![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie: je kunt geen wetenschappelijke basis aangeven van waaruit je abortus kunt duiden. M.a.w. je bent zelfs niet eens logisch en coherent met jezelf.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 1 november 2010 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Condooms worden tegenwoordig amper gebruikt. Ook niet bij eennachtertjes. Veel mensen die ik ken klagen over het gebrek aan condoomdiscipline tegenwoordig. Iedereen maar denken: AIDS, da's zo ver van mijn bed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet waar. Ik vind dat wel een big deal. Maar dat stelt me niet in de positie om te zeggen dat een ander dat niet mag doen.
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In onze tijd is ervaringsdeskundigheid wel enigszins belangrijk. Ik merk trouwens dat mensen wel eens anders gaan denken wanneer bepaalde zaken binnen hun eigen leven komen. Net zo over kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet bij iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Zalig, van die heftige gesprekken om kwart voor 1.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien vertellen die vrouwen u niet alles en soms komen bepaalde dieperliggende psychologische kneuzingen pas later aan de oppervlakte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet al verdomd vastberaden zijn alvorens je daar terecht komt.... en dan moet je nog een paar keer expliciet komen zeggen dat je er mee door wilt gaan. Maar als vader van , ik weet niet hoeveel kinderen, en als fervent tegenstander van abortus heb jij dan enige ervaring ermee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij ligt elke maand ook drie weken in de touwen te wenen om het kind dat je niet gemaakt hebt vermits je geen sex hebt gehad?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft waarschijnlijk geen kinderen en heeft hoogstwaarschijnlijk ook nog nooit met vrouwen diepgaand gesproken die een abortus hebben gepleegd. Ik wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enig idee hoeveel kinderen je telkens door de goot spoelt bij je zaadlozing? als je toch geen fasen wil onderscheiden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je geen abortus pleegt weet je alvast zeker dat er geen abortus voor eeuwig aan je geweten gaat knagen. Dat lijkt me een zeer goeie reden om te vermijden dat je in een keuzesituatie terecht komt.
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat komt omdat jij dat na de feiten beschouwt... dat is een compleet foutieve voorstelling Zoals jij dat daar stelt 'kiest' men bij aanvang .... dat is niet zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Er is geen sprake van een kind... laat staan een ongeboren exemplaar 3) Er is geen sprake van boete 4) Er is ook niet überhaupt sprake van enige roekeloosheid Dat zijn alvast weer vier onbezonnen premissen in je betoog |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |