15:05   #2099
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Het is inderdaad schandalig dat er überhaupt nog homo's MOETEN zijn die opkomen voor gelijke rechten. Dat zou een evidentie moeten zijn!
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 23:49   #2100
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:

Het is inderdaad schandalig dat er überhaupt nog homo's MOETEN zijn die opkomen voor gelijke rechten. Dat zou een evidentie moeten zijn!
Rechtvaardigheid betekent gelijkheid onder gelijken en ongelijkheid onder ongelijken (Aristoteles). Een ongelijke behandeling (b.v. ook inzake vreemdelingenstemrecht) is daarom niet noodzakelijk "schandalig". Integendeel!

Links vervalt blijkbaar steeds in sentimenteel gedoe dat een heldere kijk op de dingen verhindert.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be