![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat ga je niet doen. Want dat weerlegt jouw bewering dat: Citaat:
Natuurlijk ben ik steeds zo lief om je ruimte tot draaien rond de pot te geven. Zie het als een gunst.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 14 februari 2009 om 16:35. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh my
![]() ROFLOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 14 februari 2009 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Precies een bloedhond die meent een zwakheid bij zijn prooi te hebben gezien. Tja, zal deel uitmaken van uw rooms geloof zeker? Maar ik herhaal: "Oei sorry, da's waar, jij let er steeds minutieus op op elke vraag zo snel mogelijk een antwoord te geven." Overigens: als je een repliek wilt opzoeken, dan zul je dat wel zelf moeten doen. De tijd van de negerkes is voorbij (gelukkig, anders was ik mijn hand ook al kwijt geweest). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... U meende dat ik geen antwoord had geschreven op een van uw berichten. Alleen verduidelijkt u niet over welk bericht het gaat. Logisch toch dat ik u dan vraag over welke post u het heeft. Als u daar dan geen antwoord op wil geven, tja, dan kan ik ook moeilijk op uw vraag ingaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch bevestig je weer de enge band tussen RoomsKK en antisemitisch. Want dat bidden een eufemisme is voor dwang, en bekeren een eufemisme voor inlijven, dat is genoegzaam bekent.
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja, en dat is de eerste vraag aan u waar nooit een antwoord op kwam zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jan heeft gewoon een houvast nodig. (denk ik toch op te vangen, klopt dit jan?)
Ik kan begrijpen dat dit voor sommigen Jezus Christus is, en neen zijn leer is zeker zo slecht nog niet. Geloven is goed, maar wordt ook niet te goedgelovig of laat je niet volledig blindstaren op het boek. Bouw verder, onderzoek de bijbel eens buiten de bijbel. Bekijk de inquisitie ook eens aub man, de voorgeschiedenis van uw boek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ach, uw beschuldiging van antisemitisme... Dat is weer zo'n etiket dat me ondertussen Siberisch koud laat. Ik weet immers dat bidden voor iemands bekering geen enkel -isme is. Als de Kerk van oudsher bidt voor de bekering van de Joden is dat niet uit een of andere vorm van antisemitisme, maar juist uit bijzondere liefde voor het volk dat eens Gods uitverkoren volk was. De Kerk leert dat niemand onder dwang tot geloof moet worden gebracht. De stap naar het geloof is vrijwillig, zowel uiterlijk als innerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag is gewoon welke "repliek" van u een antwoord van mij behoeft. U vraagt zelf om een antwoord en dat wil ik u graag geven. Als ik dan gewoon vraag of welke "repliek" het gaat, begint u te kronkelen en te draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez Jan... ga is een dikke anderhalf jaar terug in tijd man...
De Kerk weet dat ze haar macht aan't verliezen is ja ![]() Hoewel die in het Vaticaan nog wel wat in de pap hebben te brokken... Er is een verschil met een kerk en de Kerk he... Ik blijf erbij de Kerk lult over hongersnood en noem maar op, maar ze vreten wel dagelijks hun kaske vol met de lekkerste hapjes en wijn. Daar komt nog eens bij kijken dat het Vaticaan in het geheel miljarden euro's bedraagt. Ik hoop dat Nostradamus gelijk heeft in zijn voorspellingen, dat we de Kerk neerbranden zoals zij dat ooit deden met onze voorouders hun geschiedenis en kennis |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Ik krijg nog altijd geen antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus dat ze 100 culturen uitmoordden, mensen op brandstapels smeten, kinderen mishandelden in massale nummers zijn spoken in mijn hoofd?
U weet toch dat de Kerk dit allemaal toegeeft? Dit zijn geen spoken, dit is de harde waarheid (met de nodige peper uiteraard). De Kerk toen onder toezicht van de Spaanse regering heeft wel degelijk heel wat op haar kerfstok. Er is heel wat moeten gebeuren om die bijbel als waarheid naar voren te duwen hoor. Aan zo'n boek met zo'n voorgeschiedenis, stel je je daar geen vragen bij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jup, DE Kerk heeft vele antwoorden op vele levensvragen, maar de vraag is: delen ze die wel zoals het hoort?
|
![]() |
![]() |