![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De wet gewoon terug aanpassen aan de realiteit. Leraars en ouders mogen terug een gepaste lijfstraf opleggen/toepassen. Ongeacht de gevolgen. Eigen schuld, dikke bult. En hoe dikker hoe liever. En dat zal geen jaar duren eer er terug orde op zaken is gesteld.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enige oplossing is, Allogtonen uitwijzen wanneer ze zich niet gedragen. Laatst gewijzigd door giserke : 12 november 2010 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor soort van mens (lees, platte vijg) ben je dan als je afgerammeld wordt door een kind?
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Sedert wanneer moet je als lerares ook meester zijn in de gevechtskunde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas maar op want ik ben geen leraar.
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer dan dat ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder realist. Trouwens, een pessimist is raar of zelden teleurgesteld.
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Anderlecht komt regelmatig in't nieuws, de flikken worden er regelmatig aangevallen, Kuregem kan ik me niet zo direct herinneren
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Naakt vastbinden boven een mierennest, en af en toe eens wat honing erover gieten dat ze blijven eten die miertjes
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Tja, beter de flikken bellen & nadien vaststellen dat het eigenlijk niet nodig was dan niet bellen & nadien op't nieuws zien dat er een meisje verkracht & vermoord is
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vragen ze gelijk zo: Zijn er Marokkanen bij? Als je dan ja zegt blijven ze nog een uurtje langer weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf zit ik gewoon met het probleem dat ik in zo'n gevallen m'n 'cool' verlies, en in een soort 'blinde woede' ontsteek. Ik word dan - ondanks mijn kleine en magere gestalte - een blijkbaar behoorlijk efficiënte 'killing machine'. Het is best mogelijk dat ik in zo'n gemoedstoestand iemand de rest van z'n leven als verminkte laat doorbrengen, of zelfs dood stamp. Hier in Brussel - of elders, als ze ondertussen verhuisd zijn - strompelen er toch wel een paar rond die daarover getuigenis zouden kunnen afleggen. Het begint echter - langzaam, héél erg langzaam - tot mij door te dringen dat ik toch wel een beetje te oud wordt voor zo'n gedrag. Ik probeer 'in conditie' te blijven, maar wegens de job die ik nu heb, breng ik eigenlijk te veel tijd zittend door, met een boekje in een hoekje, of domweg voor het klavier van m'n laptop. Zoals nu, alwéér ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op één van m'n fietstochten ben ik wel hier voorbij gereden: http://chargebuze.wordpress.com/over/ Omdat het café er gesloten uit zag, en omdat ik verschrikkelijk nieuwsgierig ben, ben ik het erf opgereden. Ik ben een tijdlang aan een tafel op het terras in de 'tuin' gaan zitten. Omdat er eigenlijk niets te beleven viel, ben ik na een kwartier (de tijd voor één sigaretje) maar weer verder gereden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen voor metal-fans, of ook voor zo'n seut als djimi, die van metal koppijn krijgt?
Het ligt niet zo héél ver van waar mijn ouders wonen vandaan, dus kan ik het me eigenlijk wel permitteren daar eens strontzat buiten (proberen) te kruipen ![]()
![]() |
![]() |