![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2141 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Parci volgt de mening van die mensen OMDAT ze het best geïnformeerd zijn. Beter dan ik, beter dan u, beter dan al die conspiracy nuts. Heb je er bvb. een idee van hoeveel 'theorietjes' van 911-conspiracy theorists al definitief in de vuilnisbak liggen? Blijkbaar kan dat, dat die mannen gewoon maar honderden theorietjes spuwen zonder bewijzen en zonder dat hun credibiliteit in het gedrang komt. Vindt jij dat nu niet vreemd? Ik wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en een zwakke ad hominem dus. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2144 |
|
![]() De autoriteit gehoorzamen.
![]() |
![]() |
#2145 |
|
![]() De officiële theorie is er als eerste in gedumpt, in uw vuilnisbak ... spijtig dat dit net de ene is die jij gelooft!
![]() |
#2146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Van de pot die de ketel verwijt gesproken. De enige hier die zich aanhoudend beroept op "authoriteitsargumenten" ben jijzelf, m'n vriend. Lees jij je eigen posts wel eens. In 80 % van de gevallen kom jij af met de gemanipuleerde rapporten van het Nist die wij maar eens moeten ontkrachten.
![]() |
![]() |
#2147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb enkele honderden boeken over politiek en maatschappij van de laatste 150 jaar in mijn persoonlijke bibliotheek, heb een enorm deel van mijn vrije tijd besteed aan research op het internet alsook mijn bibliotheek, heb een behoorlijke achtergrond in wiskunde, informatica en fysica, spreek twee talen vloeiend en heb ook beperkte tot matige kennis van twee andere talen. Dat is een veel bredere achtergrond dan heel wat van de experts waar u zo blindelings op vertrouwt. Zoals democratsteve terecht opmerkt, bent u de enige die constant het autoriteitsargument gebruikt en inhoudelijke argumentatie angstvallig vermijdt zo gauw de stellingen van jouw bronnen zijn ontkracht. Citaat:
![]() Wetenschappers maken theorieën op basis van de bewezen feiten en waarnemingen. Die theorieën worden verder uitgewerkt en aan de realiteit onderworpen, waarop ze al dan niet een officiële publicatie halen op basis van de eindresultaten. Zogenaamde "conspiracy theorists" hanteren net dezelfde methode, al dan niet op even wetenschappelijke basis. Verder wil ik nog toevoegen dat ik veel meer verschillende "officiële" versies ben tegengekomen dan "alternatieve" versies van wat er op 9-11 gebeurd is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2148 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hebt trouwens zelf nog steeds niet geantwoord welke versie jij als juist bestempelt. Die van FEMA, die van Silverstein, Eager, NIST,... Of doet het er niet toe, zolang er maar geen explosieven worden gebruikt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2149 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#2150 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ooit verweet iemand de "conspiracytheoristen" hetvolgende: Als een theorie aanhoudend moet aangepast worden omdat eerdere elmenten ervan ontkracht zijn, is die theorie meestal niet veel waard. Ik heb toen opgemerkt dat hij maar eens moest opzoeken hoe dikwijls de officiele theorie al is aangepast, maar daar heb ik nooit een antwoord op gekregen.
![]() |
![]() |
#2152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2154 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2155 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#2156 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() de meeste vinden hier een mysterieus feitje en daar nog eentje en ga zo maar door maar als men al die feitjes bijeen zou plakken krijg je een lachwekkend geheel en besef je pas goed dat het allemaal fantasie is omdat sommige van die leuke theorieën spreken mekander dan ook nog eens volledig tegen. maar pas op ze hebben bewijzen!! althans het bewijs dat ze kunnen maken met hunne pc ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2157 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2158 |
|
![]() Nog gauw effe naar het Bewijs kijken voor ik 't bed in duik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2159 |
Minister-President
|
![]() Het bewijs voor de conspiracy, of het bewijs voor de officiele theorie?
![]() |
#2160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |