Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2009, 22:55   #201
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jaja idd - er vochten Marokkanen mee met de geallieerden - bij het Franse leger - ken je de term 'gemarokkaniseerde vrouwen'?
Die term komt uit Italië als ik het me goed herinner.

De Italiaanse vrouwen waren maar wat blij toen ze door Marokkanen die al dan niet verplicht onder Franse vlag vochten eens goed bevrijd zijn geworden. Dat dat gepaard ging met massale verkrachtingen bedekken we verder met de politiek correcte mantel der liefde. Wij zullen ons enkel de enorme & onvolprezen inzet van Marokkanen en andere moslims heugen die zowat in hun eentje met welhaast bovenmenselijke inspanningen Europa van het nazi-spook hebben ontdaan. Toch?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 22:57   #202
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die term komt uit Italië als ik het me goed herinner.

De Italiaanse vrouwen waren maar wat blij toen ze door Marokkanen die al dan niet verplicht onder Franse vlag vochten eens goed bevrijd zijn geworden. Dat dat gepaard ging met massale verkrachtingen bedekken we verder met de politiek correcte mantel der liefde. Wij zullen ons enkel de enorme & onvolprezen inzet van Marokkanen en andere moslims heugen die zowat in hun eentje met welhaast bovenmenselijke inspanningen Europa van het nazi-spook hebben ontdaan. Toch?
Man, wat ben jij toch een vat rancune! Franse imperialistische legers waren uitschot, ongeacht de afkomst van de soldaten. Het leger dat het meest gedisciplineerd was en verkrachters het consequentst bestrafte, was het Duitse.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 22:59   #203
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad Sus - geen speld tussen te krijgen.

Dit zegt zelfs Wiki:
Citaat:
Marocchinate is een Italiaans synoniem voor massa-verkrachting. Vrij vertaald betekent deze term "gemarokkaniseerde vrouw" en verwijst naar de massaverkrachtingen door Marokkaanse soldaten na afloop van de slag om Monte Cassino.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 23:00   #204
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Oh maar Pas Op Sus - de 'expert ter plaatse' zal ons eens komen vertellen hoe het was - hij was er nl. bij.
Oud 2 juni 2009, 23:04   #205
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dit zegt zelfs Wiki:
Zij werden geleid door generaal Alphonse Juin, die hen liet begaan.

Lees b.v.
http://www.cairn.info/resume.php?ID_...=VING_093_0047
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 2 juni 2009, 23:10   #206
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Dus dat: "laten begaan"... maakt het ... goed ???

Citaat:
war habits of irregular corps such as Moroccan goumiers [soldiers from a goum, an auxiliary military body of native North Africans
Soms maake je je zo enorm druk om ergens een onrecht - maar dit - dit praat je goed met - "liet ze begaan"!
Oud 2 juni 2009, 23:16   #207
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Man, wat ben jij toch een vat rancune!
Zo zo, een heel vat nog wel.

Citaat:
Franse imperialistische legers waren uitschot, ongeacht de afkomst van de soldaten.
Als u met 'imperialistisch' de soldaten bedoelt die van buiten het Franse moederland afkomstig waren, heeft u inderdaad gelijk ja. Daar zaten buiten de reeds genoemde Marokkanen voornamelijk ook Algerijnen, Tunesiërs, Oppervoltezen, Senegalezen en andere Afrikaanse moslims bij. Het is zeker niet onwaarschijnlijk dat zij geronseld werden en verplicht door de Fransen om in Europa te gaan vechten. Neemt nog steeds niet weg dat zij zich bij tijd en wijle als beesten hebben gedragen en gelijk een middeleeuws leger moordden, plunderden, brandschatten en verkrachtten dat het een lieve lust was. Allemaal onder het mom van bevrijding. De Sovjet-Russen waren wat dat betreft ook niet onaardig bezig, als we in termen van beestachtigheid ten opzichte van de overwonnenen en 'bevrijden' spreken.

Citaat:
Het leger dat het meest gedisciplineerd was en verkrachters het consequentst bestrafte, was het Duitse.
Dat is correct inderdaad.
Oud 2 juni 2009, 23:21   #208
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij werden geleid door generaal Alphonse Juin, die hen liet begaan.

Lees b.v.
http://www.cairn.info/resume.php?ID_...=VING_093_0047
Diefstal, gewapende overvallen, en vooral verkrachting werden uitgevoerd door de Marokkaanse vrijwilligers van het Franse leger in Italië, en oogluikend toegestaan door de officieren.
Lijkt wel wat op België , vandaag de dag...
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 23:23   #209
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Als u met 'imperialistisch' de soldaten bedoelt die van buiten het Franse moederland afkomstig waren, heeft u inderdaad gelijk ja. Daar zaten buiten de reeds genoemde Marokkanen voornamelijk ook Algerijnen, Tunesiërs, Oppervoltezen, Senegalezen en andere Afrikaanse moslims bij. Het is zeker niet onwaarschijnlijk dat zij geronseld werden en verplicht door de Fransen om in Europa te gaan vechten. Neemt nog steeds niet weg dat zij zich bij tijd en wijle als beesten hebben gedragen en gelijk een middeleeuws leger moordden, plunderden, brandschatten en verkrachtten dat het een lieve lust was. Allemaal onder het mom van bevrijding. De Sovjet-Russen waren wat dat betreft ook niet onaardig bezig, als we in termen van beestachtigheid ten opzichte van de overwonnenen en 'bevrijden' spreken.
Klopt allemaal, maar de autochtone Franse soldaten waren geen haar beter. Dat betekent natuurlijk niet dat we Russen, Fransen, Senegalezen of Marokkanen van vandaag moeten aanspreken op de misdaden van hun grootouders!

Citaat:
Dat is correct inderdaad.
Uiteraard is dat correct. En dat wordt steeds verzwegen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 juni 2009 om 23:24.
Oud 2 juni 2009, 23:27   #210
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus dat: "laten begaan"... maakt het ... goed ???

Soms maake je je zo enorm druk om ergens een onrecht - maar dit - dit praat je goed met - "liet ze begaan"!
Ik maak me zelden druk om onrecht, eerder om hypocrisie. Onrecht behoort tot het leven en zal er wel altijd zijn.

Maar dit Marokkaans uitschot verdient opgehangen bij hun kloten. Nu duidelijk?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 2 juni 2009, 23:33   #211
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Nee tuurlijk niet - die zijn inmiddels al lang overleden volgens mij - maar JIJ was degene die er over begon - dat er méér Marokkanen - nee moslims hebben gevochten aan de zijde van geallieerden dan aan nazi-zijde - vandaar dat ik even vermeldde hoe 'goed' ze wel niet gevochten hadden voor onze vrijheid - mag ook vermeld worden - Kalli, als je over 1 ding begint - vermeld dan ook álles - zoniet - zwijg wijselijk.
Oud 2 juni 2009, 23:49   #212
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee tuurlijk niet - die zijn inmiddels al lang overleden volgens mij -
Ok, maar dat is de straf die hun wandaden mij inspireert.

Citaat:
maar JIJ was degene die er over begon - dat er méér Marokkanen - nee moslims hebben gevochten aan de zijde van geallieerden dan aan nazi-zijde - vandaar dat ik even vermeldde hoe 'goed' ze wel niet gevochten hadden voor onze vrijheid - mag ook vermeld worden - Kalli, als je over 1 ding begint - vermeld dan ook álles - zoniet - zwijg wijselijk.
Ik was hier ook niet over begonnen, maar onze vriend "beste vriend". Hij vroeg waarom er moslims met de nazi's meevochten. Ik heb geantwoord door de Duitse islampolitiek toe te lichten, die dateerde van vóór de nazi's. Dan heb ik er terloops aan toegevoegd dat er eigenlijk meer moslims gedwongen aan de andere zijde vochten - dat de Duitse islampolitiek dus niet bepaald een succes was, wat Hitler in zijn testament betreurde.

Met andere woorden: het ging dus niet over misdaden of moralisme, maar over geopolitiek. Vandaar dat ik de verkrachtingen niet vermeldde. Daar kunnen we bibliotheken over volschrijven, over de verkrachtingen in W.O. II. Ras, geweld, sexualiteit... Foucault heeft hier belangrijke inzichten te bieden. Bataille ook.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 juni 2009 om 23:50.
Oud 2 juni 2009, 23:52   #213
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt allemaal, maar de autochtone Franse soldaten waren geen haar beter. Dat betekent natuurlijk niet dat we Russen, Fransen, Senegalezen of Marokkanen van vandaag moeten aanspreken op de misdaden van hun grootouders!
Bij mijn weten heb ik dat niet gedaan, maar soit. Voeg aan dit rijtje ook de Duitsers, Japanners, koloniale grootmachten van weleer, en wie er verder nog allemaal vergeten zijn, toe, en we zijn er.

Citaat:
Uiteraard is dat correct. En dat wordt steeds verzwegen.
Dat wordt enkel verzwegen omdat de Duitsers de oorlog hebben verloren. Een goede en gediciplineerde Duitse soldaat past immers niet in de karikatuur van de bloeddorstige nazi die de naoorlogse propaganda van de overwinnaars ervan heeft gemaakt, daarbij de eigen beestachtigheden verdoezelend en die van de overwonnen vijand uitvergroot.

Hoe dan ook, dit alles was niet waar de oorspronkelijke discussie over ging, hoe interessant het verder ook zijn moge om hier een boom over op te zetten.
Oud 3 juni 2009, 00:05   #214
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Met andere woorden: het ging dus niet over misdaden of moralisme, maar over geopolitiek. Vandaar dat ik de verkrachtingen niet vermeldde. Daar kunnen we bibliotheken over volschrijven, over de verkrachtingen in W.O. II. Ras, geweld, sexualiteit... Foucault heeft hier belangrijke inzichten te bieden. Bataille ook.
oké dan verontschuldig ik me, ik ken niets van geopolitiek, ik reageerde met mijn emoties en heb je verkeerd begrepen - sorry.
Oud 3 juni 2009, 00:46   #215
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
oké dan verontschuldig ik me, ik ken niets van geopolitiek, ik reageerde met mijn emoties en heb je verkeerd begrepen - sorry.
Geen probleem, meisje. Ik heb je hier al meermaals onrechtvaardig aangepakt. Waarvoor ook mijn excuses. Uiteindelijk reageer jij gewoon op irritant gedrag van irritante Marokkaanse gastjes. Er lopen hier in Molenbeek ook een aantal rond & dikwijls moet ik al een pedagogische oorvijg uitdelen.

Maar op deze irritatie bouwen we nog geen politiek. Dit probleem moet natuurlijk aangepakt - door immigratie politiek te controleren, (volgens de wensen van de burgers zelf: je hebt nu eenmaal een gemeenschap van burgers en steeds nieuwkomers assimileren ondermijnt de solidariteit en de band tussen de nationale gemeenschap van burgers), door een nieuw civisme uit te vinden, een nieuwe solidariteit rond gemeenschappelijke waarden en waarbij er een nultolerantie is t.o.v. incivisme (een jochie van zestien dat "hoer" roept naar een vrouw verdient een strenge straf) en tenslotte door ook sociale problemen aan te pakken: er mag geen "onderklasse" zijn in het centrum van onze steden.

Ik irriteer mij echter over het feit dat dergelijke conflicten worden gemanipuleerd door Amerikaans gefinancierden, zoals The Brussels Journal, met een politieke agenda die een onafhankelijk Europa, in vriendschap met Rusland en de Arabische wereld, niet genegen is.

En dus reageer ik dit af op mensen op dit forum die soms terechte verzuchtingen hebben. Fout, volledig fout.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 juni 2009 om 00:46.
Oud 3 juni 2009, 00:59   #216
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

PS: De afschuwelijke misdaden van dit Maghrebijns korps in Italië wordt nog overtroffen door wat Algerijnse terroristen het "eigen volk" aandeden in het afgelopen decennium. De beestachtigheden waren daar onvoorstelbaar: moorden, verkrachtingen, zwangere vrouwen wier buik werd opengereten en waarbij de foetus werd vertrappeld...

Een Algerijnse feministe, die moest onderduiken tijdens deze periode, vertelde dat Londen volledig medeplichtig was in deze kwestie: in een krant die gepubliceerd was in Londen kon ze lezen hoe de terroristen haar "gemist" hadden. Ze waren haar komen zoeken, maar ze was er niet. Ze moest inderdaad die avond op die plaats, maar had zich bedacht.

Ondanks herhaaldelijke verzoeken van de Algerijnse overheid werden deze terroristen die openlijk moorden beraamden vanuit Londen noch opgepakt noch uitgeleverd en hun propaganda, waarin ze nochtans tot moord opriepen, mocht vrij verschijnen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 juni 2009 om 01:00.
Oud 3 juni 2009, 05:43   #217
Pist*on
Schepen

Pist*on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit zegt zelfs Wiki:

Allez, zou het dan toch aan de 'soort' liggen?
Zo grootvader, zo derde generatie allahtoon.
Hebben we eindelijk toch een verklaring van waar hun voorliefde voor al dan niet in groep te verkrachten.

instead of korans and imams
Pist*on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 07:38   #218
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen probleem, meisje. Ik heb je hier al meermaals onrechtvaardig aangepakt. Waarvoor ook mijn excuses. Uiteindelijk reageer jij gewoon op irritant gedrag van irritante Marokkaanse gastjes. Er lopen hier in Molenbeek ook een aantal rond & dikwijls moet ik al een pedagogische oorvijg uitdelen.

Maar op deze irritatie bouwen we nog geen politiek. Dit probleem moet natuurlijk aangepakt - door immigratie politiek te controleren, (volgens de wensen van de burgers zelf: je hebt nu eenmaal een gemeenschap van burgers en steeds nieuwkomers assimileren ondermijnt de solidariteit en de band tussen de nationale gemeenschap van burgers), door een nieuw civisme uit te vinden, een nieuwe solidariteit rond gemeenschappelijke waarden en waarbij er een nultolerantie is t.o.v. incivisme (een jochie van zestien dat "hoer" roept naar een vrouw verdient een strenge straf) en tenslotte door ook sociale problemen aan te pakken: er mag geen "onderklasse" zijn in het centrum van onze steden.

Ik irriteer mij echter over het feit dat dergelijke conflicten worden gemanipuleerd door Amerikaans gefinancierden, zoals The Brussels Journal, met een politieke agenda die een onafhankelijk Europa, in vriendschap met Rusland en de Arabische wereld, niet genegen is.
En dus reageer ik dit af op mensen op dit forum die soms terechte verzuchtingen hebben. Fout, volledig fout.
Vriendschap, OK, maar ieder in zijn eigen stek dan. Gedaan met massa-immigratie. De States zijn bvb voor de ingang van Turkije in de E.U., hetgeen jouw uitleg bevestigd : dit zou de E.U. verzwakken.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 07:51   #219
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Meer uitleg a.u.b. ? Waarom vochten de moslims samen met de nazi's denk je ? Als het niet voor de ideologie was, en niet om joden kapot te maken, waarom dan wél ? Puur sadisme, winstbejag, wat ?
U bent blijkbaar zeer traavan begrip. 2 pagina's geleden heb ik u al de info gegeven.

Ontstaan Handschardivisie:

Na de verloren Slag om Stalingrad en door het toenemende verzet in het bezette Joegoslavië zocht het Duitse leger naar mogelijkheden om lokale troepen in te zetten tegen de partizanen. De moslims op hun beurt waren terecht gekomen in de Onafhankelijke Staat Kroatië, waar ze als tweederangsburgers werden behandeld. In november 1942 stuurden Bosnische moslimleiders een memorandum naar Hitler waarin zij vroegen om een eigen territorium en eigen strijdkrachten, om zo uit de onderdrukking te geraken.

Op dat moment leefden er in Bosnië-Herzegovina (Joegoslavië) ongeveer
1 miljoen moslims. Himmler wilde een divisie van minstens 26.000 man sterk, vooral moslims. Uiteindelijk zou de divisie 'amper' 21.000 leden tellen, waarvan 18.000 moslims. Het animo was dus niet bepaald groot. Daarbij dienen we nog te zeggen dat deze Handschar-divisie verschillende keren in opstand is gekomen tegen het nazi-regime. Zoiets zou niet gebeuren wanneer men om ideologische redenen zou vechten neem ik aan.

Dus, om op uw vraag te antwoorden. De Bosnische moslims werden als 'tweederangsburgers' gezien en ook zo behandelt. Men zag in het nazisme een manier om onder deze onderdrukking weg te geraken Men vocht dus niet zozeer om ideologische redenen, maar wel om de levensomstandigheden voor hen te verbeteren. Ik zeg niet dat ideologie er niet toe deed, maar dat was zeker niet de bepalende factor.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 07:52   #220
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Ik merk leugens op zogauw ik ze zie of hoor Net zoals zwakzinnig gewauwel.
Dan moet u zichzelf al lang opgemerkt hebben me dunkt .
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be