![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die cijfers zijn afkomstig van 1 of meerdere studies van de KBS (of dacht jij dat JMDD er anders zo makkelijk vanaf kwam, zijn 'leugens' nog steeds niet weerlegd waren?), Cut de Krap is niet op zoek naar de titels van die onderzoeken, maar artisjok heeft geen 16 € teveel om dat boek zelf te kopen, vandaar dat artisjok de mensen maar ondervraagt als een inquisiteur en hun woorden in twijfel trekt - da's óók appeltje-eitje - mensen bij manier van spreken haast verplichten om de inhoud van dat boek hier neer te pennen, maar het zelf niet willen lezen omwille van; 'het zijn tóch leugens en halve waarheden' - óók een manier om je gelijk te halen; 'wat je ook zegt, ik gelóóf het tóch niet'!
![]() Alles moet je voorgekauwd worden, uitgespeld - daarna ga jij het verdraaien, negeren of afdoen als nonsens! Waarom zou iemand dan de moeite doen om jou nog serieus te nemen! Net als bij die vervalsing van documenten en formulieren en arbeidscontracten om in Blg. een werkloosheidsuitkering te krijgen, remember - dat is immers niet waar, want het staat niet in de wet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Parlementslid
|
![]() Vraag dat aan andev. Eh ? Hij beweert glashard dat de volledige cijfers niet ter beschikking zijn. Dan kan hij ook niet stellen dan de cijfers van JMdD ergens iets betekenen. Als ze geheim zijn, dan is zelfs de mate waarin de cijfers van JMdD onvolledig zijn niet bekent en niet geweten. Dat geheim-doenerij-mes snijdt aan twee kanten. En mens met gezond verstand weet dat.
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mens met gezond verstand wéét wat de uitkomst van dat kostenplaatje is door de 'geheimdoenerij' eromheen! Daarvoor moet men echt geen genie zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vertel eens; waarom neem jij mij serieus genoeg om een hele post aan mij te wijden? Citaat:
Ja ik herinner me zeer goed die discussie waaruit jij plotseling verdween. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen die in de ontwikkelingslanden geboren worden zijn goedkoper !
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij waarlijk dat daar geen cijfers over bestaan misschien? Dat men al dat geld uitgeeft zonder te weten aan wie en waarom? Het zijn juist de "linkse multiculpolitiekers" die die macht hebben die ervoor zorgen dat het niet publiek gemaakt mag worden! Multiculclown! Dat zou waarschijnlijk een serieus bommetje zijn dat ontploft in onze maatschappij, vooral nu er crisis is en men de euro's verder blijft weggooien want "ze zijn er en ze blijven er" nietwaar? En als overmaat van ramp blijven ze nog verder toestromen ook! Als JMDD met cijfers voor de dag komt zal hij die niet uit zijn duim gezogen hebben, maar zijn die afkomstig uit wat hij wel heeft kunnen bovenspitten, want anders hadden ze hem al lang op het schavot gezet! Als de multiculpromotors niet reageren, niet ontkennen, dan kan ik daar maar één reden voor bedenken: die cijfers zijn natuurlijk niet geheim "voor iedereen"! En indien ze door hun protest nog meer in dat potje zouden doen roeren zou er waarschijnlijk als resultaat komen dat het allemaal nog héél wat duurder uitvalt dan wat we tot hiertoe te lezen kregen! Of het in je kraam past of niet... Laatst gewijzigd door andev : 11 november 2009 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij stoort is dat Art zo vreselijk lui om zelf research te doen terwijl we bij wijze van spreken de bronnen op een plateauke onder zijn neus duwden. Moeten we misschien alles .... voorlezen? Laatst gewijzigd door Cut de krap : 11 november 2009 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Wat precies?
Zoek je de titel(s) niet van die onderzoeken? Staan ze dan toch niet in de bibliografie? Of slaat precies op deze discussie? Gaf ik daar niet voldoende bronnen? Laatst gewijzigd door artisjok : 11 november 2009 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vervelende geluid van een cirkelzaag in mn hoofd, ik word er horendol van - heb jij dat ook ?
![]() P�*jn dat dat doet man... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Van een welingelichte bron verneem ik dat JMDD geen bronnen vermeldt.
Dit verklaart veel gekronkel in deze draad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad de haven van Antwerpen brengt ons niks op ![]() Turkse migranten hebben die gebouwd !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Och ja, die zijn er waarschijnlijk ook niet zeker? Laatst gewijzigd door Mcnab : 18 november 2009 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maakt niet uit wie die gebouwd heeft, de bedenker en investeerder is hier degene die men een pluim moet geven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() De bedenker een pluim geven ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een autostrade is een goede uitvinding, als het jou stoort dat Hitler dit heeft uitgevonden moet je maar binnenwegen rijden
![]() Zonder die Turken had die autostrade er ook wel gekomen hoor, ben je nu werkelijk zo naïef. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beweer dat ik uit welingelichte bron verneem dat JMDD geen bronnen vermeld. Mijn welingelichte bron is; net zoals het boek van JMDD; spijtig genoeg niet op het internet beschikbaar. Het volstaat blijkbaar om zelf het boek ter hand te nemen en vast te stellen dat er geen bronnen vermeld worden. Eventuele besluiten kan je dan zelf trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |