![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mja maar een gezin starten uit wanhoop en uiteindelijk met kopietjes van uzelf met alle bijhorende gebreken opgescheept zitten, dan nog liefst met iemand die dezelfde gebreken heeft om ermee overeen te kunnen komen, dat is ook niet ideaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zieke mensen posten veel omdat ze niet beter kunnen/weten,hou daar AUB rekening mee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Ga naar een dokter, laat u behandelen en leef een fatsoenlijk leven. Gij probeert constant in te zwemmen tegen de stroom. Dat redt ge niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zijn 15de kon hij amper lezen en schrijven en zag nergens nut in. Nu is hij 25 en werkt als zelfstandige vanuit zijn rolstoel. Een meisje dat ik ken is heel haar leven depresief geweest en had nergens interessen in. Na enige tijd op een boerderij te leven, heeft ze toch gaan iets gevonden dat haar kon boeien en nu leeft ze als schaapherderin. Ik zie de zaken dus niet verkeerd, ik ben zelfs heel goed op de hoogte van jou ziekte. En eigenlijk heeft ze veel meer te maken met het feit dat alles wat je doet tegenslaagt, waardoor je overal je interessen bent verloren en nergens nog zin in hebt, dan met je medische toestand. Jij bent iemand die moet leren op de werkvloer zelf en moet gesteund worden om tegenslagen te verwerken. Als je die hulp krijgt, kan je het leven gemakkelijk aan en zelfs interessen leren hebben in wat je doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen zijn nu eenmaal graag alleen en toch zijn zij ook normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tavek, ik heb dat reeds eerder gepost.
Deze mensen worden vaak gekwetst door de onwetendheid van andere. Zij kunnen nu eenmaal niet leven volgens de normen van onze maatschappij. Je kan eigenlijk stellen dat Bhairav iemand is die in de openlucht met zijn schalmei achter de schapen en koeien moet kunnen lopen en daar in zijn gedachten moet kunnen verdwalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Er zijn mensen die veel erger als u af zijn en wel werken.
Ge zijt intelligent, ge kunt blijkbaar perfect schrijven en lezen, en ook nog eens relatief welbespraakt. Werken is voor u geen probleem, indien dat gebeurt met uw "handicap" in gedachten. En het hoeft zelfs geen vies werk te zijn, aangezien ge genoeg grijze massa hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
Maar in de praktijk ligt dat heel anders. Ik zou constant een rothumeur hebben, IPV af en toe... Laatst gewijzigd door Bhairav : 12 oktober 2010 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs gewoon ijzer is een ruimtevaartmateriaal. Da's redelijk weinigzeggend he.
U kan meer specifiek gaan hoor. Ik mag wel geen professor in metalurgie zijn, maar ik weet graag veel. Citaat:
Maar denken doe ik weldegelijk. Hoeveel mensen kent U die specifiek met hogedruk en/of cryogene pneumatica bezig zijn? Citaat:
Citaat:
Citaat:
En zoals dikwijls aangetoond, teveel tussenpersonen die zichzelf belangrijk willen maken, maken het leven voor niemand beter.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 oktober 2010 om 12:50. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees blij dat U in dit tijdperk Uwzelf kan uitleven, op de kap van de maatschappij. 100 jaar geleden was U nu waarschijnlijk uw zoon een pak voor zijn broek aan't geven omdat ie de konijnen niet wou voeren. Da's zo nutteloos he, konijnen voeren, want overmorgen worden ze toch geslacht.
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |