Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2009, 18:28   #201
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik mag jou wel.

En ik denk dat onze tuigvrienden uit Molenbeek en Anderlecht (waarvan ik weet dat een aantal hier meelezen) voor jou meer respect hebben (ondanks je naieve kijk) dan voor een aantal andere posters op dit forum die voortdurend lopen te piepen dat ze het zo verschrikkelijk in hun broekje doen voor de straatmannen van Brussel-West of voor Brussel in het algemeen.
Aaach, ze kunnen lezen, wat schattig, hebben we ze toch nog iets kunnen leren

Beste 'tuigvriendjes' van Eberhard,
Aangezien 'een paar' van jullie hier meelezen, zou ik jullie graag willen zeggen dat jullie alleen maar een groot bakkes en veel lef hebben als jullie met velen zijn, of in groep, alleen - 1 on 1 - zijn jullie de grootste broekeschijterds die hier ooit hebben rondgelopen op deze aardbol - jaja de aarde is rond - en de zon gaat ook niet onder in een modderpoel. écht niet!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 18:49   #202
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Aangezien 'een paar' van jullie hier meelezen, zou ik jullie graag willen zeggen dat jullie alleen maar een groot bakkes en veel lef hebben als jullie met velen zijn, of in groep, alleen - 1 on 1 - zijn jullie de grootste broekeschijterds die hier ooit hebben rondgelopen op deze aardbol - jaja de aarde is rond - en de zon gaat ook niet onder in een modderpoel. écht niet!
1 on 1? Zelfs 5 on 1. Ze zullen die 1 niet te lijf gaan wanneer ze weten wie die 1 is en weten dat die 1 hun niet vreest. Het zijn juist zo een stel goudvissen. Met velen samen aan het oppervlak zwemmen met hun muilen ver open tot ge uw vinger in het water steekt en dan zijn ze allemaal weg.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 19:23   #203
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aangezien 'een paar' van jullie hier meelezen, zou ik jullie graag willen zeggen dat jullie alleen maar een groot bakkes en veel lef hebben als jullie met velen zijn, of in groep, alleen - 1 on 1 - zijn jullie de grootste broekeschijterds die hier ooit hebben rondgelopen op deze aardbol -

Met z'n drieen. Middelste Badr Hari.

Komen ze alweer in een groepje.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 19:48   #204
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik denk niet dat u iets begrijpt van de leefwereld van die mensen, de tuig-leefwereld zeg maar.
Meh, het enige dat ik begrijp, is dat de verheerlijking of zelfs maar het goedpraten of proberen rechtvaardigen van het gedrag dat onlangs in Anderlecht werd vertoond, smakeloos is.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 20:01   #205
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gelijk heb je, alleen dat gedragsgestoord klopt niet helemaal. Dat zou ze nog verontschuldigen om dat ze psychiatrische hulp zouden behoeven in dat geval. Ze zijn eerder uit hun natuurlijke omgeving gerukt waardoor ze zich niet aan een normaal leven in een geciviliseerde maatschappij kunnen aanpassen. We hebben het hier eerder te doen met een menigte, van nature uit, zandratten die totaal niet passen in onze maatschappij en die hierdoor, tengevolge van hun minderwaardigheidscomplex, zich als een bende gefrustreerde losgeslagen wilde bavianen gedragen.
Nagel op de kop! Die kijken ganser dagen via hunne schotel naar tv of op de pc naar youtubefilmkes over Gaza en andere zandbakken om het dan s'avonds en s'nachts (jaja zo laf zijn ze dan wel) hier ook eens uit te gaan hangen. IQ 20 ofzo...
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 20:03   #206
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 20:33   #207
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weer een bange Vlaamse Haas!

Wat zullen de tuigmannen uit Molenbeek lachen als ze deze angstige reacties lezen....
Ik blaas niet hoog van de toren maar ik heb dan ook verstand,dit in tegenstelling met mensen met een duitse voornaam en een franse achternaam die met achterlijk idioot gezwets in de belangstelling willen staan.
Oud 24 november 2009, 21:00   #208
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ondervind geen problemen met de mensen hier in Brussel, mijn gezin en familie ook niet. Niet met "allochtonen", niet met "francophonen"
Nee, ik kruip niet weg in een ommuurde compound in een goede buurt.
In een gewone flat, tegenover sociale woningblokken in een 50/50 wijk.
( sociale woningblokken in Brussel, d�*t moet tot je verbeelding spreken J�*, veel meer dan 50/50 "allochtonen" hierover)
En d�*n?
J�*, dat zou fraaier kunnen, ook voor hen.
J�*, ik zie die mensen en hun kinderen, op straat of in een winkel of wachtzaal, soms hier thuis, en we glimlachen, zij ook. Néé, "ze" schelden niet. We helpen al eens met iets, "zij" ook.
J�*, soms is wat geduld nodig. Overal toch?
J�*, mijn wagen staat binnen: weinig gebruikt, dus dat zou boetes kosten, mocht die de hele tijd buiten blijven .

J�*, er is een moskee. En dan? Er is ook een kerk.

Die rellen zijn meestal aan St Guidon, enkele haltes maar. Daar heb ik zelden iets te doen/zoeken. Ik moet het zelfs niet mijden. (en ik mijd het ook niet, de keren dat ik daar ben) Waarschijnlijk een kleine groep die de politie niet wil aanpakken. (flikken hebben hun indics nodig, hé, en moeten al eens de ogen sluiten)
Eén van mijn geburen doet liever straatdienst en weekenddienst in Matonge (ken je toch, met alle cowboyverhalen die erover circuleren?) dan paperassen afhandelen op 't bureau.

Alles doodgewoon hier dus, soms eens een graffiti, bedelaars in de metro, j�*, idd. Geen ommuurde compound in een goede buurt.
J�*, er werd al eens in kelders ingebroken, bij geburen. Daders niet gevonden, maar geen slimme: ze lieten dure-denk ik toch- ski-uitrusting staan maar pakten wijn mee. Kost: de sloten.
Nog vragen? Ik heb genoeg beantwoord nu IMO.
En omdat er ook deftige mensen wonen(ook van andere origine)vind u het nodig om die gangsterkes dan maar hun goesting te laten doen?
Waarom hoor ik u nooit eens iets negatief zeggen over hun daden,u bent er anders wel als de kippen bij om mensen die er tegen ageren op hun plaats te zetten.
Of tellen waarden als respect en beleefdheid of gezond verstand niet voor hun?
Net alsof die mevrouw die met haar autootje aan de rode lichten stond en wiens ruit men ingeslagen heeft en haar handtas gestolen heeft op het ogenblik van de rellen,ook maar iets te maken met de politie of met de rellen!
Ik ben van linkse komaf,maar probeer er zoveel mogelijk de onzin van te ontwijken,net zoals ik dat met de rechtse onzin doe,probeer dus eerst eens na te denken en besef dat het zo niet verder kan ook al moet men niet iedereen over dezelfde kam scheren.
Laten begaan zal hun alleen maar aanmoedigen in hun pogingen om de gemeenschap te destabiliseren.
Oud 24 november 2009, 21:13   #209
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier en daar misschien eentje zolang het zo van die zinnetjes zijn zoals," Jan met de pet & De aap van oom Jan". Maar veel meer ook niet hoor want de meeste spijbelen al vanaf hun eerste studiejaar. Vanaf dan leren ze al volop tuigvriendjes zijn. Ik noem het eerder ordinaire straatjong.

Neemt niet weg dat er ook wel andere zijn, maar dat zijn dan waarschijnlijk echte Marokkanen en niet zo van die zandbakratten die zich voor Marokkanen uitgeven. Het crapuul dat men in Marokko liever kwijt dan rijk is en dat men daar niet als Marokkanen aanziet.

Voor die echte heb ik dan ook meestal veel respect want dat zijn veelal goede en, werklustige burgers die hier, voor wat mij betreft, zeer welkom zijn.
Oud 24 november 2009, 21:20   #210
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Brussel zit wel wat anders in elkander dan een plattelands dorp hé.

In brussel is het cool om in criminaliteit te zitten, in een plattelands dorp is het not done.
Oud 24 november 2009, 21:38   #211
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zou het kunnen dat u mijn reactie op bleuthunder niet goed hebt gelezen?

Deze sprak van pubers die opzoek zijn naar hun identiteit ik niet. Deze zou naar het schijnt ook weten wat er in de gevangenis van Vorst is gebeurt, geweld door extreem rechtse flikken en dit nog terwijl het onderzoek volgens een turtelboom lopende is. Misschien dat men in (s)linkse progressieve middens meer weet of mogen weten dan de doorsnee burger in dit land.

Wat het ondernemen van de politie betreft, volgens dezelfde persoon dus bleuthunder ligt de oplossing in meer aanwerven van allochtoonse flikken.
""pubers die op zoek zijn naar hun identiteit"" Op dit lijntje beschreef ik mijn mening ,het zijn gewoon gangsters niets minder !!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 24 november 2009 om 21:39.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 21:42   #212
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

http://blog.seniorennet.be/angeltjes....php?ID=439952
Oud 24 november 2009, 21:47   #213
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die kleinen hebben ze boven een vuurke gehouden in Somalie, ... wat best te begrijpen was, als ge u even in de situatie zelf verplaatst.

Ne Somalie van een jaar of 12 kan al beter overweg met ne kalasjnikov dan ne belgische flik met 10 jaar ervaring.
JUIST !!!!!!T'zou kunnen dat die """PUBERS """ gedwongen worden?of niet?
In alle geval, ze kunnen daar perfekt met die wapens omgaan......wees daar maar zeker van!!!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 24 november 2009 om 21:48.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 21:57   #214
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met z'n drieen. Middelste Badr Hari.

Komen ze alweer in een groepje.
Er is iets mis met de gezichtsstructuur van die rechtse.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 22:04   #215
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
JUIST !!!!!!T'zou kunnen dat die """PUBERS """ gedwongen worden?of niet?
In alle geval, ze kunnen daar perfekt met die wapens omgaan......wees daar maar zeker van!!!
Als de para's die kereltjes wat hard aanpakken dan is het plots een schande want dan zijn het kinderen. Dat die, zogezegde, kinderen daar als oorlogsmachines behandeld werden is niet in de eerste plaats de schuld van de para's maar wel van degene die die (zogezegde) kinderen opleiden tot moordmachines.

Eigenlijk hadden de para's toen, waren het geen kinderen geweest, overgegaan tot executie. Juist omdat het nog kinderen waren hebben ze dit niet gedaan en zich beperkt tot het bang maken en laten voelen dat het menens was om ze af te schrikken. Ze mogen zich dus gelukkig prijzen dat ze er zo goedkoop zijn vanaf gekomen.

En echt geroosterd zijn ze niet geworden hoor. Ze hadden ze ook gewoon kunnen liquideren zoals het normaal zou gebeurd zijn waren het volwassenen geweest. Chapeau voor de para’s.
Oud 24 november 2009, 22:07   #216
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Er is iets mis met de gezichtsstructuur van die rechtse.
Er is eerder iets mis met alle drie hun verstandelijk vermogen denk ik.
Oud 24 november 2009, 22:36   #217
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Even die frustraties laten gaan:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Ik blaas niet hoog van de toren maar ik heb dan ook verstand,dit in tegenstelling met mensen met een duitse voornaam en een franse achternaam die met achterlijk idioot gezwets in de belangstelling willen staan.
Hetzelfde meneertje even later:

Citaat:
Of tellen waarden als respect en beleefdheid of gezond verstand niet voor hun?

Voor meneertje zelf dus alvast niet.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 november 2009 om 22:36.
Oud 24 november 2009, 22:37   #218
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben van linkse komaf, ....

Dat verbaast me niets.
Oud 24 november 2009, 23:05   #219
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de para's die kereltjes wat hard aanpakken dan is het plots een schande want dan zijn het kinderen. Dat die, zogezegde, kinderen daar als oorlogsmachines behandeld werden is niet in de eerste plaats de schuld van de para's maar wel van degene die die (zogezegde) kinderen opleiden tot moordmachines.

Eigenlijk hadden de para's toen, waren het geen kinderen geweest, overgegaan tot executie. Juist omdat het nog kinderen waren hebben ze dit niet gedaan en zich beperkt tot het bang maken en laten voelen dat het menens was om ze af te schrikken. Ze mogen zich dus gelukkig prijzen dat ze er zo goedkoop zijn vanaf gekomen.

En echt geroosterd zijn ze niet geworden hoor. Ze hadden ze ook gewoon kunnen liquideren zoals het normaal zou gebeurd zijn waren het volwassenen geweest. Chapeau voor de para’s.
Citaat:
Eigenlijk hadden de para's toen, waren het geen kinderen geweest, overgegaan tot executie.
...
Ze hadden ze ook gewoon kunnen liquideren zoals het normaal zou gebeurd zijn waren het volwassenen geweest.
Heb je écht nooit van de Conventie van Genève gehoord?

Behandeling en rechten van krijgsgevangenen en van burgers in oorlogsgebied?
Nooit van gehoord?

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2009 om 23:13.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 23:07   #220
Sammael
Gouverneur

Standaard

Eberhard, een oprechte vraag: vanwaar die fascinatie voor en bijna verheerlijking van straatgeweld?

Het lijkt wel alsof je die rellen geweldig vindt. Of is mijn perceptie totaal verkeerd?
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be