Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2009, 17:44   #201
FDM
Banneling

Standaard

homoslim
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2009, 20:10   #202
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rmimzaa Bekijk bericht
het is niet waar

dat kan niet

een moslim die homo is

ik kan het echt niet geloven

er is beetje mogelijkheid da ik het kan geloven
een moslim die geboren is als moslim maar opgevoed door niet moslims of iets dergelijks

dat geloof is nog niet zeker zoals mijn ongeloof in blinde toeval en andere sprookjes dat de wetten die deze wereld fysisch biologisch cultureel psychologisch controleren altijd bestaan hebben, en of zichzelf hebben gemaakt, en al die andere sprookjes die gelijkaardigs zijn.

maar ja, dit is gewoon zo, ik bedoel: ik vind het gewoon niet kunnen

het is echt raar
Nope, opgevoed door vader en moeder beiden moslim en extreem gelovig.
U wil dus zeggen dat ik lieg?

Trouwens, hou maar op over evolutie, je demonstreert hier heel duidelijk dat je er geen bal van begrijpt. Wat je hier beweert is van dezelfde orde als "ik geloof niet in algebra want 2 + 2 kan nooit 5 zijn". Je maakt jezelf alleen belachelijk.
Oud 12 maart 2009, 20:13   #203
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

ZEg dan x+3y kan nooit 4 zijn ofzo he

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 12 maart 2009 om 20:14.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2009, 20:18   #204
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
ZEg dan x+3y kan nooit 4 zijn ofzo he
Dat voorbeeld mag ik niet gebruiken want voor x = 0 en y = 1 1/3 kan dat wel. Het punt is dat achmed hier een theorie afstrijd op basis van argumenten waarvan hij denkt dat ze als ondersteuning van de theorie worden gebruikt. Terwijl hij de argumenten verkeerd quote.
Oud 12 maart 2009, 20:45   #205
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar niet genen van de moslims
Moslims zijn geen volk. Ze hebben geen gedeelde genen.
Citaat:
leg nu eens uit hoe dat genetisch wordt bepaald bij de homos in europa bijvoorbeeld
In de baarmoeder.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 08:14   #206
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
maar niet genen van de moslims

leg nu eens uit hoe dat genetisch wordt bepaald bij de homos in europa bijvoorbeeld

Zou geloven dan toch iets te maken hebben met genen?
Zijn er genetiische verschillen tussen moslims en niet-moslims?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 10:48   #207
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

moslim èn homo een probleem?

niet als uw gezicht een hoop stenen tegen behoorlijke snelheid verdraagt
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 10:52   #208
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hij is gek in zijn kop

dus in iran zijn er homos omdat ahmadinajjad gek in zijn kop is

goed geargumeneerd liberalist
neen, zegge dat de homo's in iran geen moslims zijn en deel uitmaken van die 2% niet-moslims, da's véél beter geredeneerd.

en omdat pipo de clown zegt dat 't zo is, het dan nog klakkeloos aannemen is nog straffer.

trouwens Hitler zei ook vanalles. moeten we dat dan ook zomaar klakkeloos aannemen? Of mag dat alleen maar als 't van mede-moslims komt?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 11:44   #209
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

"voor mensen die mij hier al een tijdje kennen, is het geen geheim meer dat ik moslim èn homo ben. voor veel mensen lijkt de combinatie moslim en holebi helemaal niet evident."

mss besef je het al of mss ook niet maar mensen zoals jij, zo'n mensen gaan uiteindelijk de islam kunnen veranderen want door het homo-zijn ben jij meer vragende partij wanneer het over verandering, versoepeling van die godsdienst gaat. voor jou werkt de islam in z'n pure vorm niet vermits moslim holebi's zo goed als ten dode opgeschreven zijn.
het vraagt als moslim enorm veel moed om hiervoor uit te komen, dat besef ik maar al te goed maar als je bijv. eens kijkt naar de dolle mina's in de tijd...die werden ook vervolgd en verloochend en toch zijn zij erin geslaagd om de vrouwen een aanvaardbare plaats in de maatschappij te geven. waarvoor dank!
ik hoop dat je een échte homo zijt, met andere woorden a woman's best friend want dan maak je komaf met twee vreselijke hang-ups van de islam...
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 11:47   #210
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
assalaam alaikum,

voor mensen die mij hier al een tijdje kennen, is het geen geheim meer dat ik moslim èn homo ben. voor veel mensen lijkt de combinatie moslim en holebi helemaal niet evident. de antifascistische holebi-groep mikpunt uit belgië stelde me dan ook een paar vragen hierover.

het resultaat kun je incha'allah hier vinden.

alle reacties zijn meer dan welkom. zowel hier op het forum, als op het mikpuntforum .

ook persoonlijke mails zijn welkom. je kunt me via dit forum een berichtje sturen, dan geef ik mijn e-mailadres meteen door.

slm,

redwasp
Volgens mij ligt het samengaan van een homo en een moslim vooral aan die homo en die moslim, niet?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2009, 06:00   #211
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Jan leest niet "teveel" Leviticus.

Jan volgt de traditie van de Kerk. En reeds bij het eerste apostelconcilie heeft men besloten dat men slechts de morele wetten zou volgen en de rituele, kledings- en spijswetten niet langer zou verplichten voor christenen die uit het heidendom komen.
Dus christenen met joodse voorouders mogen geen mossels eten/kledij met 2 soorten vezels dragen en christenen met "heidense" voorouders mogen wel mossels eten/kledij met 2 soorten vezels dragen? Gastronomisch of vestimentair racisme lijkt mij geen traditie die te volgen waard is.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2009, 06:06   #212
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
In de Romeinse tijd werd het ook niet geaccepteerd, maar later, onder invloed van wat gebruikelijk was in Athena, ook in bepaalde kringen gangbaar. De oude Romeinse zeden - zovele malen verdedigd door leidinggevende en gezagdragende figuren - stonden dit evenwel niet toe.
In het oude Rome was homoseksualiteit wel toe gelaten, zolang je als man officieel getrouwd was met een vrouw en kinderen kreeg was het geen probleem als je een minnaar of een lustslaaf had waarmee je je amuzeerde. Hadrianus zette zelfs heel zijn rijk vol met beelden van zijn mannelijke partner (beelden van zijn vrouw zijn een stuk zeldzamer).
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2009, 18:50   #213
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
In het oude Rome was homoseksualiteit wel toe gelaten, zolang je als man officieel getrouwd was met een vrouw en kinderen kreeg was het geen probleem als je een minnaar of een lustslaaf had waarmee je je amuzeerde. Hadrianus zette zelfs heel zijn rijk vol met beelden van zijn mannelijke partner (beelden van zijn vrouw zijn een stuk zeldzamer).
Idd, dat dacht ik ook... ook in het vroege Christendom zou volgens sommingen de fulminatie tegen de "onnatuurlijke daad" moeten begrepen worden in termen van "niet voor nageslacht zorgen". M.a.w.: trouw, heb kinderen, en wat je daarnaast met mannen doet is euh... een mannenzaak.

BTW Redwasp, met alle respect uiteraard maar jij bent niet van Arabische afkomst. Je hebt je volledig vrijwillig bekeerd vanuit een volledig westerse traditie, met westerse waarden en normen, en met een westerse achtergrond. Dat je hier niet echt problemen mee gaat ondervinden vind ik niet zoo abnormaal (wsl wel meer dan als niet-homo en/of niet-moslim), maar je kan dit niet vergelijken met wat er zich afspeelt in het Midden-Oosten waar mensen gewoon nog veel traditioneler denken op het vlak van seksualiteit dan wij.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 00:00   #214
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
BTW Redwasp, met alle respect uiteraard maar jij bent niet van Arabische afkomst. Je hebt je volledig vrijwillig bekeerd vanuit een volledig westerse traditie, met westerse waarden en normen, en met een westerse achtergrond. Dat je hier niet echt problemen mee gaat ondervinden vind ik niet zoo abnormaal (wsl wel meer dan als niet-homo en/of niet-moslim), maar je kan dit niet vergelijken met wat er zich afspeelt in het Midden-Oosten waar mensen gewoon nog veel traditioneler denken op het vlak van seksualiteit dan wij.
dat klopt. als homo-militant en moslim vind ik dat ik deze relatief beschermde situatie moet gebruiken om mijn zusters en broeders in de arabische wereld te helpen om ook daar de strijd voor hun mensenrechten te voeren. ik geloof dat die strijd voor rechtvaardigheid, vooruitgang en mensenrechten de kern is van de islam.

vrede,

redwasp
Oud 25 mei 2009, 11:57   #215
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Ja ! gezien homosexualiteit meer onder moslims voorkomt dan onder andere groepen !

Schandknapen: 75% marokkaans! rest turks en neger.
Oud 25 mei 2009, 13:06   #216
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
homoslim
is dat een variant op soloslim?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 13:18   #217
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
vrede,

dat klopt. als homo-militant en moslim vind ik dat ik deze relatief beschermde situatie moet gebruiken om mijn zusters en broeders in de arabische wereld te helpen om ook daar de strijd voor hun mensenrechten te voeren. ik geloof dat die strijd voor rechtvaardigheid, vooruitgang en mensenrechten de kern is van de islam.

vrede,

redwasp
Lezen de Taliban dan een andere versie van de koran?
Of lijdt u aan overdreven 'wishful thinking'?

Nu goed, het zijn mensen als jij die de Verlichting intern zullen moeten introduceren ginder...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 13:22   #218
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

Nu goed, het zijn mensen als jij die de Verlichting intern zullen moeten introduceren ginder...
Ik vrees dat onze rode wesp aan dé ultieme vorm van wishful thinking lijdt.

Als je al zover bent om een gecastreerde eunuch te gaan verwarren met een transsexuele travestiet, dan ben je wel al ver heen vrees ik.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 13:22   #219
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vrede,

vrede,

redwasp
Ik vind dat ook - U hebt dan ook mijn zegen om op een heel erg belangrijke missie te gaan - daarginds - de islamitische homo's zullen verschrikkelijk blij zijn dat U - een hoogopgeleide moslim-homo samen met hen gaat strijden - ze zullen U met open armen verwelkomen om samen met hen die strijd te voeren - maar wacht eens even - want U brengt me in verwarring - U wil de situatie gebuiken om samen met Uw zusters en broeders in de arabische wereld te 'strijden voor mensenrechten' - terwijl de 'strijd voor rechtvaardigheid, vooruitgang en mensenrechten de KERN is van islam'???

Why the HELL is er dan een strijd samen met uw islamitische zusters en broeders in de arabische wereld nódig??? Islam is toch DE oplossing , de kern van die rechten? Zijn die islamitische landen die 'kern' ergens kwijtgeraakt - jamaar niet lachen hè - dat kan gebeuren - je weet nooit wat je allemaal kwijtraakt tussen het stenigen, ophangen, zweepslagen uitdelen en het koppensellen door (om nog maar te zwijgen van het 'k*nten dichtplakken)

Dit is een strijdige tegenstrijdigheid - pure islamitische logica
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 20:36   #220
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

Basically: yes. Het is erg vergelijkbaar met de verwrongen interpratie van de Bijbel door groeperingen als de Getuigen van Jehovah, en allerhande andere christelijk geïnspireerde secten.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be