![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja , maar hebben de bazen van de andere planeet waar we niet over mogen praten ook last met maagdenvliezen hé ...
![]() Hmmm , da mogen dat ni weten hé , a nee, ze bestaan niet ... ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 17 september 2008 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() manta!
NU zijn ze bijna dertig. Twaalf jaar geleden waren ze bijna 18! maar toén hadden ze me ook raar bekeken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 'Right' branded on my brow 'Wrong' graven on my mind You see, the sin is in me When will it stop unfolding When will I ever be face to face With the devil in me Let me burn you... let me burn you... Let me burn you down... Let me burn you... let me burn you... Let me burn you down... Burn you down... Let me... let me... Brain wants to rule the heart Heart wants to tie the hands Unseat the assassin in me So you cry, not to give it away So you lie... Born with a wicked charm Torn by this driving harm You see, it moves into me So you lie, not to give it away So you cry
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Heb toch nix gezegd over uw dochters ??? ![]() 'k Heb ook dochters ,waaronder enkele pubers, en die weten perfect hoe het menselijk lichaam ineen steekt ... Die maken er hoegenaamd geen probleem van , als ze er klaar voor zijn zullen ze wel zien wat ze doen hé ... 'k probeerde eigenlijk de diepere geheimen van de NWO bonzen te ontfutselen aan "forummers-die-geen-uitstaans-hebben-met-de-NWO" ... ![]()
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen dochters. Ook geen zonen...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als iemand zoals Groentje vindt dat zelfrespect en maagd zijn wel met elkaar te maken hebben, wat heb jij je er dan mee te moeien??? wie ben jij om te zeggen wat met elkaar te maken heeft en wat niet?? wat kan jij het schelen dat iemand niet zomaar met een man in bed duikelt?? sorry, al jouw gescheld en geschreeuw doen toch denken aan wat achterliggende redenen zulle. overdrijven duidt altijd op iets en jij overdrijft in de over- overtreffende trap.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een maagdenvlies heeft in't menselijk lichaam evenveel nut als een blindedarm ... Niet veel dus ...
![]() ![]() ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 17 september 2008 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hopen meisjes die met schrik in het hart rondlopen omdat hun "vlies" wel eens zou gescheurd kunnen zijn, waaruit zou blijken dat ze niet meer dat een slet schijnen te zijn! En het zijn onnozele achterlijke venten zoals jij die die meisjes dat probeert aan te kaarten. Citaat:
Of denk je dat meisjes en vrouwen die al één maal sex hebben gehad (en dus volgens jou maagdenvliesloos zijn) wèl met gelijkwelke kwiebus in bed duikelen? Is het d�*t wat jij en je soortgenoten denken? Is het soms daarom dat ze mijn dochters en zelfs mij naroepen dat we hoeren zijn? Omdat ze veronderstellen dat wij - in tegenstelling tot hun moeders en zussen - géén maagdenvliezen meer hebben????? en DUS met gelijkwelke venten in bed duikelen? dag in dat uit zeker hé? en liefst nog met andersgekleurde muzelmaanse soortgenoten die niet geleerd hebben dat vrouwen geen gebruiksvoorwerpen zijn. Want d�*t zijn de gevolgen als je het bezit van een niet-bestaand maagdenvlies wil koppelen aan "zelfrespect" mijn beste! Citaat:
En dan krijg je van die situaties zoals Groentje blijkbaar heeft tegengekomen dat ze haar weigering om sex te hebben moet VERANTWOORDEN GODVERDOMME! Ze hoeft helemaal niks te verantwoorden aan die achterlijken die menen dat maagdenvliezen en zelfrespect iets met elkaar te maken hebben. "ik wil geen sex omdat ik mijn maagdenvlies nog wat wil houden"??? euh? ![]() Is "ik wil geen sex met jou hebben" niet voldoende? Of "ik wil NU nog geen sex met jou hebben"?. Daar heeft geen maagdenvlies iets mee te maken vlijmscherpje! en heel jullie macho cultuur nog veel minder! en ik zal me blijvend verzetten tegen een achterlijke macho woestijncultuur die vrouwen degradeert tot een al of niet gesloten vagina met een eenmalig te openen poortje! En dat er dan nog meisjes zijn in DEZE contreien die er anno 2008 nog mee worstelen of ze al of niet hun "maagdenvlies" zouden afgeven! Ik b�*�*l ervan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 september 2008 om 14:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook nog wel mannen wie het geen zier kan schelen, he Circe... Hier is er eentje, net iets ouder als jouw bijna dertig-zijnde dochters...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben je nu niet een beetje aan 't doorslaan, circe?
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor. als ik zie hoe de trend zich tegenwoordig begint te manifesteren, dan slaat de schrik me rond het hart. Het valt me op dat - uiteraard - de jongere mensen het gevaar niet zien aankomen. Normaal: zij hebben de vroegere toestand van veertig jaar geleden nooit hoeven mee te maken. Zij hebben nooit geweten welke inspanningen vrouwen van mijn leeftijd en ouder hebben moeten doorstaan om al die oubollige beperkingen van ons af te schudden; Ik kan me nog voorstellen dat ze het fabeltje van het maagdenvlies hebben gecultiveerd, de opvoeding van "er mag slechts één man je maagdenvlies scheuren en dat zal je énige echtgenoot zijn" (dixit tante nonneke in de klas tegen twaalfjarigen). Het "grootste geschenk" voor je geliefde prins op het witte paard bleek dat maagdenvlies te zijn - ik kan me voorstellen dat ze dit ingeprent hebben bij alle meisjes om de mogelijkheid tot ongewenste kinderen te vermijden. Maar als men de manier waarop vlijmscherp en groentje hier weer gaat toestaan, nl. dat het "hebben" van een maagdenvlies betekent da je tenminste zelfrespect hebt, en het "niet-hebben" van een maagdenvlies bijgevolg betekent dat je een slet bent die zich door elke vent laat bespringen, dan loert het gevaar héél erg om de hoek! en nee, daar ga ik niet licht over. en gelukkig zijn er genoeg mannen zoals Txiki die al op een normale manier zijn opgevoed en er op een gezonde manier tegen aankijken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar doet vlijmscherp dat?
groentje heb ik ook niet die mening zien verkondigen.
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of zou Vlijmscherp er iets anders mee bedoeld hebben? en zo ja? WAT?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() ach zijn jullie hier nu nog bezig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()