![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou graag eens "opinie"makers zien deelnemen in een forumsessie.
Yves Desmet, Luc Van Der Kelen, Peter Vandermeersch, Paul geudens... Dit zou wel eens interessant kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() Marie-Rose Morel: Ik wil wel haar kant van het verhaal horen na al de (correcte?) verhalen die over haar de ronde hebben gegaan in de pers.
Iemand van Meervoud zou ik ook wel tof vinden Bettina Geysen, om te zien of ze iets interessant te zeggen heeft Manu Claeys: die gast heeft zeer interessante dingen te vertellen Iemand van SAP Mensen van het middenveld: LEF, ATTAC, VVB, etc |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister
|
![]() De mensen van het
"Centrum voor Gelijke Kansen en voor Racisme Bestrijding" op basis van dit: http://www.diversiteit.be/index.php?...20de%20melders Met de vraag of ze 't leuk vinden om schaakmat te staan in Vlamingen/Walen en Walen/Vlamingen zaken. Met de vraag tot volledige openbaarheid van aangifte cijfers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Partijlid
|
![]() Een paar belangrijke mensen van de N-VA. Er mag dan één woord *niet* gebruikt worden (op straffe van eeuwige ban uit dit forum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als u geïnteresseerd bent in het programma van het NVA, kunt u alvast eens een kijkje nem op de website: http://www.n-va.be/programma/standpunten/dossier.asp Dan kunt u zien dat het beslist geen one-issue-partij is. Oh ja, ik ben geen lid van de NVA, ik heb zelfs nog nooit voor die partij gestemd en ik ben niet per sé voor de afschaffing van België. Al kan ik me wel tamelijk goed vinden in het programma van de NVA m.b.t. de staatshervorming. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 6 augustus 2008 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Burger
|
![]() Urbain Vermeulen zal, de ontelbare discussies over godsdienst en islam (in het bijzonder) indachtig, zeker een meerwaarde zijn!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Urbain_Vermeulen |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
|
![]() Willy De Waele, burgemeester van Lennik?
![]() |
#209 |
Europees Commissaris
|
![]() Komen er nog politici?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Administrator
|
![]() als ik de tijd vind ... tenzij iemand anders wil helpen met de organisatie van sessies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Anders vragen we toch eens Lem van Motorhead, die heeft meer verstand van politiek in zijn pink dan alle Belgische politiekers samen.
De meeste van zijn teksten zijn zuivere politiek trouwens. Maar dit terzijde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |