![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Banneling
|
![]() Chef Mick, I'm always experimenting, and came to improve French Toast. To me this has to be a sweet dish, otherwise one could just fry the frigging eggs and be done! You need two soup plates, and two eggs, and to pieces of healthy bread, with some bran in it. One plate gets the egg mixed with cream, vanilla sugar and a pinch of salt. The other plate only egg and some little bit of salt. You double dip the bread, starting with the crust all around; first in the creamy egg, then in the plain egg. Next you fry them in a flat pan with plenty butter and a little oil, and you shake the pan to prevent sticking. I give it a quick hit to the side of the sink. You get a nice brown crust. Then you eat it with icing sugar and grounded cinnamon, or jam, or honey. Do you agree with this innovation? |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We kunnen ook stellen dat zwarten niet ge-evolueerde witten zijn.
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Goed, evolutie dan maar. Zijn deze geevolueerde zwarten, dus witten, beter dan het originele product, dus de zwarten? Ben jij toevallig wit en kan je deze domme zwarte uitleggen in welk opzicht witten beter zijn dan zwarten. Ik kijk al dertig jaar naar witten en heb helemaal niets superieurs kunnen ontdekken. Ik verwonder mij vaak over het niveau van dit forum, maar het kan ook verbonden zijn aan een instituut, waarvan ik geen weet heb, waardoor men klinkt als men klinkt. http://forum.politics.be/showthread.php?t=129447 Dat witte is slechst een 'oppervlakkige' aanpassing aan het milieu. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 augustus 2010 om 16:39. |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zolang hij hier maar niet over zijn big salty chocolate balls begint... |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het andere zal zo ook zo zijn voordelen hebben zeker? Ongestraft moorden en verkrachten en het beest uithangen? Kan me voorstellen dat dat wel tof is. Laatst gewijzigd door bgf324 : 10 augustus 2010 om 17:00. |
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Banneling
|
Het leek mij leuk een vergelijking te maken over hoe men op een Surinaams forum schrijft, en hoe dat hier op dit superieure forum gaat. Het onderwerp is Bouta!
http://www.suriname.nl/ Suriname Forum, Index, Algemeen: Bouterse gekozen tot president Suriname van Artie [ 1 2 3 … 22 ] http://forum.politics.be/showthread.php?t=139298 Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 augustus 2010 om 17:18. |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Black is black
I want my baby back |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Banneling
|
The women in Dakhla, the south of Morocco, They consider themselves a separate nation and have large women. Tall and fleshy, in brightly flowered draperies. Once I detected a beautiful smell, a perfume, and asked my friends to inquire. A great lady was stepping out of her FWD. She resembled a Queen.
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat heeft de discussie met negers in godsnaam met de titel te maken? |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Banneling
|
![]() Vanmiddag stond ik tien minuten lang Bramen langs de weg te eten. IHeerlijk zoet! k ben toch zo een natuurmensch! |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van bramen krijg je zwart bloed.
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Banneling
|
Dan zou ik mij haasten naar de supermarkt, als ik jouw was.
Koop wat bladerdeeg, meng bramen met suiker etc, en maak Bramen Flappen. Je kan er nog maizena bij doen om het vrijkomend sap te vangen en wat bakpoeder als de bramen te zuur zijn. ![]() Of een Blackberry pie Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 17 augustus 2010 om 17:01. |
|
|
|