![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat hebben ze nooit gedaan en ik vrees dat ze het nooit zullen doen. JAMMER GENOEG is er in de huidige omstandigheden geen alternatief voor die gasten. ![]() Op FDW na heb ik alweer geen enkele politicus gehoord (op wat gepiep van JMD na) tijdens de hoofddoekenaffaire in Antwerpen, laat staan een partij. GEEN ENKELE. ![]() Van een ex-blanco-stemmer.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 21 september 2009 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meerdere partijen zouden kunnen het vreemdelingenbeleid kunnen aanklagen, maar dat doen ze niet echt. Integendeel hebben ze er samen voor gezorgd, dat wie er kritiek durft op uiten, al gauw de stempel van "racist" opgedrukt krijgt. Toch kunnen we gezien de huidige omstandigheden er niet om heen, dat er weldegelijk iets scheelt met dat vreemdelingenbeleid. De buurthuizen, straathoekwerkers, de extra middelen voor die 'probleem'wijken, het gelkijke kansen beleid qua werk/onderwijs/middellen. Minder provocaties van politieagenten enz... ... hebben alvast in Molenbeek niet veel uitgehaald en het ziet er niet echt naar uit dat het iets zal uithalen ook. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
MET ALLE RESPECT VOOR DE AANPAK VAN DJIMI ![]() zoals hij het hier geregeld neerschrijft. Hopelijk heeft hij voor een aantal mensen inderdaad een wereld van verschil gemaakt. Ik vrees echter dat het aantal werkers met de kwaliteiten en de tomeloze motivatie van djimi dun gezaaid is. Maw, ik ben zeker geen voorstander van het uitbreiden van dit soort zaken. Integendeel, er moeten andere, helaas repressieve maatregelen genomen worden. Alle rotte appels moeten er uit, en de islam moet "kleiner" gemaakt worden, wat de gevolgen ook zijn. (Dat had trouwens al VEEL eerder moeten gebeuren. Djimi heeft groot gelijk als hij de politiek met de vinger wijst, en impliciet dus ook de trouwe kiezers van die lui.) Het alternatief is een verdere verloedering, criminalisering en islamisering van onze steden.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 21 september 2009 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgezien van het feit dat het VB al dan niet met realistische oplossingen komt, dat belet de andere partijen niet om dan wel op een goede en aanvaardbare manier orde op zaken te stellen! Maar ze durven er geen poot naar uitsteken! Juist door hun onverantwoord gedrag ontstaat er zoiets als het VB. Niet omgekeerd! Onbespreekbaar?... de kranten en de fora staan er dagelijks vol mee. Een zegen voor de media: onuitputtelijk materiaal om hun papier mee te vullen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zijn die arme allochtoontjes toch weer tekort gedaan door onze rotmaatschappij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het precies: oef, we zijn hier geraakt, de rest kan ons geen bal schelen als de centen en de andere nieuwe (tov hun eigen land) verworvenheden maar blijven op een schoteltje aangeboden worden. Hebben ze problemen met een deel van ons? Dat ze hun plan trekken, ze moesten maar niet zo dom zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beschouw het een beetje als hun verdomde plicht! Indien je bezoek krijgt in je huis van mensen met kinderen, en die kinderen hangen "den aap" uit, dan verwacht je toch dat die ouders ingrijpen en niet dat je zelf die knaapjes moet aanpakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat je van het VB ziet is toch vooral veel vendelgezwaai en voor de rest, I'm sorry to say, zeer conservatieve, weinig flexibele reflexen, om geen andere termen te gebruiken. (Ik verdenk het VB er inderdaad van als het er op aan komt weinig onderscheid te maken tussen mensen als djimi en een dealer. ![]() Er moet "gewoon" hard maar correct worden opgetreden (met in achtname van bepaalde grenzen). Wat de Islam betreft djimi, m.i. draagt die agressieve ideologie in dit alles een verpletterende "verantwoordelijkheid". Helaas pindakaas. Wat mensen denken is hun zaak, maar religie is iets dat in de private sfeer hoort, thuis, eventueel in de moskee (al zijn er in België volgens mij daar al veel te veel van) en niet op straat of op het werk. (Waren we er eindelijk in geslaagd van de macht van de katholieke kerk aan banden te leggen, krijgen we in ruil een ideologie die nog veel gevaarlijker is. Met dank aan politiek en pers. Voor de goede orde: ik viseer absoluut geen brave moslims die hun best doen en iets van hun leven maken. Rotte appels moeten verdwijnen (van welke huidskleur of gezindte ze ook zijn). Zo lang er maar niet te manifest reclame voor die handel gemaakt wordt. Ik heb zelf één vriendin die moslima is.)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 21 september 2009 om 16:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |