![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Ten eerste,ik ben jouw snoopy niet, ik ben namelijk niet jouw type.
Ten tweede: met "wij" bedoel ik de mensen met wie ik omga: familie, vrienden, kortom: beschaafde Belgen, voor wie "uitmaken" synoniem is van "beledigen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Jij bent een man en dus een dubbelnick zoals raf impliceert ![]() bwa... niet gaan overdrijven he zo erg was het ook niet!
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die geïnteresseerd zijn in de reden voor de keuze van deze nick: klikkerdeklik ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() koetjes en kalfjes is het subgedeelte van forum politics waar meestal wat zever mag geponeerd worden...
In k&k spreken we niet veel over politiek ![]() In k&k mag dat wel eens...
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Ah, dank u wel, ik zal me naar hogere regionen begeven dan (op mijn scherm welteverstaan). Kunnen jullie rustig verder doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Poly=kewl
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]()
![]() |
![]() |