![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de overheden zich borg stellen voor Arco ? | |||
1. De federale overheid moet borg staan. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,92% |
2. De gewesten moeten borg staan. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3. De federale en gewesten moeten tezamen borg staan. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,96% |
4. Laat het ACW desnoods maar stikken. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 43,14% |
5. Laat de particuliere vennoten desnoods maar stikken. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,96% |
6. Laat het ACW en de particulieren desnoods maar stikken. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 43,14% |
7. Ik geloof dat de aandeelkoers van Dexia fictief is en we moeten ons geen zorgen maken. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,96% |
8. Geen idee, ik vertrouw op .... ( naam kan je hieronder weergeven). |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,92% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beke zalvend als een pastoor, BDW gemeen kijkend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() geef die man een oskar! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit in tegenspraak met de zou-journalistiek die meedoet aan de politieke volksverlakkerij door geen formeel standpunt van de vzw te vragen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 september 2018 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Ik zeg heel duidelijk: er zijn in de regering afspraken gemaakt die gehonoreerd moeten worden. Dat is in het belang van de gedupeerden, van Belfius, dat anders lood in de vleugels blijft hebben, en van de overheid omdat er anders een mogelijke claim van 1,5 miljard euro zal moeten worden betaald." Een mogelijke claim van 1,5 miljard euro? - Is het al niet erg genoeg dat de bevolking miljarden in Dexia gestoken heeft. - Dat de bevolking opgezadeld zit met de Dexia Bad Bank waarover de politiek zwijgen als de dood. -Dat nu weer miljoenen verspild werden om Belfius te verkopen, verspild door tegen gehouden verkoop door CD&V. Hoeveel moet dat ARCO gedrocht de gemeenschap nog kosten?????? Om de CD&V en ARCO gangsters uit de mesthoop te houden??????? En dat allemaal omdat de Arco gangsters niet via het parket vervolgd werden of via justitie veroordeeld maar beschermd via doofpot commissie door onze strot geduwd door CD&V. Net zoals ze het huidig scenario van opgedrongen solidariteit blijven hanteren dat iedereen moet bijleggen om de Arco diefstal terug te betalen. Wat overigens ook weeral tegen de EU regels is! CD&V en ARCO gangsters: maffia Corruptie is de enige benaming voor soort gelijk gedrag dat maar blijft duren en vooral geld verslindend is!. Wouter Beke, de regering heeft inderdaad belooft om naar en oplossing te zoeken en dat hebben ze gedaan, meer niet. Er is nooit beslist dat er een wettelijke beslissing was om gelden uit te keren! Tjeven zijn steeds zéér goed geweest in eenzijdige meningen die ze dan als waarheid opdringen aan anderen, zelfs van op de preekstoel. Via en geloof cultuur vergelijkbaar met de pedofiele toestanden in de kerk om nadien de handen wassen in onschuld na biecht en 3 gebedjes. Men heeft het over bananen republieken .....maar let hier niet op hun woorden en kijk naar hun daten!!! Waarom moeten wij gaan kiezen om hen de volmacht te geven ons te bedotten? Alleen directe democratie zou daar verandering in het middeleeuwse kies systeem kunnen brengen
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 september 2018 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo werken die uitbuiters van Vlaanderen: als het te heet wordt onder hun voeten richten ze snel snel een andere VZW op met een nieuwe naam en doen ze alsof hun neus bloedt. En dit terwijl Beweging.net uit vrijwel 100% dezelfde smeerlappen bestaat als het vroegere ACW... Je moet het maar kunnen, je moet het maar durven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus: 't zalni voor vandaag zijn. Soit.
![]() |
#2111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw als de personen achter Sociaal Engagement van mening waren dat de BBI aanslag onterecht was konden ze wel degelijk naar het gerecht stappen. Dit echter met het risico dat ze vervolgbaar bleven zonder verjaring van elk strafrechtelijk feit dat ze gepleegd hebben. Schriftvervalsing, fraude, bewuste opgezette constructies voor belastingontwijking, oneigenlijk statuten van een vennootschap, etc. zijn voorbeelden strafrechtelijke feiten. Btw, het "vroegere ACW" is voor zover ik weet nog niet opgedoekt. Het is geen voorloper van Beweging.net vzw; hoewel dit veelal misleidend wordt weergegeven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 september 2018 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hele ARCO debacle zou één iets zeer duidelijk moeten maken voor de Vlaming: die volledige zooi van de zuilen, en daarmee bedoel ik echt alles: vakbonden, politieke partijen, ziekenfondsen en alles wat daar rond draait, is een grote pest voor de Vlaming.
Daarom is het goed dat ARCO nog steeds zoveel aandacht krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt onwaarschijnlijk dat bij volgende regeringsvorming de OVLD en de NVA nog zo een zinnetje omtrent een zoektocht naar eventuele schadeloosstelling van bepaalde cooperatieve vennootschappen zullen ondertekenen.
Die zever heeft nu lang genoeg geduurd en is oplosbaar.
![]() |
#2114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan toch niet weten dat de oplossing bestaat zonder te weten wat de oplossing is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De andere partijen en iedereen buiten CD&V wisten dit al lang: dit kan gewoonweg niet opgelost worden en er vallen altijd wel lijken uit de kast of er zit altijd wel ergens een stok achter de deur...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V weet dit ook. Zij moeten gewoon nog wat langer de schijn hoog houden om hun resterende kiezers niet te verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2120 |
Banneling
|
![]() De oplossing houdt in dat de regeling doorgeduwd wordt...en de bijhorende miljoenenboete voor de b-staat wordt opgelegd na de (federale) verkiezing.
|
![]() |
![]() |