Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2010, 18:47   #201
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Mijn stelling was dus : dat die personen uit een 'milieu' komen (pa+ma) waar verantwoordelijkheid nemen geen prioriteit heeft..
Tuurlijk dat. Het ligt allemaal aan de opvoeding, welk misdrijf er ook wordt gepleegd.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 18:52   #202
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht

Die toen nog moest bevallen bedoel je, maar den tv al in geuren en kleuren erover kon vertellen zonder verpinken..maw een fantaste..
Een fantaste ? Gezien de uitzending Telefacts en hoe de moeder uiteindelijk werd gevonden na wat anoniem getip, dan kan ik enkel concluderen dat ze oftewel zeer goedgelovig is, oftewel niet bijster intelligent. Ik vrees voor dit laatste, maar daar kan ze zelf niets aan doen.
Oud 8 oktober 2010, 18:58   #203
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En de man die het kind verwekt heeft? Wordt weer netjes verzwegen.
Mannen hoeven niet bestraft te worden, ze hebben gewoon hun pleziertje gehad. Maar de vrouwen die achteraf in de penarie zitten, kap die maar in de Leie met klinkers ... Bah, het doet me gewoon pijn als ik de woorden wil herhalen. Foei!
De vader?
Slettebak weet zelfs niet bij benadering wie de vader zou kunnen zijn.
Oud 8 oktober 2010, 19:04   #204
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Deze uitspraken zeggen meer over u dan over deze mensen , dank u voor de reactie .
Ik zal u bij gelegenheid eens een rondleiding geven.
T' is eens wat anders dan smoelenboek. Zo te horen zal je er u heel erg thuis voelen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2010 om 19:05.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 19:11   #205
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik zal het nog even herhalen voor potentiële toekomstige ouders-tegen-hun-zin:

Abortus: 2,90 euro.

Officieel afstaan voor adoptie: 0,00 euro.

Condooms: vanaf 10 stuks voor 1 euro

Pil: vanaf 9 euro/maand

Sterilisatie: vanaf 270 euro, maar ik ben er een zeer grote voorstander van dat pakken goedkoper te maken, liefst zelfs gratis met uitgebreide aanmoedigingscampagnes, net als bij andere dieren.

En dan nog zou deze vrouw wellicht haar baby gedropt hebben in een parkeergarage. Zo zullen er altijd mensen zijn, het kan ze gewoon geen reet schelen. Idem voor de pappie, die volgens de media "niet wist dat ze zwanger was".
Mijn eerste keuze : sterilisatie - van de man wel te verstaan.
Oud 8 oktober 2010, 19:15   #206
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Helemaal niet. De tv ploeg heeft haar gewoon laten doen en geen oordeel geveld over de leugens die ze daar aan het verkondigen was.

Het is trouwens ook wel duidelijk dat het egoisme van beide ouders aan de basis van dit drama lag. Weigeren van anticonceptie te gebruiken, te lui zijn om te helpen donderen, ne vent die er niet is.
Niet naar het nieuws gekeken? Die journaliste die haar interviewde en de cameramensen geloofden haar op haar woord toen ze zei dat ze bevallen was. Ze velden geen oordeel omdat ze alles wat de vrouw zei voor waar aannamen.
Oud 8 oktober 2010, 19:16   #207
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Het valt mij toch op dat het altijd dezelfden zijn die dat bijzonder ingewikkeld vinden. Ik ben zelf toch al een goede 16 jaar seksueel (bij tijden zeer) actief. Saldo: nul kinderen. Hetzelfde geldt trouwens voor ongeveer mijn volledige kennissenkring.
Proficiat. Geeft u een feestje als het 25 jaar is? Een virtuele pint misschien voor uw mede-forummers.
Oud 8 oktober 2010, 19:26   #208
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
De vader?
Al die mogelijke vaders komen duidelijk graag bij sl... op bezoek.
Welk prachtig scheldwoord hebt u voor deze "vaders" klaar? Ach ja, ik vergat het, een man mag zijn pleziertje hebben. Alles wat erna gebeurt, is voor rekening van de vrouw en als zij in haar paniek domme dingen doet, ligt dat natuurlijk voor de volle 100 % aan haar.
Ik heb altijd horen zeggen dat God eerst de man geschapen heeft omdat hij een kladwerk wou maken voor Hij aan het degelijke werk begon. Ik begin hoe langer hoe meer te geloven dat het waar is. Al dat achterlijke macho-gepraat, die scheldwoorden, het oordelen over een vrouw die net BEVALLENis (ja, heren geen van u heeft eigenlijk een idee wat dat betekent: BEVALLEN!), het is gewoon ziekelijk!
Oud 8 oktober 2010, 19:37   #209
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Al die mogelijke vaders komen duidelijk graag bij sl... op bezoek.
Welk prachtig scheldwoord hebt u voor deze "vaders" klaar? Ach ja, ik vergat het, een man mag zijn pleziertje hebben. Alles wat erna gebeurt, is voor rekening van de vrouw en als zij in haar paniek domme dingen doet, ligt dat natuurlijk voor de volle 100 % aan haar.
Ik heb altijd horen zeggen dat God eerst de man geschapen heeft omdat hij een kladwerk wou maken voor Hij aan het degelijke werk begon. Ik begin hoe langer hoe meer te geloven dat het waar is. Al dat achterlijke macho-gepraat, die scheldwoorden, het oordelen over een vrouw die net BEVALLENis (ja, heren geen van u heeft eigenlijk een idee wat dat betekent: BEVALLEN!), het is gewoon ziekelijk!
Owow...ze hebben haar vastgebonden zeker om te bevruchten?
Wat zij gedaan heeft is ziekelijk egoïstisch.
Volgens mij zal ze zelfs blij zijn dat haar andere twee kinderen ook afgepakt zijn.
Wedden dat ze alweer ligt te vogelen?
Oud 8 oktober 2010, 19:41   #210
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Owow...ze hebben haar vastgebonden zeker om te bevruchten?
Wat zij gedaan heeft is ziekelijk egoïstisch.
Volgens mij zal ze zelfs blij zijn dat haar andere twee kinderen ook afgepakt zijn.
Wedden dat ze alweer ligt te vogelen?
Uw praat is meer dan walgelijk.
Oud 8 oktober 2010, 19:43   #211
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw praat is meer dan walgelijk.
Uw naïviteit ook.

Tenzij je iets tegen mannen in het algemeen hebt of iets gelijkaardigs op je kerfstok begrijp ik niet uw walgelijke reactie als moeder die dat goedkeurt.

Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2010 om 19:44.
Oud 8 oktober 2010, 19:46   #212
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wedden dat ze de twee anderen ook zal afstaan...laat plaatsen? (definitief)

En als ze volwassen zullen zijn zal ze aan de deur staan...met traantjes...en achter geld komen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2010 om 19:48.
Oud 8 oktober 2010, 19:53   #213
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Een fantaste ? Gezien de uitzending Telefacts en hoe de moeder uiteindelijk werd gevonden na wat anoniem getip, dan kan ik enkel concluderen dat ze oftewel zeer goedgelovig is, oftewel niet bijster intelligent. Ik vrees voor dit laatste, maar daar kan ze zelf niets aan doen.
Ik heb telefacts niet gezien, alleen het opgenomen interview waar ze in geuren en kleuren haar 'bevalling' en de afstand van het kind expliceerde en dat de journaliste van dienst moest vaststellen dat die bevalling pas s'anderdaags had plaatsgevonden..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 19:56   #214
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn eerste keuze : sterilisatie - van de man wel te verstaan.
Komkom uw eigen 'slechte' ervaringen niet op alle venten afschuiven..

Zo'n venten komen met 12 in een dozijn, zolang die vrouw niet in haar 'overgang' zit kan ze nog een handvol 'ongeplande' nakomelingen hebben..

Er iedereen moet zijn verantwoordelijkheid nemen, maar een bevruchting heeft méér verregaande consequenties voor de vrouw dan voor de man..dat is nu eenmaal zo..dus verwacht ik van een vrouw meer wijsheid in die optiek..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 oktober 2010 om 19:59.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 20:53   #215
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vader?
Het woord slettebak is hier niet op z'n plaats Mambo. Hiermee veroordeel je per definitie de moeder, omdat ze nu eenmaal moeder kan zijn, en bestendig je enkel wat Simone de Beauvoir in 49' in haar lijvig werk met handen en voeten uitgebreid en op een intellectuele manier verkondigde. Je verkracht alle regels van de gelijkwaardigheid.
Het woord slettebak was er te veel aan Mambo. En ondergraaft je verdere argumentatie.
Oud 9 oktober 2010, 09:20   #216
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het woord slettebak is hier niet op z'n plaats Mambo. Hiermee veroordeel je per definitie de moeder, omdat ze nu eenmaal moeder kan zijn, en bestendig je enkel wat Simone de Beauvoir in 49' in haar lijvig werk met handen en voeten uitgebreid en op een intellectuele manier verkondigde. Je verkracht alle regels van de gelijkwaardigheid.
Het woord slettebak was er te veel aan Mambo. En ondergraaft je verdere argumentatie.
Wanneer een moeder zoveel partners heeft dat ze de vader niet eens meer als vader kan duiden is het woord slettebak zelfs nog een troetelnaampje. Hoer is beter op zijn plaats.
In Gent noemen we zulke slettenwijven "hoer als een paard", ook wel eens snollen of matrassen.
En zoals gebleken is het zo.
Dan nog een hoer die haar kleine dumpt in de parking als een zak vuil. Net zoals ze de vader hiermee gedumpt heeft en hem ook als vuil versleten heeft.
En wie daarmee akkoord is, wat hier toch links en rechts blijkt te zijn, is ontdaan van alle morele waarden en normen.

Dit is marginaliteit gemaximaliseerd.
Blijkbaar heeft dat zo zijn volgelingen zie ik.

En je vergist je van intellectuele literatuur.
Het moet zijn ; In 1795 schreef Markies de Sade zijn erotische werk La Philosophie dans le boudoir ou Les instituteurs immoraux

Laatst gewijzigd door Mambo : 9 oktober 2010 om 09:39.
Oud 9 oktober 2010, 09:46   #217
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer een moeder zoveel partners heeft dat ze de vader niet eens meer als vader kan duiden is het woord slettebak zelfs nog een troetelnaampje. Hoer is beter op zijn plaats.
In Gent noemen we zulke slettenwijven "hoer als een paard", ook wel eens snollen of matrassen.
En zoals gebleken is het zo.
Dan nog een hoer die haar kleine dumpt in de parking als een zak vuil. Net zoals ze de vader hiermee gedumpt heeft en hem ook als vuil versleten heeft.
En wie daarmee akkoord is, wat hier toch links en rechts blijkt te zijn, is ontdaan van alle morele waarden en normen.

Dit is marginaliteit gemaximaliseerd.
Blijkbaar heeft dat zo zijn volgelingen zie ik.

En je vergist je van intellectuele literatuur.
Het moet zijn ; In 1795 schreef Markies de Sade zijn erotische werk La Philosophie dans le boudoir ou Les instituteurs immoraux
Die marginale vrouw(volgens U) heeft niets anders gedaan dan Uw vrouw mss in het geheim doet,want oogkleppen zijn nu eenmaal goedkoop,als je begrijpt wat ik wil zeggen
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 09:47   #218
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En welke woorden zijn er dan voor 't soort mannen dat zoveel partners heeft dat ze niet eens meer weten waar ze hunne kwak hebben achtergelaten ???
"Dekhengst" ? "Echte stoere vent" ???

Als een vrouw 2 nachten na elkaar met een andere partner gaat slapen , dan is het idd voor haar niet zeker wie de vader is , maar da's dan ook hoe het natuurlijk proces van conseptie ineensteekt ...
Maar ik denk wel dat er ook mannen genoeg zijn die 2 partners hebben op 2 nachten en die zijn dan niet fout of zo ?
Trouwens , voorbehoedsmiddelen zijn niet enkel een vrouwenzaak hé ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 09:47   #219
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Die marginale vrouw(volgens U) heeft niets anders gedaan dan Uw vrouw mss in het geheim doet,want oogkleppen zijn nu eenmaal goedkoop,als je begrijpt wat ik wil zeggen
Joat dat zal wel.
Mocht mijn vrouw nog maar een fractie doen van wat zij gedaan heeft dan zou je spreken over mijn vrouw zaliger.
Oud 9 oktober 2010, 09:52   #220
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En welke woorden zijn er dan voor 't soort mannen dat zoveel partners heeft dat ze niet eens meer weten waar ze hunne kwak hebben achtergelaten ???
"Dekhengst" ? "Echte stoere vent" ???

Als een vrouw 2 nachten na elkaar met een andere partner gaat slapen , dan is het idd voor haar niet zeker wie de vader is , maar da's dan ook hoe het natuurlijk proces van conseptie ineensteekt ...
Maar ik denk wel dat er ook mannen genoeg zijn die 2 partners hebben op 2 nachten en die zijn dan niet fout of zo ?
Trouwens , voorbehoedsmiddelen zijn niet enkel een vrouwenzaak hé ...
Een man volgt zijn natuur en zoekt de meest geschikte partner om zich te vermenigvuldigen, de leer van Jezus Christus.
Dat is de man zijn natuur recht.
De vrouw moet de meest geschikte partner zoeken om haar kroost te beschermen en zo de meest geschikte partner trachten te vinden. één die iedere nacht een andere man neemt is wellicht niet daar naar op zoek en dus niet bezig met haar kroost of met de natuur, maar enkel met zichzelf en haar lust.

Je hebt ook vrouwen die gangbangen hé.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be