Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2008, 16:40   #201
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Nee, de moderatie heeft die draad verwijderd.
Oei , dan is er weer geen bewijs dat ze iets verkeerd heeft getypt ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 17:16   #202
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Oei , dan is er weer geen bewijs dat ze iets verkeerd heeft getypt ???
Toch niet zichtbaar voor ons. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 17:22   #203
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Ondertussen werd de topicstartster wel degelijk verbannen en haar thread in 'suggesties en mededelingen' verwijderd.
Het was een op de persoon gerichte draad, dat �*s nu eenmaal verboden. Ze had het beter als algemeen probleem kunnen aankaarten.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 19:18   #204
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
De context was, simpel gezegd: Shaddy wou allochtonen buiten om allerlei redenen die ik hier niet ga vernoemen maar die je kan opzoeken in zijn posts, oa ik en mogelijk nog enkelen (ik weet niet meer of ik de discussie toen alleen heb gevoerd of niet, iig heb ik me korte tijd erna veelal tot K&K bekeerd), en ik of wij vonden die aanpak nogal kort door de bocht.
Zoiets was het, min of meer. Maar ik hoop niet te veel pistoollopen op me gericht te krijgen indien dat het niet volledig in concreto was.
Wat een leugens !!!!! Ik ben een vrouw en dat weet je best !!!! Ik heb meedere keren duidelijk vertelt hoe ik over religie denk. Hoe ik werk met moslimas die zijn mishandeld !!! Ik geloof dat er bepaalde personen zoals u het normaal vonden dat een vrouw werd verkracht als ze zich niet deftig in mooie bedekte kledij stopte. Hoe laag bij de grond om mijn woorden uit te context te trekken. Hopelijk vind ik nog uw posts terug .... dan kunnen de mensen hun ogen eens open trekken. Vrouwen zouden voor elkaar moeten opkomen. Iedere vrouw heeft het recht om kledij te dragen die ze leuk vind !!! Geen enkele vrouw moet worden verkracht omdat de kledij niet bedekkend genoeg is. Walgelijk !

hieronder eentje teruggevonden

Citaat:
Picknick, je bent het dus echt niet akkoord met de stelling dat iemand die schaars gekleed loopt en zich dito gedraagt meer kans heeft om voor hoer of slet versleten te worden, dan iemand die puriteins gekleed gaat en zich dito gedraagt?
Een heel vreemde hersenkronkel van je, maar gelukkig ben ik dat al gewoon.

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 19:33.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 19:19   #205
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
nazi is geen scheldwoord maar een afkorting.
tja ....

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 19:33.
Oud 5 september 2008, 19:22   #206
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dus jij bent laya's dochter
Neen het ging over het beledigen van mijn dochter.
Oud 5 september 2008, 19:35   #207
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Ben je verbaasd? Als dit mijn forum zou zijn, liet ik me ook niet zomaar bedreigen met rechtszaken. Ik vind dat de moderatie nog veel geduld heeft gehad...
bedoel je dit???

http://forum.politics.be/showthread.php?t=111303
Oud 5 september 2008, 19:46   #208
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Picknick, je bent het dus echt niet akkoord met de stelling dat iemand die schaars gekleed loopt en zich dito gedraagt meer kans heeft om voor hoer of slet versleten te worden, dan iemand die puriteins gekleed gaat en zich dito gedraagt?
Een heel vreemde hersenkronkel van je, maar gelukkig ben ik dat al gewoon.
Groentje zegt daar niet dat schaars geklede "iemands" uhh sletjes zijn. Er zit geen laag bij de gronds oordeel in dat citaat. Er wordt zelfs geen man/vrouw verschil gelegd.

Ze stelt enkel dat schaars gekleed in combinatie met een seksueel uitdagend gedrag statistisch meer kans heeft op een reactie dan onopvallend geklede 'iemands' met een onopvallend gedrag.

Die reactie kan er een zijn van fluitende bouwvakkers. Maar evenzeer één van duidelijk misprijzen voor vrijpostigheid.

Van de hersenkronkel distantieer ik mij. Maar daar lijkt jouw opmerking niet over te gaan.

De zonde van deze tijd is .....................
Oud 5 september 2008, 19:49   #209
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
.........kunnen kijken en het niet willen zien ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 19:51   #210
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Tiens, Boa is geband...
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 20:21   #211
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Groentje zegt daar niet dat schaars geklede "iemands" uhh sletjes zijn. Er zit geen laag bij de gronds oordeel in dat citaat. Er wordt zelfs geen man/vrouw verschil gelegd.

Ze stelt enkel dat schaars gekleed in combinatie met een seksueel uitdagend gedrag statistisch meer kans heeft op een reactie dan onopvallend geklede 'iemands' met een onopvallend gedrag.

Die reactie kan er een zijn van fluitende bouwvakkers. Maar evenzeer één van duidelijk misprijzen voor vrijpostigheid.

Van de hersenkronkel distantieer ik mij. Maar daar lijkt jouw opmerking niet over te gaan.

Laat maar de laatste Belg, ik denk niet dat het echt zin heeft om met Shaddy in discussie te gaan.
(Ik vermoed dat hij de posts ook niet echt leest.)

En dat die opmerking klopt, ondervind ik trouwens bijna dagelijks (uitgaans/avondkledij vs hoe ik me overdag kleedt bv, maar goed.)
Oud 5 september 2008, 20:24   #212
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Wat een leugens !!!!! Ik ben een vrouw en dat weet je best !!!! Ik heb meedere keren duidelijk vertelt hoe ik over religie denk. Hoe ik werk met moslimas die zijn mishandeld !!! Ik geloof dat er bepaalde personen zoals u het normaal vonden dat een vrouw werd verkracht als ze zich niet deftig in mooie bedekte kledij stopte. Hoe laag bij de grond om mijn woorden uit te context te trekken. Hopelijk vind ik nog uw posts terug .... dan kunnen de mensen hun ogen eens open trekken. Vrouwen zouden voor elkaar moeten opkomen. Iedere vrouw heeft het recht om kledij te dragen die ze leuk vind !!! Geen enkele vrouw moet worden verkracht omdat de kledij niet bedekkend genoeg is. Walgelijk !

hieronder eentje teruggevonden
Waarmee je aantoont dat begrijpend lezen en Shaddy niet samengaan.
Wis die vadsige en valse beschuldigen aan mijn adres ook maar, met behulp van de moderatie. Anders zou ik dit keer wel het knopje eens kunnen gaan gebruiken.
(Ergens hoop ik voor jou dat je niet beseft wat er niet klopt aan je redenering omdat je je anders dood zal schamen vrees ik voor je onterechte en ontzettend zware beschuldigingen. )
Oud 5 september 2008, 20:27   #213
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Laat maar de laatste Belg, ik denk niet dat het echt zin heeft om met ....... in discussie te gaan.
Ik heb nog geen 11.000 posts : ) En ik ben dus 'betrekkelijk' nieuw. Vergeef mij mijn naïviteit. En mijn passie. Maar ik zie geen reden om er niet tegen in te gaan.
Oud 5 september 2008, 20:29   #214
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik heb nog geen 11.000 posts : ) En ik ben dus 'betrekkelijk' nieuw. Vergeef mij mijn naïviteit. En mijn passie. Maar ik zie geen reden om er niet tegen in te gaan.
Oké, ik hoop dat je niet te snel ontmoedigd geraakt.
En zelfs na 11 000 posts blijf ik ook nog passioneel hoor, dus er is hoop.
En bedankt hé.
Oud 5 september 2008, 21:47   #215
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat maar de laatste Belg, ik denk niet dat het echt zin heeft om met Shaddy in discussie te gaan.
(Ik vermoed dat hij de posts ook niet echt leest.)

En dat die opmerking klopt, ondervind ik trouwens bijna dagelijks (uitgaans/avondkledij vs hoe ik me overdag kleedt bv, maar goed.)
Ik ben een vrouw mijn beste en dat weet je best !!!! Provoceren he Dat zal niet lukken bij mij. ...
voor mij is de onmenselijkheid van de pocos bewezen...i
iedereen mag met mij in debat gaan alleen wil jij dat niet want mensen zouden eens tot inzicht moeten komen !!!

trouwens nogmaals een oproep het maagdenvlies is een mythe ...het moet dus ook niet worden hersteld... vrouwen voor de rechten van vrouwen !

http://www.mytheontkracht.nl/

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 22:01.
Oud 5 september 2008, 21:54   #216
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik sta steeds open voor debat. Ik ben een vrouw en kom op voor de rechten van vrouwen en dieren. De doorsnee poco hier probeert ieder andersdenkende monddood te maken. Of ze lokken iets uit zodat je banpunten krijgt. Dus welkom en ik wil debateren absoluut over de onzin van religie met name de islam. Onze democratie steunt vrijheid van godsdienst dus ook de islam maar wat als die islam de rechten van vrouwen en dieren schendt ? Denk maar aan onderdrukking van vrouwen - minderwaardig achten van ongelovigen - ongelovige vrouwen zijn hoeren - kelen van dieren zonder verdoving. enzoverder Dan kunnen we toch stellen dat de islam indruist tegen onze normen en waarden. Werkt onze democratie dan nog? Wij kunnen niet alle onze normen en waarden en humaniteit laten verliezen omwille van religievrijheid ! Dus u kan best debatteren met mij uiteraard vinden de doorsnee pocos dit niet leuk.
Oud 5 september 2008, 21:58   #217
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Wis die vadsige en valse beschuldigen aan mijn adres ook maar, met behulp van de moderatie. Anders zou ik dit keer wel het knopje eens kunnen gaan gebruiken.
(Ergens hoop ik voor jou dat je niet beseft wat er niet klopt aan je redenering omdat je je anders dood zal schamen vrees ik voor je onterechte en ontzettend zware beschuldigingen. )
je hebt wel degelijk een duidelijk standpunt ingenomen in heel die discussie verder weiger je ook maar aan te nemen dat ik een vrouw ben - nochtans geef je meerder malen toe, in die topic, ah ja jij bent een vrouw - dus ik neem mijn woorden niet terug - lees eerst maar eens zelf wat jij hebt geschreven over mij Ik wil geen enkele allochtoon buiten hebben ! Ik wil dat de islam sterk wordt afgezwakt tot het oke is met onze normen en waarden. Ik wil dat de moslims zich niet kunnen verschuilen achter hun religie. Zoals in die topic werd vermeld : meisje verkracht omdat ze niet was bedekt. Ik heb nog NOOIT enige allochtoon eruit willen gooien. Dus bewijs jij maar eens het tegendeel. Ik heb wel een ernstig probleem met de islam. Dit geldt evenzeer voor de moslims die gematigd en afvallig zijn. Voor mijn part schaffen ze de islam in belgie maar af ... voila kunnen ze er geen misbruik meer van maken om vrouwen te ambeteren en te onderdrukken.
Dus neemt uw woorden maar terug. Met of zonder de moderatie.

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 22:07.
Oud 5 september 2008, 21:58   #218
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Je weet heel goed dat je vlug een paar posts hebt aangepast ... blijkbaar een sport he ...
!YAY!
Een nieuwe trend is geboren.

Nu gaat iedereen lukraak beschuldigd worden van kwalijke posts. En als er naar een linkje gevraagd wordt krijg je als antwoord terug: Je zal het wel ge-edit hebben.

De inventiviteit van een Vlaming kent geen grenzen.

Och.
Oud 5 september 2008, 22:00   #219
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
!YAY!
Een nieuwe trend is geboren.

Nu gaat iedereen lukraak beschuldigd worden van kwalijke posts. En als er naar een linkje gevraagd wordt krijg je als antwoord terug: Je zal het wel ge-edit hebben.

De inventiviteit van een Vlaming kent geen grenzen.

Och.
????? noem je dit in debat gaan??? Nu ja ik heb het geprobeerd helaas pindakaas ....

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 22:01.
Oud 5 september 2008, 22:02   #220
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Tiens moet ik hiervoor ook op het driehoekje duwen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be