![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen, gezien hier geen grap meer gemaakt kan worden zonder straffen en bannen, heb ik besloten dat de sfeer van dit forum hier zo ondermaats is, dat ik geen zin meer heb om me hier nog in een discussie te mengen.
De partijdigheid van de mods is me te opvallend en ik ben hier inderdaad een reële haat aan het ontwikkelen tegen bepaalde mensen, wat normaal niet mijn aard is. Normaal reageer ik me gewoon af in de discussie en no hard feelings, maar de huidige trend dwingt me hier op mijn tong te bijten en het opkroppen van gevoelens, die me geen deugd doen. Mijn uitlaapklep wordt zo gevaarlijk. Door de huidige gang van zaken, zou ik echt in staat worden om mensen fysiek kwaad te doen, wat normaal mijn aard niet is, maar gezien de grappen waar ik me vroeger in uitleefde en die vroeger de stoom van mijn ketel haalde, hier blijkbaar niet meer kunnen, stop ik liever met dit forum. Ondertussen heb ik veel gezelligere fora ontdekt en heb ik beslist me niet meer met politieke discussies meer bezig te houden, enkel nog met de harde acties, als ik ooit de kans krijg en liefst zonder overbodig geweld. En ja: mijn grote droom: freedom of speech voor iedereen is duidelijk verder af dan ooit. Daarom geloof ik dat mijn wens voor vredelievende oplossingen in diggelen geslagen is. Het spijt me, maar voor mij hoeft het niet meer. Ik heb hier veel toffe mensen ontmoet en de vrienden die ik hier ontdekt heb, zullen het ook blijven buiten het forum. Maar de huidige gestapo regelgeving staat me niet aan. Ik zie inderdaad het gevaar van wat men bezig is. Als ik mijn haat voel borrelen door de manier waarop er hier de bek gesnoerd wordt, ga ik er van uit dat ik niet alleen ben. Gezien ik niet van plan ben om mijn ziel te verkopen en werkelijk een geweldenaar te worden, laat ik de boel hier voor wat hij is. Politics is lang een leuke uitlaatklep geweest, ik heb me hier meer geamuseerd dan geërgerd, maar de laatste tijd wordt het juist omgekeerd. Men kan me nog bereiken via PM, ik niet van plan om de mensen hier de rug volledig toe te keren, maar verwacht van mij niet teveel posts meer, gezien ik me niet goed voel, als ik elke keer geviseerd wordt door een bepaalde klik en ik beken eerlijk dat ik inderdaad een diepe haat koester tegen deze spelbrekers en dat ik op eventuele berichten van hen niet zal antwoorden. Vroeger begreep ik niet dat mensen naar geweld grepen, maar dit forum heeft het me helaas duidelijk gemaakt. Ik heb nu eenmaal een ironische, sarcastische aard en die ga ik niet veranderen, omdat het forum het hier blijkbaar wel doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijitig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Jammer
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Of je kan ook je politieke voorkeur veranderen. Mag je ineens alles zeggen.
Spijtig je te zien gaan, maar aan mijn strafpuntensaldo te zien duurt het niet lang voor ik je volg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() houzee Boadicea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet je nu juist niet doen! Je moet juist open visier opzetten en die ''weldenkende meute'' het hoofd bieden!
Ik ben het met u eens; dit forum lijkt een kleuterschool waar een groep bezig is iedereen de mond te snoeren die ook maar enigszins een mening verkondigt die niet politiek correct is! Daarbij zijn ze zelf grof en honds maar blijkbaar maakt de moderatie zich daar niet druk over en mij is dat goed; we kunnen best zelf ons mannetje of vrouwtje staan! Ik vond uw mening vaak boeiend; laat je niet doen door die bende 'polikiek correcten' en amuseer je opnieuw door hen gewoon te pakken op hun eigen geleuter, neem het minder ernstig of persoonlijk! En blijf vooral niet weg om de redenen die je opgaf! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() baai baai
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Idd jammer maar ik begrijp het wel.
De negeerknop kan soms ook wel helpen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() altijd spijtig natuurlijk.
maar het valt wel op dat er zoveel bans de laatste tijd vallen, dat is zeker waar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En kunnen we je op één of andere manier helpen om de moed te vinden om toch verder op het forum te blijven ??? 't Is jammer dat je zou gaan , je zet hier vaak waardevolle items neer en je bent echt wel één van de gezelligste posters ... Mss gewoon een tijdje wegblijven op de serieuzere subfora, een kleine pauze inlassen ???
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Hey, ik zeg juist dat ik hier nog amper of niet meer ga posten. Dat is dus juist om jullie niet definitief te moeten verlaten.
Probleem is dat als ik blijf posten als vroeger, ik hoogst waarschijnlijk wel ooit definitief gebannen wordt en dan is er hier helemaal geen communicatie meer mogelijk. Daarnaast begin ik hier ook bepaalde tegenstanders te missen. Geloof het of niet, maar ik ga hier eens eerlijk neerpennen wie de felle andersdenkenden zijn, waar ik dus GEEN haat tegen koester en waar ik eigenlijk goed mee gelachen heb: Raf: sorry, maar dankzij heb heb ik bijna mijn staartbeentje gebroken, door in een lachbui met mijn stoel achterover te gaan. Hij was zo karikaturaal, dat hij volgens mij echt niet te ernstig te nemen was. Max Van Dietsland: mensen ik ben ook Vlaamsgezind en separatistisch, maar toch wel een pak progessiever dan hij. Hij en Pajot hebben mijn feministische lachspieren al goed getraind. Dat zijn dus mensen waar ik het onder andere nooit mee eens zal geraken, maar wiens posts ik dus wel graag lees/las omwille van hun amusementswaarde. Ik ben echt niet de persoon om iemand te beledigen, maar het probleem is dat ik hier enkel smilies heb en geen stemintonatie om soms duidelijk te maken HOE ik iets zou zeggen. Daarbij heb ik ook al vaak gezegd dat ik soms advocaat van de duivel speel en soms op ludieke of karikaturale wijze een stelling naar voor breng die ik NIET verdedig. Blijkbaar snappen sommigen dat niet. Elk woord letterlijk nemen kan gevaarlijk zijn. Als je de Bijbel zo gaat lezen, richt je een Inquisitie op. Doe je dat met de koran, Mijn Kamp, Het Communistisch Manifest, Lord of the Rings, Harry Potter of om het even wat ... dan komen er vodden van. Ik ging er altijd van uit dat mensen een zeker gezond verstand hadden om te interpreteren, maar blijkbaar had ik het dus mis in bepaalde gevallen. Helaas hebben ze juist deze mensen, met de hete adem van de CGKR inquisitie, hier als mod benoemd. Als alles hier als een persoonlijke belediging aanzien wordt en dat je voor alles hier strafpunten kan krijgen, is de sfeer hier verknald. Nee, ik hou er van om de zotte trien te blijven die ik ben en dankzij de strafpunten die ik er voor krijg, besef ik dat het hier niet gewenst is. En als ik me ergens ongewenst voel, dan blijf ik er weg. Ik ben geen Getuige van Jehova die met zijn voet tussen de deur zit om mensen te bekeren. De wereld vergaat niet omdat een paar blaaskaken mijn humor niet waarderen. Dus: ik zeg niet dat ik hier volledig weg blijf, maar dat ik hier dus praktisch niets meer ga posten, kwestie van bereikbaar te blijven voor al wie me zou missen en omgekeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De moderators zijn inderdaad zeer partijdig. Ik krijg banpunten voor bijna niets omgekeerd mag mijn famlilie inclusief mijn kind van 5 worden beledigd. Ik laat dit uitzoeken door mijn advokaat het forumreglement stelt iedereen gelijk. Al jaren maken de pocos de andersdenkende monddood door ze te laten "bannen" en af te dreigen met het woord "racisme". Je mag niet opgeven en je monddood laten maken want dit is wat de pocos willen. De waarheid en de realiteit moet worden verzwegen immers het onverdedigbare verdedigen kan niet zonder "vals te spelen". Niet opgeven vele mensen steunen ons. Ik zeg het nogmaals dieren hebben gevoelens een dier dat niet wordt verdoofd bij het slachten ervaart 1 -2 minuten paniek en angst en pijn - halal is daarom wreed en kan niet in onze humane wereld. Vrouwen en meisjes hebben gelijkwaardige rechten, omwille van een religie mogen deze niet minder humaan worden behandeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach zo dreigementen van het manifest der pocos?? Hierdoor wordt dus het forumreglement niet correct meer toegepast en worden de pocos beschermt. Ik vraag juridische raad. Dit is niet correct en kan niet in een democratie gebaseert op gelijkheid ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() bepaalde mensen posten nogal regelmatig "edit", voor er iemand op een knopje kan drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik vrees dat dit al herhaaldelijk werd gevraagd maar hoe kan je nagaan of je strafpunten hebt? In mijn profiel kan ik er niets van terugvinden. Nochtans denk ik dat ik vroeger al eens heb gezondigd tegen de regels omtrent copy-pasten en ik heb al eens iets gepost met enkel een emoticon.
|
![]() |
![]() |