![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vergeet altijd dat op dit forum geen kennis vereist is voor u uw mening ten beste geeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() Daar is-ie veel te "Viking" voor zeker?
Dan vind ik dat hij ook geen lidwoorden mag gebruiken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() Dat vereist relativering en dat kunnen de meeste mensen niet. Als ze dat proberen liegen ze in de plaats zichzelf dingen voor en verdringen ze alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Uw uitleg raakt kant nog wal, ik ben zelf al 13 jaar "gebruiker", occasioneel zelfs van iets hardere soorten "drugs", maar men dagelijkse joint of joints ontbreken nooit.. Ik werk zelf in een 5 ploegen systeem (weekends doorwerken, ploegen inclusief nachten enz..) in een job met een zeer grote verantwoordelijkheid, gevaarlijk werk ook al.. Ik rook dagelijks van mijn zelf gekweekte bio-wiet, THC-gehalte tot 25% (zaden van hollandse makelijk, idd) Dit heeft me nog nooit en op geen enkele manier in de problemen gebracht op het werk, integendeel. Ik kruip nog steeds verder omhoog op de ladder en zal het op een dag schoppen tot hoofd van een afdeling met 80 mensen onder mij.. En dit allemaal voor een "juppy" die zich inlaat met "DRUGS" Ze zouden elke politieker of tegenstander moeten verplichten om zich ééns deftig van de kaart te "smoren" zodat ze eindelijk weten over wat het gaat.. U bent daar duidelijk niet bij.. O ja en een joint is voor mij als 30-er niet "hip" maar eerder een ideale en gezellige ontspanning na een zware dag of nacht.. en ivm met de titel van deze topic, ik sterf liever vroeg na een leven vol persoonlijk plezier dan laat als geheelonthouder, want die hebben infeite niet echt geleefd ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.lefigaro.fr/sciences/2006...igarettes.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
WTF ???? met mijn weerstand (en met die van 80% van mijn kenissen, inclusief een huisdokter en 2 ingenieurs) is totaal niets mis.. en wie zich zorgen maakt over het gezondheidsaspect kan zijn wiet nog altijd vaporizen (verdampen), zo neem je nul komma nul risico want je verbrand niets meer, ook geen tabak + het effect is minimum 5 x harder ![]() nog iemand vragen voor een ervaringsdeskundige ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
De gedachte dat niet iedereen behoefte heeft aan zijn dagelijkse wiet, komt blijkbaar niet in u op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Ieder zijn plezier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 juli 2008 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Het effect hangt eigenlijk ook voor een groot deel van je eigen persoonlijke ingesteldheid af. Echte agressiviteit heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt door cannabisgebruikers, wèl merk ik dat sommigen verbaal en - in zeldzame gevallen - fysiek geweld niet schuwen om toch maar aan hun jointje te geraken. Pas d�*n worden ze weer relaxed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Het probleem is dat mensen hun principes op anderen willen projecteren en er de onzin niet van kunnen inzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht, maar ik kan mis zijn, dat de arbeidsgeneesheer je ook tsjekt op druggebruik, als je gevaarlijk werk doet. Dat zal een vergissing zijn van mij. Maar het zou wel zo vlug als mogelijk ingevoerd moeten worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() Best starten met de politie op drugs te checken, de gazet gaat te klein zijn op ze op te noemen die gepakt worden dan.
|
![]() |
![]() |