![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je zite echt nioet het verschil ?
Anders zou je je niet schuilen achter de vermeende grotere getale Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over gebouw 7 is heel veel meer te zeggen dan de informatie die complot sites ons geven.
![]() |
#21504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( en wanneer ben je dat ? alleen maar als uitgaat van 1001x maffe veronderstellingen ) Dus ze geven die vrij ? wat dan ? Dan ga jij of een ander weer zeggen dat die beelden genomen zijn op een totaal andere dag want er is niks op te zien Heb ik het juist ? Btw over welke beelden hebt ge het precies ? Die zo gezegde geconfisqueerde beeldopnames vlak na de crash ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik hem al enkele jaren ... echt antwoord krijg je daar niet op noch het precieze waarom men voor een zulk vreemde en complexe procedure zou gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21507 |
Banneling
|
![]() Ik ga geen moeite meer doen om mensen proberen te overtuigen dat 9/11 een inside job was.
Hier is alles dat je moet weten over building Nr.7 (15 min lang) : http://www.youtube.com/watch?v=hZEvA8BCoBw Als je het volledige onderzoek wilt zien dan kan dat hier (1uur) : http://www.youtube.com/watch?v=Ddz2mw2vaEg Wat ik ook nog wou posten is dit grappig filmpje van president Bush die zich "verspreekt" op 9/11 : http://www.youtube.com/watch?v=USnxe7hxP4I |
![]() |
![]() |
![]() |
#21508 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21509 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat je zijn punt net voor hem gemaakt hebt: als je dat gelooft dan heb je kennelijk alleen datgene gezien wat de samenzweringssites erover zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21510 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21511 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vanaf het moment dat Micele en Gun een inhoudelijke reactie geven op mijn analyse van Gun zijn 'ooggetuigenanalyse' van de Pentagon-inslag, zal ik die linkjes hier plaatsen. Micele en Gun die, goeie troeters zijnde het stilletjes zijn afgebold vanaf het moment dat hun theorie en 'analyse' met simpele feiten en logica onderuit werd gehaald, in de hoop dat het zou weggaan en ze niet zouden moeten toegeven dat hun analyse stonk, om zo na een tijdje low profile te blijven binnen een paar weken of maanden doodleuk datzelfde achterhaalde analysetje nog eens op te rakelen in een andere of deze discussie. Mijn voorwaarde is dus vrij simpel: dat beiden stoppen met de lafaard uit te hangen. Als zij dat doen, zet ik die linkjes hier. Anders niet: ik heb weinig zin om hier weer een hele weerlegging te moeten zetten om die vervolgens door jullie allemaal weer compleet genegeerd te zien, zoals jullie gewoonlijk doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21512 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Welnee, dat is exact wat de officiële verklaring zegt. Ik wacht vol spanning op uw tegenargument.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21513 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21514 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel neen, dit zijn de filmpjes: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beginnen die desinfo´s weer over het Pentagon ? hoe doorzichtig.
![]() Waar waren we gebleven ? WTC 7 juist, en nog altijd WTC 7. Niemand bolt hier af, we reageren gewoon niet op desinfogelul. ![]()
![]() |
#21516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon ter illustratie. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 september 2013 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21518 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar: desinfogelul? Serieus? Suggereer je nu dat ik voor de overheid werk en 'bewust' desinformatie verspreid? Want da's nog zo'n buitengewoon zielige eigenschap van troeters natuurlijk: iedereen die argumenten aanbrengt tegen hun theorieën is 'in on it' of 'gelooft alles wat ze zeggen' of nog van die onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21519 |
Banneling
|
![]() Mijn kennis van de WTC7 instorting :
De foto's en video's van de schade door de WTC1 instorting en de vuurhaarden, de verklaringen van de brandweermannen en Chief Nigro. De asymetrische progressieve instorting, trager dan vrije val, beginnende met het penthouse. De documentatie en foto's van de puinhoop, onder andere tot tegen het Verizon gebouw. (tiens, stond dat in de footprint van WTC7? ![]() Het NIST report over WTC7. De constructie-gegevens van WTC-7. Een klein videootje als tussendoortje : http://www.youtube.com/watch?v=Bf7Z_I1CAZ4 Laatst gewijzigd door parcifal : 23 september 2013 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21520 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |