![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is geweld geoorloofd om in een vrij Vlaanderen te leven? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
33 | 35,87% |
Ja, maar ik ben zelf niet bereid om geweld te gebruiken. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 10,87% |
Neen, ook al betekent dat dat Vlaanderen niet onafhankelijk wordt (omdat de Walen tijdens een onderhandelde splitsing een te hoge prijs zullen eisen) |
![]() ![]() ![]() |
49 | 53,26% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Edit: Oei, ik bedoel Rudy. Met die avatars haal ik iedereen dooreen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley Laatst gewijzigd door L. J. Brutus : 21 mei 2008 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus kort: ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ligt dat dan alleen aan de volksaard? Ik meen dat dit vooral te maken heeft met de omstandigheden - dat geweld is het resultaat van een sterke vorm van repressie en militair optreden die wij hier niet kennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Europees Commissaris
|
![]() Een moeilijke vraag. Je kan gelijk hebben, maar mag ik je een wedervraag stellen? Is de repressie en militair optreden waarover je het hebt niet het gevolg van gepleegd geweld door de minderheden, eerder dan de oorzaak? M.a.w. Wie is begonnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Burgemeester
|
![]() Vlaanderen moet geen geweld gebruiken. Geweld lijdt tot meer geweld, en dat leid tot een grotere oorlog. Vlaanderen moet gewoon haar eigen onafhankelijkheid uitroepen met haar Vlaamse regering, en het Belgische kabinet verlaten. Diplomatiek moet zoveel mogelijk worden opgelost. En dan bij Nederland in een unie. Dan staan we sterk genoeg om zonder wapens - en desnoods ook mét - Brussel te behouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We moeten na onze afscheiding Brussel trachten te verleiden om de tweetalige hoofdstad van Vlaanderen te worden. Anders bye bye Vlaams geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister
|
![]() Wel mocht Brussel niet voor Vlaanderen kiezen zie ik niet in waarom er nog geld gepompt zou moeten worden in een buitenlandse regio.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
|
![]() Ohja, natuurlijk, ik had u verkeerd begrepen, sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik de flaminganten bezig hoor, zal het hier gewoon een kwadraat erger zijn, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarvoor is het vlaams-nationalisme te aggressief, te weinig tot compromissen bereid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Ja, als de Vlamingen klaar zijn roepen de mensen, Hitler kom terug, alles is vergeven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom veralgemeen jij iedereen trouwens? heb je hier al bomaanslagen gekend ofzo? waar is die agressie juist? het zijn trouwens de Franstaligen die de weg naar een splitsing aan het voorbereiden zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |