![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() Of t-shirtjes van El Che, ...
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() Jaja, en hier hebben ze mij ook verteld dat Hitler een geneesmiddel tegen kanker wou, toffe kerel.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben ze mij dan allemaal wijsgemaakt over Hitler vraag ik me af... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die Stalinposters heb ik overigens nog niet ![]() ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hoe schattig.
![]() |
#209 |
Minister
|
![]() Altijd leuk om een persoolijke aanval te ondernemen he?
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Maar ook niet veel ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 10 mei 2008 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En weet u wat ? Vandaag heb je zelfs Red Skins (rode Skinheads), die luisteren ook naar uiterst gewelddadige muziek, lopen met kale knikkers rond, zware laarzen of legerbottinen, en slagen met veel overtuiging andere mensen in elkaar...Niet indentiek ? Mischien, maar ze hebben toch veel gemeen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Hitler en Stalin waren gemaakt om goed overeen te komen. Maar ze leken zoveel op elkaar dat er in feite geen plaats was voor 2 zulke kerels. Weet u wel dat op 8 mei 1945 de Duitse concentratiekampen opengesteld werden om er Duitsers in op te vangen ? Duizenden en duizenden sociaal-democraten, katolieken, en alles wat verdacht kon worden van anti-Stalinistische gevoelens werd daar opgeloten in dezelfde erbarmelijke omstandigheden als de vorige kostgangers, enige verschil was dat de bewakers nu Russen waren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Gouverneur
|
![]() Ge vergeet nog het moeilijkste van alles, Forumspook:
dat is dat de moeder van dat rotjong waarschijnlijk nog partie trekt voor haar zoon. En mijn kinneke van 16 krijgt geen tatoeage, al is dat naast de kwestie, geef ik toe. Het kan ook zonder tattoe. Ik zou me wellicht toch efkes afvragen waar ik zelf verkeerd geweest ben in de opvoeding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of anders zegt ze dat het allemaal uw schuld is, dat komt ook voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Wel ja deze vraag stelt zich enkel voor mensen die kinderen willen.
Kies geld, vrije tijd en eventueel een huisdier maar niet kinderen ![]() Je kan je geluk uit andere dingen halen en andere doelen hebben. Anyway dit terzijde denk ik dat hoe goed je uw kind ook probeert op te voeden, het niet wilt zeggen dat hij later met slechte vrienden in contact kan komen. Zo zijn er een pak psychopaten die liefdevol werden opgevoed. Je gefaald voelen als ouder lijkt me dus verkeerd, je kan enkel helpen. Mensen met een anti sociale persoonlijkheidsstoornis (zowat iedere crimineel) kan goede ouders hebben maar kan koelbloedig doden zonder emotie te voelen. Zo zijn er vol zaken die je bij de geboorte kreeg. Bij Hans Van Themsche was dit Asperger. Maar je kind kan evengoed een junkie zijn of je het leven zuur maken of zelfs gehandicapt geboren worden... kortom weet waaraan je begint ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geïnteresseerd?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geobsedeerd?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien komt het met meneer dus toch ooit wel goed. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het een vrouwelijk postbode is, wie weet.
Maar tot nu toe heb ik me perfect monogaam weten te houden, desondanks de vele verleidingen op deze wereld.