![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#2081 | |
|
Banneling
|
Citaat:
och och och simpel:niet mee eens! Je moet niet alles geloven wat je leest joh! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#2082 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2083 | |
|
Banneling
|
I love it!
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/dearth-o...w-ice-age.html En nu niet afkomen met dat het een conspiracy site is. er staan goede linken in! Waar blijven die Global Warming stressers nu? O ja, ik weet het! Het heet nu 'klimaat verandering'!! LOL klimaatverandering? hmmm waar doet me dat ook al weer aan denken? O ja!! aan seizoenen! man o man Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#2084 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wetenschap evolueert met andere woorden. Dat is het grote verschil met religie en wetenschap. Religieuzen zullen eeuwig naar God blijven zoeken en hem overal in zien. Wetenschappers weigeren aan te nemen dat die God er is, tot ze hem zien ... Daarom heet Global warming nu Climate change en ondertussen zelfs Global Change. Kan je mij die "goede linken" eens doorlinken? Ik heb ze niet gevonden. En vind jij een nieuwe ijstijd goed nieuws? |
|
|
|
|
|
|
#2085 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
je weet hopelijk toch wel IETS van wetenschapsfilosofie mag ik hopen? Lees eens wat van Kuhn! wetenschappers weigeren heel veel wat voor hun neus staat NIET aan te nemen. Meer dan zat voorbeelden van hoor.Je hebt het over een ideaal plaatje van de wetenschap, de meeste wetenschappers zijn helemaal dichtgetimmerd. Citaat:
Maar het krijgt nu allerlei namen, links, rechts, omhoog, warmer, kouder er valt gewoon niks meer te fasificeren!!! mar ja, hier gelden de wetenschappelijke regels effe niet, ja hoor, en of ik een ijstijd goed vind? wat draai je weer zeg , ongelooflijk! ongelooflijk! Maar goed het onderstreept mijn stelling dat wetenschappers potdicht zitten wederom doe normaal! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 augustus 2008 om 23:39. |
||
|
|
|
|
|
#2086 | |||
|
|
Citaat:
En is dat fijn om zo iedereen over dezelfde kam te scheren? Die voorbeelden mag je geven hoor. Btw. Citaat:
Citaat:
Ik heb het idee dat jij wel af en toe wat sterretjes voor je ogen ziet ja... Pindar, met alle respect kerel, maar je klinkt zo verbitterd en 'help ze herkennen me niet'- gefrustreerd dat je vanalles tegelijkertijd begint te roepen zodat de boodschap totaal niet meer overkomt. Ik hoop eerlijk waar dikwijls dat je maar een rol speelt op het forum, dat van een trol. Indien niet, dan is bovenstaande een tip. |
|||
|
|
|
|
|
#2087 |
|
Minister
|
²
|
|
|
#2088 |
|
Banneling
|
ach jee verbitterd? is dat het enige commentaar?
veelzeggend veelzeggend Ik heb al zo vaak gezegd dat je zelf moet weten wat je denkt en het is mij overduidelijk dat 'wetenschappers' echt dikke vette oogkleppen ophebben! Echt, ik was vroeger ook zo idioot te denken dat de 'wetenschap' deugt, maar dat is dus helemaal niet zo. En dat er boekjes volgeschreven worden? so what??? Daarom is het ok? man o man , je bewijst keer op keer wat ik zeg Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
#2089 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wist je dat voor een wetenschappelijke publicatie mag verschijnen in een vakblad dit meermaals onafhankelijk moet gecontroleerd worden? Men heeft helemaal geen oogkleppen, jongen. Men doet ze net af.
|
|
|
|
#2090 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1. ik heb gestudeerd zowel wis/natuurkunde als psychologie. 2. onafhanleijke instellingen??? Laat me niet lachen man! Er BESTAAN GEEN onafhankelijke instellingen behalve in je dromen! 3. Geen oogkleppen? sure! dat dacht ik ook, kijk eens beter. Vroeger dacht ik echt anders, maar het meest domme volk, net koeien, zijn de wetenschappers! Ze hebben de illusie dat ze intelligent en zo zijn, maar het zijn over het algemeen vrij domme koeien die denken dat ze slim zijn Man we worden genaaid VIA de wetenschap!! en het is o zo makkelijk! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 augustus 2008 om 16:08. |
|
|
|
|
|
|
#2091 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#2092 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#2093 | |
|
Banneling
|
Citaat:
waarvan man, ik ga het niet voor de tichstige keer uitleggen, ga eens naar mijn thread wetenschap IS politiek Geef je na dat je het tenminste nog vraagt, andere schieten je meteen dood bij wijze van spreken. maar kort gezegd, de 'officile wetenschap' is een instrument van de elite achter de schermen waarme ze dus heel makkelijk de publieke opinie kunnen besturen, maar goed ga eens een kijkje nemen op die thread en als je er voor open staat en r nog dieper in wil duiken kan je naar de NWO thread gaan. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#2094 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#2095 |
|
|
Mag ik je vragen waar en of je die studies ook beëindigd hebt?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 augustus 2008 om 16:33. |
|
|
|
|
|
#2096 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de wetenschap is op zo'n manier gemanipuleerd om ons weg te houden van sensitieve gebieden, daar de oprichters van de wetenschap, om de rozenkruizers en vrijmetselaars via de Royal SocietY, totaal niet 'geloofden' in wat ze schreven voor het klootjesvolk (wij dus). Zo is b.v. uit de Maxwell vergelijkingen de gravitatiecomponent weggehaald. zie de genoemde thread. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#2097 | |
|
Banneling
|
Citaat:
3 jaar wis/natuurkunde daarna geswitched naar 8 jaar klinishce psychologie, toen mijn geld op was moets ik stoppen O ja, heb zelfs een officieel onderzoek gedaan, naar fobien mij bepaalde mensen. ik von het toen nog erg leuk en zo. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 augustus 2008 om 16:46. |
|
|
|
|
|
|
#2098 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#2099 | |
|
|
Citaat:
't is trouwens wel balen om de verkeerde keuze te maken en dan te moeten stoppen als je wel je ding gevonden hebt, om financiele reden. Jammer voor je. Ik hoop dat je toch ergens je ding gevonden hebt of ten minste één van die diploma's hebt kunnen valoriseren naar een goede job, ook al heb je ze niet kunnen afmaken. |
|
|
|
|
|
|
#2100 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kijk! Dat bedoel ik nou!!! Dan klappen de wetenschapertjes helemaal dicht!! Ze hebben dan het grootste woord over iets waar ze totaal niets van afweten en dat wordt in hun geconditioneerde reflex afgewezen! Kijk, je moet helemaal zelf weten wat je denkt, ga verder met je leven en ontken dat er zo iets is, dat recht heb je! OF ga het eens onderzoeken! of doen wetenschappers dat niet? De eerste keer dat ik dit soort dingen hoorde ging ik ook aan de desbetreffende persoon twijfelen, da's namelijk makkelijker dan mischien in te zien dat ie gelijk heeft, en toen ben ik gaan spitten..... Pin d"Ar |
|
|
|
|