![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beste 'tuigvriendjes' van Eberhard, Aangezien 'een paar' van jullie hier meelezen, zou ik jullie graag willen zeggen dat jullie alleen maar een groot bakkes en veel lef hebben als jullie met velen zijn, of in groep, alleen - 1 on 1 - zijn jullie de grootste broekeschijterds die hier ooit hebben rondgelopen op deze aardbol - jaja de aarde is rond - en de zon gaat ook niet onder in een modderpoel. écht niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met z'n drieen. Middelste Badr Hari. Komen ze alweer in een groepje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Gouverneur
|
![]() Meh, het enige dat ik begrijp, is dat de verheerlijking of zelfs maar het goedpraten of proberen rechtvaardigen van het gedrag dat onlangs in Anderlecht werd vertoond, smakeloos is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Minister-President
|
![]() Ik blaas niet hoog van de toren maar ik heb dan ook verstand,dit in tegenstelling met mensen met een duitse voornaam en een franse achternaam die met achterlijk idioot gezwets in de belangstelling willen staan.
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom hoor ik u nooit eens iets negatief zeggen over hun daden,u bent er anders wel als de kippen bij om mensen die er tegen ageren op hun plaats te zetten. Of tellen waarden als respect en beleefdheid of gezond verstand niet voor hun? Net alsof die mevrouw die met haar autootje aan de rode lichten stond en wiens ruit men ingeslagen heeft en haar handtas gestolen heeft op het ogenblik van de rellen,ook maar iets te maken met de politie of met de rellen! Ik ben van linkse komaf,maar probeer er zoveel mogelijk de onzin van te ontwijken,net zoals ik dat met de rechtse onzin doe,probeer dus eerst eens na te denken en besef dat het zo niet verder kan ook al moet men niet iedereen over dezelfde kam scheren. Laten begaan zal hun alleen maar aanmoedigen in hun pogingen om de gemeenschap te destabiliseren.
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neemt niet weg dat er ook wel andere zijn, maar dat zijn dan waarschijnlijk echte Marokkanen en niet zo van die zandbakratten die zich voor Marokkanen uitgeven. Het crapuul dat men in Marokko liever kwijt dan rijk is en dat men daar niet als Marokkanen aanziet. Voor die echte heb ik dan ook meestal veel respect want dat zijn veelal goede en, werklustige burgers die hier, voor wat mij betreft, zeer welkom zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel zit wel wat anders in elkander dan een plattelands dorp hé.
In brussel is het cool om in criminaliteit te zitten, in een plattelands dorp is het not done.
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 24 november 2009 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In alle geval, ze kunnen daar perfekt met die wapens omgaan......wees daar maar zeker van!!! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 24 november 2009 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk hadden de para's toen, waren het geen kinderen geweest, overgegaan tot executie. Juist omdat het nog kinderen waren hebben ze dit niet gedaan en zich beperkt tot het bang maken en laten voelen dat het menens was om ze af te schrikken. Ze mogen zich dus gelukkig prijzen dat ze er zo goedkoop zijn vanaf gekomen. En echt geroosterd zijn ze niet geworden hoor. Ze hadden ze ook gewoon kunnen liquideren zoals het normaal zou gebeurd zijn waren het volwassenen geweest. Chapeau voor de para’s. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even die frustraties laten gaan:
Citaat:
Citaat:
Voor meneertje zelf dus alvast niet. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 november 2009 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Behandeling en rechten van krijgsgevangenen en van burgers in oorlogsgebied? Nooit van gehoord? Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2009 om 23:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Gouverneur
|
![]() Eberhard, een oprechte vraag: vanwaar die fascinatie voor en bijna verheerlijking van straatgeweld?
Het lijkt wel alsof je die rellen geweldig vindt. Of is mijn perceptie totaal verkeerd? |
![]() |
![]() |